Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?
Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).
Kommentit (265)
Lyhyet miehet on ihania. Vielä jos huumorintajua tai sarkasmia löytyy niin ai että!
miehet, jotka ovat muuten kaljuuntuvia/kaljuja mutta kasvattavat jäljellä olevat hiuksensa!
Luomet. Ei ehkä kuitenkaan sellaiset valtavat ja karvaiset mutta muuten.
Mun mielestä etuhampaiden välissä oleva selkeä rako on todella viehättävä ja karismaatinen :)
Minusta kaunein hiusväri miehellä on se ns. hiirenharmaa, ei tumma eikä vaalea. Ristiveriseksi kai joskus sanottiin. Mies voi olla aika lyhytkin, jos kasvot ovat komeat. Liian pitkät miehet eivät sytytä niin paljon, mutta kokonaisuus on se joka ratkaisee.
Oma mies tykkää pyöreäkasvoisista naisista ja sellaisista pyöreistä poskipäistä. Olen aina ihmetellyt hänen naismakuaan, kun melkein kaikki naiset jotka minun mielestä ovat hurjan kauniita, ovat miehen mielestä liian luisevan näköisiä. Mies myös ihan aidosti tykkää valtavan isoista takapuolista ja reisistä naisilla. Selluliitti ei haittaa kuulemma ollenkaan, eikä se jos isot rinnat roikkuvat. No, ihan hyvä toki minun kannalta kun sellainen satun olemaan.
Naisilla:
"Leuattomuus". (Itselläni on iso leuka, joka saa näyttämään miesmäiseltä. Minusta "leuattomuus" tekee ihmisestä söpömmän, ja haluaisin itsekin näyttää söpöltä. Monilla "leuattomuus" korostaa silmiä mielestäni kivasti. Joillakin on sellainen "löysä leuka", joka saa alahuulen roikkumaan ja törröttämään söpösti.)
Leveä perse. (Itsellä kapea ja muodoton).
Sairaalloista lukuun ottamatta ylipaino silloin, kun se korostaa naisellisia muotoja eli menee lanteille, rintoihin, poskiin jne. (Kun itse olin lihava, se näkyi selkeiten vatsan eriskummallisena isoutena suhteessa muuhun kehoon.)
Leveä naama. (Itsellä kapea.)
Yleinen kasvojen punoitus etenkin poskissa. (Tätä on itsellänikin. Näytän tosi oudolta laittaessani meikkivoidetta: naamani muuttuu elottomaksi ja muodottoman taikinan näköiseksi.)
Ohut iho ja viivamaiset rypyt. (Itselläni on paksu iho, johon tulee ohuiden ryppyjen sijaan koko kasvojen ilmeeseen vaikuttavia syviä uomia.)
"Rumuus" erityisen symmetrisissä ja kiinteissä kasvoissa. Jos kasvot on muuten hyvät, niin ns. rumuus luo mielenkiintoa ja ihminen on rumuudesta huolimatta jotenkin arvokkaan/terveen näköinen. "Rumuudella" tarkoitan vaikka pitkää kapeaa naamaa, isoa nenää, jykevää leukaa, finniarpia tms., mitä en muuten normaalisti itse ihannoi. (Itsellänikin on rumat, mutta lisäksi epäsymmetriset ja roikkuvat kasvot.)
Miehillä:
Sellainen "laiha ja sairas" -look: lommoposket ja tummat silmänaluset.
Roomalainen nenä, eli alaspäin kaareutuva isohko kotkannenä on naisella todella hot!
Lesbo 21v
Pienet rinnat ovat kauniimmat omaan silmääni kuin suuret. Entisenä pienirintaisena harmittaa nykyinen rintojen koko ja näkyvä rintavako.
Mielestäni useat noin 40-42 kokoiset naiset ovat todella upeita, etenkin jos osaavat pukeutua keholleen sopivalla tavalla. Lipputankoa muistuttava ruumiinrakenne ja liiallinen hoikkuus ei viehätä minua.
Nenän ei tarvitse olla pieni, kapea ja suora ollakseen kaunis. Isot nenät, kyömyiset nenät... Niihin kiinnittyy huomio positiivisella tavalla. Niissä on jotain ylvästä. :D
Atleettiset alle 180cm miehet :O (atleettisuus on toki kauneusihanne mutta lyhyys ei)
Naisilla häpykarvat on ihan seksikkäät, poikkeaa monien miesten preferensseistä. Mutta kyllä paljas aivan yhtä hot taas tavallaan
-Luonnollisesti punaiset hiukset naisilla ja miehillä. Ovat aina todella persoonallisen näköisiä ja upeita!
-Pisamat ja luomet. Mitä enemmän, sitä kauniimpaa.
-Pitkät hiukset miehillä. En ymmärrä, miksi joku joskus päätti, että pitkät hiukset olisi vain naisten juttu. Monet miehet olisivat pitkillä hiuksilla todella komean näköisiä.
-Karvaiset miehet (selkäkarvat tosin vähän too much)
-Pieni peppu miehillä
-Persoonallinen ulkonäkö jonka kantaa ylpeydellä, ah!
Pitkät hiukset miehillä. Tämä on aika harvinaista homomaailmassa, sillä pitkät hiukset helposti liitetään neitimäisyyteen ja feminiinisyyteen. Itselleni tulee vaan mieleen viikingit ja rokkitähdet, voisiko olla mitään muuta miehekkäämpää?
Akne-arvet ovat myös mielestäni sympaattiset, koska itsekin taistelin huonon ihon kanssa teini-iän (ja vieläkin). Täydellinen iho on jotenkin feikki, tykkään tekstuurista kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pisamat ja luomet. Mitä enemmän, sitä kauniimpaa.
Ehdottomasti tämä.
Lisäksi tietynlaiset vinot hampaat, erityisesti ulkonevat ylemmät kulmahampaat. Ylipäätään kaikki pienet "virheet" kauniilla naisella. Täydellisyys on tylsää.
No en ajattele ihanteita juurikaan. Persoonasta se mulla enempi johtuu jos joku tyyppi kolahtaa. Paksut huulet on muute suurimmalla osalla feikatut. Ainaki julkimoilla.
Todellla isot kreikkalaisnenät, punaiset kiharat, melkein valkoinen iho, tummat silmänaluset, pisamat, silmälasit, sirous. Oikeastaan elävä kuollut punapää olisi ihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä antaa särmää ja ylväyttä olemukseen esim Sarah Jessica Parker, Erja Häkkinen, Angelica Houston. Cherin ei olisi pitänyt leikata nenäänsä, olisi paljon persoonallisemman näköinen.
Pieni nenä on vain pohjoisamerikkalainen kauneusihanne. Ei mikään yleismaailmallinen.
Näin on. Ja silti tosielämässä, Hollywoodin ulkopuolella, on kuitenkin enemmistönä joukko, jolla ei todellakaan ole pieni suora nenä vaan jotain aivan muuta!
Crumbbb kirjoitti:
Nämä kyllä saattavat olla melko lähellä yleisiä kauneusihanteita (miehillä vaihtelevat enemmän). Mutta laitetaan silti:
https://i.pinimg.com/736x/d1/ff/1a/d1ff1a1f2ae03ea756c0935a66a349ad--ro…
http://xaharts.org/va/i/crumb_comic_ducky_dolittle_83027.jpg
Mun vaimo!
Jep, ja erityisesti jos pukeutuvat korostetun klassisesti. Silmälasit vielä päähän, niin *huokaus*. Hyvä etten lähtenyt perään, kun näin tuollaisen Tampereen keskustan liikennevaloissa yks päivä.