Apua! Chisu on pahanlaisesti rupsahtanut ihan muutamassa kuukaudessa. Mitä on tapahtunut?
Tietääkö joku mitä Chisulle on tapahtunut? Tällaisia kuvia Insta täynnä. Joku epäilee että käyttäisi aineita, mutta en sitä hänestä usko.
https://www.instagram.com/p/Bch5eR8FRSk/?hl=fi&taken-by=chisuofficial
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä saa narkkarin näköiseksi ainakin mikroneulausella, avicid voiteella, laseroinnilla, ulthraphyllä, copperpeptides voiteilla, microstamp laitteella. liikaa kuorimalla jne.
En katsonut Chisun kuvia, mutta realself on täynnä surullisia tarinoita kuinka "kauneushoidot" ovat pilanneet jonkun kasvot. Ihan sellaiset kauneushoidot, joiden pitäisi olla ihan kevyitä hoitoja.
Mäkin klikkasin nyt niihin kuviin. Chisu näyttää hyvältä, mutta tuo tukan väri ja meikki tekee tehtävänsä, mutta se lienee harkittu taiteilijan valinta.
Ei hän ole rupsahtanut mitenkään. Kiinnittäkää yksityiskohtiin huomiota.
Vähän sellaista suicide squad tyylistä menoa lookissa... vaikkei nyt vihreät hiukset ole... Kalpea iho, voimakkaat huulet ja räikeä tukka, joka kalmistaa koko lookkia.
Chicu on kaunis nainen. Kantaa itseään hienosti omilla valinnoillaan. Uskaltakaa tekin olla erilaisia, jotta saadaan katukuvaan kaunista persoonallisuutta, eikä vain harmaata massaa!
Tän takia mä tykkään chisusta ❤
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha, laihat rupsahtavat todella nopeasti jo 25 ikävuoden jälkeen. Nähty on monet kerrat. On laiha kroppa mutta naama kuin rusina.
Hohoo mikä uleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tätä Chisun "kauneuden" hehkutusta. Ei tod ole kaunis, persoonallinen kyllä muttei millään mittarilla kaunis. Eikä tarvitse ollakaan, hyvä muusikko kun on.
Onko tämä se artisti, joka sössöttää sillai lapsen äänellä ja jota on ihan tuska kuunnella?
Ei kannata googlettaa. Hitto te ootte oksettavia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hänen luonnollinen lookki on tuollainen? Mielestäni hän on aina ollut ihminen, joka muuttuu meikillä aivan valtavasti.
Näyttää myös täydessä meikissä nykyisin paljon ikäistään vanhemmalta.
https://static.ilcdn.fi/viihdeuutiset/Chisu_etu_miia_011117_vd.jpg
Tuo kuva viime vuodelta. On kyllä ryppyinen ikäisekseen, alkaa muistuttaa jo Katri Helenaa.
Nyt kaikki yli 28-vuotiaat: Ottakaa kamera käteen ja hymyilkää täysillä ja napatkaa sivukuva itsestänne, katotaan onko ryppyjä :D
Olen 31 eikä kyllä sivukuvissa ole ryppyjä.Vielä ei ole silmäkulmiin ilmestynyt juonteita. En sano etteikö juonteita ollenkaan olisi kasvoissa, mutta aika hentoja ovat vielä. Ei ole kyllä lapsiakaan,ehkä johtuu siitä
Niin hymyilitkö sivukuvassasi? Jos hymyilit ja sinulle ei todellakaa muodostunut rypyn ryppyä olen sanaton jq ihmettelen mistä naamarista kasvosi on tehty (ei siis mitenkään pahalla mutta ihmisen ilmeillessä on normaalia että kasvoihin tulee ryppyjä...)
Kyllä hymyilin. Meinaatko että kaikilla ihmisillä ikään katsomatta on ryppyjä hymyillessä silmäkulmissa? Vai mitä ihmettä. Minulla ei todellakaan niitä ole,onko muka kaikilla yli 28-vuotiailla?
Ensimmäinen sana mikä mulle tuli mieleen tuosta kuvasta on metamfetamiini.
Toivon että olen väärässä ja vaan katkera mamma.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mitä Chisulle on tapahtunut? Tällaisia kuvia Insta täynnä. Joku epäilee että käyttäisi aineita, mutta en sitä hänestä usko.
https://www.instagram.com/p/Bch5eR8FRSk/?hl=fi&taken-by=chisuofficial
Eiköhän tuo oo ihan tarkoituksella valittu tyyli, käytännössä näkymättömät ripset ja kulmakarvat, hyvin vaalea iho ja sitten tosi kova hiusten väri tekee tollasen vähän sairaan, haamumaisen vaikutelman. vähän niin kuin heroin chic aikoinaan.
Lisäksi on sitä "lapsenpyöreyttä" hävinnyt kasvoista, vaikka ei muuten näytä mitenkään radikaalisti laihtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hänen luonnollinen lookki on tuollainen? Mielestäni hän on aina ollut ihminen, joka muuttuu meikillä aivan valtavasti.
Tuo kuva viime vuodelta. On kyllä ryppyinen ikäisekseen, alkaa muistuttaa jo Katri Helenaa.
Nyt kaikki yli 28-vuotiaat: Ottakaa kamera käteen ja hymyilkää täysillä ja napatkaa sivukuva itsestänne, katotaan onko ryppyjä :D
Olen 31 eikä kyllä sivukuvissa ole ryppyjä.Vielä ei ole silmäkulmiin ilmestynyt juonteita. En sano etteikö juonteita ollenkaan olisi kasvoissa, mutta aika hentoja ovat vielä. Ei ole kyllä lapsiakaan,ehkä johtuu siitä
Niin hymyilitkö sivukuvassasi? Jos hymyilit ja sinulle ei todellakaa muodostunut rypyn ryppyä olen sanaton jq ihmettelen mistä naamarista kasvosi on tehty (ei siis mitenkään pahalla mutta ihmisen ilmeillessä on normaalia että kasvoihin tulee ryppyjä...)
