Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noita tonttuovia oikeasti jollain???

Vierailija
17.12.2017 |

Ja jos, niin miksi ihmeessä? Voiko typerämpää enää olla!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep samaa ihmettelen :D Juntein asia taas hetkeen

Vierailija
2/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei sitä keppihevostelua jaksa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva joulukoriste tuo on. Onhan olemassa myös piparitalot yms. En näe miten eroaa niistä?

Vierailija
4/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Irlannissa haltijanovia myydään ympärivuoden ja ovat hyvin suosittuja.

Vierailija
5/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle joku tuollaisen lahjottaisi, niin virittäisin siihen hiirenloukun heti oven eteen. Saatanan tontut, meille ette ainakaan tunge.

Vierailija
6/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja täyspäiväisesti lukevat av-mammat noita tekee.

Vierailija
7/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä ihan googlettaa, että mikäs kumma tämä tonttuovi on. Hieno idea! Varmasti monen lapsiperheen suosikkijoulukoriste.

Vierailija
8/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joulukorttina :) Ihana ja lämmin ajatus lähettäjältä <3

Vierailija
9/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tonttuovi?

Vierailija
10/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue yhtään blogia, mutta tykkään kyllä noista. Ovat kivoja. Tässä taas nähdään tämä tyypillinen haukkuminen jostain asiasta, jos vain ei itse pidä. Minä en tykkää piparkakkutaloista, mutta en hauku niitä tyhmiksi, junteiksi ja mauttomiksi.

Vierailija
11/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Tonttuovia aina. Minun luona asuu tonttuja, maahisia, keijukaisia pikkupeikkoja,ym. . Tänä vuonna olen nähnyt Näsiä.

Vierailija
12/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle joku tuollaisen lahjottaisi, niin virittäisin siihen hiirenloukun heti oven eteen. Saatanan tontut, meille ette ainakaan tunge.

Moderni agressiivinen typerysakka ei käsitä, etä tontut ovat taikaolentoja. Eivät ne mihinkään hiirenloukkuun jää, mutta sinulta happanee kaapista kaikki ruoka... Eli virittele vaan sinä hidasjärki niitä loukkuja!

Vierailija
13/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta askartelin mustasta kartongista puoliympyrän ja liimasin sen erikeeperillä jalkalistaan Aku Ankoista tutuksi hiirenkoloksi.

Vierailija
14/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat ihastuttavia ja siihen saa helposti kätkettyä tarinan, ainakin jos perheessä on pieniä lapsia.

Teen varmasti ensi jouluksi, jos en jo täksi jouluksi.

Elämässä pitää vähän hassutella ja iloita, ja tuo ovi on siihen mitä mainioin apuväline. Ja saa hymyn huulille ja pilkettä silmäkulmaan.

Vierailija
15/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Tonttuovia aina. Minun luona asuu tonttuja, maahisia, keijukaisia pikkupeikkoja,ym. . Tänä vuonna olen nähnyt Näsiä.

T: Latvakakkonen

Vierailija
16/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannissa toimii myös IRA. Taas yksi muualta keksitty markkinamiesten romu pakotettavaksi meillekin. Siinähän se menee halloweenien, black fridayn ja muun typeryyden kanssa.

Vierailija
17/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne ovat ihastuttavia ja siihen saa helposti kätkettyä tarinan, ainakin jos perheessä on pieniä lapsia.

Teen varmasti ensi jouluksi, jos en jo täksi jouluksi.

Elämässä pitää vähän hassutella ja iloita, ja tuo ovi on siihen mitä mainioin apuväline. Ja saa hymyn huulille ja pilkettä silmäkulmaan.

Minäkin kattelin vanhoja listojenjämiä sillä silmällä, että tonttuovi tullee meillekin =)) Lisäksi jonkunsortin talvinen puutarha oven eteen. 

Vierailija
18/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kiva joulukoriste tuo on. Onhan olemassa myös piparitalot yms. En näe miten eroaa niistä?

Et näe eroa? No kokeilepa puraista kyljestä, jos makuaisti toimisi paremmin. Piparkakkutalot ovat vanha perinne ja ne syödään. Ei jää mitään polyeteenigranulaatteja valtamerien muovipyörteisiin.

Vierailija
19/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisetko noita askartelevat vai lapset?

Vierailija
20/79 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irlannissa toimii myös IRA. Taas yksi muualta keksitty markkinamiesten romu pakotettavaksi meillekin. Siinähän se menee halloweenien, black fridayn ja muun typeryyden kanssa.

Itse näen tonttuoven yhtenä joulukoristeena muiden koristeiden joukossa, en yhtenä juhlana/markkinatapahtumana muiden joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän