Apua! Chisu on pahanlaisesti rupsahtanut ihan muutamassa kuukaudessa. Mitä on tapahtunut?
Tietääkö joku mitä Chisulle on tapahtunut? Tällaisia kuvia Insta täynnä. Joku epäilee että käyttäisi aineita, mutta en sitä hänestä usko.
https://www.instagram.com/p/Bch5eR8FRSk/?hl=fi&taken-by=chisuofficial
Kommentit (230)
Miks ihmeessä muiden ulkonäköä pitää ylipäänsä kommentoida?
Näyttää todella surulliselta noissa kuvissa. Kesällä vielä eri meno. Selasin instaa.
Tuolta alkaa näyttämään kun kuuntelee liikaa Annin(Hautala) juttuja. Miettikää nyt Jaajoakin.
Tää ulkonäkökeskeisyys on jotain niin ahdistavaa... tämmösiä monet miettii mielessään vaikka tajuavat irl olla hiljaa. Sopiva rupsahtamistahti on näyttää ikäistään nuoremmalta, ikäiseltään saa vielä just näyttää, mutta JOS jonkun kasvot ja kroppa kehtaa muuttua ja rupsahtaa "liian aikaisin" eikä se edes koita sopia muottiin, niin pakkohan sen on olla hullu tai narkkari. Ruma se ainakin on. Eipä muuten näy miesjulkkiksille omistettuja rupsahdusanalyyseja.
Ahdistaa kun näkyy niin paljon ketjuja muiden ulkonäöstä. Oon vielä lihava mut hitaasti laihtuva alle 30 v. ja näytän varmasti laihtumisen jälkeen säkilliseltä nahkaa kun geeni määrää ihotyypin, onneksi en sentään oo julkkis. Sitä mollaamista saa toki tavisnainenkin kuulla, oli sitten läski tai ei, aina on jotain parantamiskohteita löytynyt vaikken ole vikalistoja koskaan pyytänyt. Täytyy kai muuttaa erakoksi johonkin umpimetsään.
Sairaus vanhesi itseäni vähintään 10 vuotta. Kovin hehkeältä en näyttänyt aikanaan pienen vauvan äitinäkään.
Liiallinen kaloreiden vahtiminen saa näyttämään kuihtuneelta ja lopulta rusinalta. Onko mahdollisesti syömishäiriö, anoreksia? Tai pahin sitten lääkkeet/huumeet?
Sekaantunut yhteen kriminaaliin. Sitä en tiedä onko sillä vaikutusta ulkonäköön.
Eikös hän tullut pari kolme vuotta sitten äidiksi? Kuka tahansa rupsahtaa vauva-aikana, kun joutuu öitä valvomaan, eikä muutenkaan ehdi itseensä panostamaan. Chisu on muutenkin ollut meikin kanssa ihan eri ihminen kuin ns. luonnonkauniina.
No Chisuhan on superhoikka, alhainen rasvaprosentti näkyy kyllä ihossa yli kolmekymppisenä. Rasvattomana rutistut nopeammin, niin se vain on.
Silti, Chisu näyttää mielestäni persoonalliselta ja hyvältä + hänellä on siisti tyyli. En muutenkaan ymmärrä hysteriaa ikääntymisen merkeistä naisartistilla. Sinänsä luonnollista.
Toi on selvästi ihan tarkoituksellista aneemisen rumuuden hakemista. Liittynee tulossa olevaan musiikkiin. Eikös ysärillä ollut malleilla heroine chic, siihen samaan aikaan oli grungea, Cortney Love ja toisaalta sitä räkäisyyteen kääntynyttä hynoottista housea. Ehkä hakee inspistä ja luo mielikuvaa tulevasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tätä Chisun "kauneuden" hehkutusta. Ei tod ole kaunis, persoonallinen kyllä muttei millään mittarilla kaunis. Eikä tarvitse ollakaan, hyvä muusikko kun on.
Onko tämä se artisti, joka sössöttää sillai lapsen äänellä ja jota on ihan tuska kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tätä Chisun "kauneuden" hehkutusta. Ei tod ole kaunis, persoonallinen kyllä muttei millään mittarilla kaunis. Eikä tarvitse ollakaan, hyvä muusikko kun on.
Onko tämä se artisti, joka sössöttää sillai lapsen äänellä ja jota on ihan tuska kuunnella?
on
Vanhalla iällä kun tulee äidiksi, niin lopputulos on tuo.
Muistakaa kuitenkin lausua hänen nimensä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Anna Puuta, jolla oli hyvin samankaltainen tyyli Chisun kanssa joskus?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin lausua hänen nimensä oikein.
Eli miten? Kisu,tsisu?
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon vasta 23-vuotias ja oon ryppyisen/ruman/vanhan/kalpean näköinen. En juo enkä polta enkä ole lihava yms. yms. syön terveellisesti ja sitä rataa. Geenien syytä.
Ohut, kuiva iho myös?
Luulevatko naiset yleisesti, että he näyttävät oikeasti samalta kuin tarkoin asetelluissa ja filtteröidyissä instakuvissaan? Meinaan vaan kun itse ainakin näen paljon ryppyisiä ja kalpeita naisia luonnossa.
Somessa näkee vaahtokarkki-ihoisia nelikymppisiä, mutten minä ikinä ole sellaista kasvotusten nähnyt.