Kyllä hymyilin. Meinaatko että kaikilla ihmisillä ikään katsomatta on ryppyjä hymyillessä silmäkulmissa? Vai mitä ihmettä. Minulla ei todellakaan niitä ole,onko muka kaikilla yli 28-vuotiailla?
Siis kyllähän ihan pienillä lapsillakin tulee "ryppyjä" hymyillessä ja ilmeillessä, eihän ihmiset pystyis liikkumaan ollenkaan, jos iho ei olis hiukan "löysä" ja menisi kurttuun/venyisi tarvittaessa.
Ehkä sun hymy oli sellanen feikki, pelkällä suulla tapahtuva hymyily?
No onhan se ikä alkanut näkyä, mutta sitä näyttää pahentavan hiusväri ja -tyyli sekä huono meikki, joka vaikuttaa ensinnäkin liian vaalealta hänelle.
Chisun pitäs syödä enemmän. Kunnon rasvasta koti-ruokaa niin ei kuihdu.
Eihän Chisu vanhalta näytä vaan aika laihalta ja hiustyylikään ei sovi. Vähän jos lihoisi ja hiuksissa olisi luonnollinen sävy näyttäisi varmaan oikein hyvältä.
Nuo kuvathan on tarkoituksella tehtyjä, taidetta. Normaalin näköinen, joskin laiha, ja tyyliltään persoonallinen. Ei hänen ole tarkoitus näyttää kuvissa miltään perusinstatypyltä. Jokaisesta, jolla on jo elämää jonkin verran takana, saa vastaavia kuvia tekemällä. Ei ole heti kyse mt-ongelmista jos poikkeaa valtavirrasta.
En huomannut mitään ja katsoin jopa liudan kuvia. Ei näy mitään.
Vilkas mielikuvitus on monilla ja mitä se muille kuuluu jos jotain jännää nautinnollista tapahtuu esiripun takana?
Syökää jäätelöä tai tehkää jotain mistä tykkäätte.
(hmmm juokaa viinaa) maiskis.
En tunne julkkista. En kylläkään seuraa suomen julkkiksia tai musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllähän ihan pienillä lapsillakin tulee "ryppyjä" hymyillessä ja ilmeillessä, eihän ihmiset pystyis liikkumaan ollenkaan, jos iho ei olis hiukan "löysä" ja menisi kurttuun/venyisi tarvittaessa.
Ehkä sinulla on outo pakkomielle siitä että kaikille tulee silmäkulmiin ryppyjä. Yritin siristää silmiä oikein kunnolla hymyillessä katsoessani peiliin (siitähän se tarkoittamasi oikea hymy syntyy),eikä edelleenkään mene silmänurkan ulkonurkassa rypyn ryppyä. Miehellänikään näitä ei ole. Olemme sitten varmaan molemmat luonnonoikkuja. Jännää että olemme löytäneet toisemme.
Kuten olen sanonut minulla ei tässä iässä edes vielä ole ryppyjä yhtään missään. Ainoastaan hienoisia juonteita. Taidat olla vain kateellinen.
Itse tykkään tuollaisesta. Harva uskaltaa elää villisti ja pistää menemään kunnolla.
Moni pelkää elämää. Kerranhan täällä eletään ja se saa näkyä!
Mutta eikös tuo ole ihan yhtä feikkiä ja pinnallista kuin niiden muidenkin instatypyjen? Erona vain se, että toiset yrittää sexyiltä ja toiset epäsexyiltä. Ihan samall tavalla harkittua ja laskelmoitua tuo Chisun nykyinen tekotaiteellinen tyylikin on, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulla on outo pakkomielle siitä että kaikille tulee silmäkulmiin ryppyjä. Yritin siristää silmiä oikein kunnolla hymyillessä katsoessani peiliin (siitähän se tarkoittamasi oikea hymy syntyy),eikä edelleenkään mene silmänurkan ulkonurkassa rypyn ryppyä. Miehellänikään näitä ei ole. Olemme sitten varmaan molemmat luonnonoikkuja. Jännää että olemme löytäneet toisemme.
Kuten olen sanonut minulla ei tässä iässä edes vielä ole ryppyjä yhtään missään. Ainoastaan hienoisia juonteita. Taidat olla vain kateellinen.
Lisäys: Googlasin vielä kuvia hymyilevistä ihmisitä ja monella kyllä on nuo mainitsemasi rypyt/juonteet silmäkulmissa. Ilmeisesti jokin rakenteellinen seikka,kun itselleni ei sinne muodostu edes juonteita. Uusi syy olla tyytyväinen,kiitos siis sinulle! Nyt voimme lakata jankkaamasta tästä ot-aiheesta
jättäkääs se rauhaa kirjoitti:
En huomannut mitään ja katsoin jopa liudan kuvia. Ei näy mitään.
Vilkas mielikuvitus on monilla ja mitä se muille kuuluu jos jotain jännää nautinnollista tapahtuu esiripun takana?
Syökää jäätelöä tai tehkää jotain mistä tykkäätte.
(hmmm juokaa viinaa) maiskis.
En tunne julkkista. En kylläkään seuraa suomen julkkiksia tai musiikkia.
Sulla on hyvä asenne!
Chisulla oli pitkä työputki ja sai laåsen just vuos, kaksi sitten..
Lisäksi tuo tyyli vanhentaa usealla vuodella. Ei imartele ketään pilalle blondatut hiukset ja räikeästi maalattu suu.