Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
41/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehillä liian kauniista käsistä. Sellaiset pitkät, sirot muusikon sormet yököttävät. Miehellä pitää olla isot kourat, jykevät, rosoiset ja paksut sormet.

Vierailija
42/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookkaat muodokkaat nenät ja jollainlailla vinot tai törröttävät hampaat (ei pienet). Viehättää sekä naisilla että miehillä! Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä antaa särmää ja ylväyttä olemukseen esim Sarah Jessica Parker, Erja Häkkinen, Angelica Houston. Cherin ei olisi pitänyt leikata nenäänsä, olisi paljon persoonallisemman näköinen.

Minäkin pidän kookkaista nenistä. Esim. Ashlee Simpsonin entinen nenä oli mielestäni nykyistä parempi. 

Vierailija
44/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkään mistään kahta metriä hipovista miehestä. 170-180 on aika passeli. Lisäksi olen aina tykännyt enemmän vaaleista/keskivärisistä, kuin tummista. Eli kriteerit "pitkä, tumma ja komea" on ihan sanahelinää mulle. Nenää saa kans olla.

Vierailija
45/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tällä palstalla nimitetään kranssikaljuksi, eli päälaelta kalju ja sivuilla hiuksia. Toki tämä pitää olla siististi leikattu, sen enempää Juice- kuin Pelle Hermanni tyylikään ei innosta, mutta esim Prinssi William on mielestäni parhaimmillaan nyt kun on kaljuuntunut. Suomalaisista näyttelijöistä Hannu-Pekka Björkman on mun mieleeni, ulkomaalaisista esim Robert Picardo on ihana!

Alapeukkuja odotellessa...

Vierailija
46/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookkaat muodokkaat nenät ja jollainlailla vinot tai törröttävät hampaat (ei pienet). Viehättää sekä naisilla että miehillä! Olen nainen.

Sun pitäisi asua briteissä eikä Suomessa. Vinojen hampaiden mekka ja nenissäkin löytyy.

Vierailija
47/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pienet kulmahampaat on esim aivan ihanat. Amerikkalainen täysin tasaiseksi hiottu hammasrivistö on kamala.

Vierailija
48/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehillä pehmeydestä lihasten päällä :P

Vierailija
49/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen haukkuma ohuehko pitkä tukka, sellainen mitä englanniksi sanottaan fairy tail ends -malliksi  on mun mielestä herkän kaunis ja parempi kuin hurjan paksu "prinsessatukka".

Vierailija
50/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset pienet kulmahampaat on esim aivan ihanat. Amerikkalainen täysin tasaiseksi hiottu hammasrivistö on kamala.

Tämä on muuten totta, se on niin epäinhimillisen aito että on siksi pelottava ja täten kammottaa useita. Sama periaate kuin kauneusleikkauksissakin, kauneuden ja pelottavuuden raja on joskus hyvin häilyvä.

Vierailija
51/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän isoista nenistä. Katsokaa vaikka elokuva Penelope missä Christina Ricci saa kirouksena possunnenän. Näyttää sen kanssa PALJON kauniimmalta, jotenkin herkemmältä ja älykkäämmältä. Lisäksi pidän kaljuista ja hoikista miehistä.

Vierailija
52/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehillä pehmeydestä lihasten päällä :P

Hahah, tästä tuli mieleen kun teini-ikäisenä paras ystäväni sai ensimmäisen lihaksikkaan poikaystävänsä ja ensin hehkutti että ihan huippua kun on sikspäkkiä ja kunnon hauis ja niin kiree ja kaikkee. Viikon päästä se otti arasti puheeksi että harmittaa kun ei voi edes nojata poikaystäväänsä kun se on niin kova että voiko poikaystävän jättää siksi että se on liian kova ja halauskaan ei ole niin kivantuntuinen. :D

Vierailija
53/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovi etuhampaiden välissä sopii joillekin naisille tosi hyvin, on kuin piste iin päällä jos muutenkin viehättävä ihminen kyseessä.

Vierailija
54/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Ihastuin kerran mieheen, jolla oli pupuhampaat. Muutama vuosi Ameriikassa ja hän tuli sieltä takaisin hammastahnahymyn kera. Eipä kiinnostanut enää.

Vierailija
55/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, ohuthuulinen, selkäkarvainen on ihana. Minulla on sellainen täällä kotona.

Vierailija
56/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lovi etuhampaiden välissä sopii joillekin naisille tosi hyvin, on kuin piste iin päällä jos muutenkin viehättävä ihminen kyseessä.

Sopii miehillekin!

Vierailija
57/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ihanne tosiaan lienee pieni, suora nöpönenä. Itse pidän jonkin verran kookkaammista, ja saa olla vähän kyömynenäkin, näyttää vaan ylväämmältä. Esimerkiksi Tanja Karpelalla on täydellinen nenä. En nyt ota kantaa esimerkiksi juuri hänen henkilökohtaisiin ominaisuuksiinsa, mutta yleisesti ottaen ylväs ja keskikokoinen / kookas nenä tekee naisesta jostain syystä silmissäni älykkäämmän näköisen (? :D).

https://crop.kaleva.fi/fUdFqOX8y2DYpUsTS2M36Kw-4_A=/894x0/smart/http%3A…

Vierailija
58/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi mukavaa, että suomalaisten vihaama "maantienväri" (tummanvaalea/vaaleanruskea hiusväri) on tullut viime aikoina muotiin maailmalla. 

Vierailija
59/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet hampaat ovat jotenkin söpöt/seksikkäät. Lisäksi alapurentakin on seksikkään näköistä.

Vierailija
60/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Jestas, minkä ikäiset sinusta sitten OVAT kehittyneitä, 500-vuotiaat??

Miehillä alkaa karvoitus lisääntyä kun ikää, 20-30 kymppisillä voi olla vielä ihan karvaton rinta.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä