Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
21/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pienistä tisseistä enemmän kuin suurista.

Missä kaltaisiasi kohtaa?

T. B75, kaikkien kolmen exänsä "laudaksi" mollaama

Vähän off topic, mutta miten päädyit tuollaisten miesten kanssa yhteen, jotka pilkkasivat sinua? Ja miten he ylipäätään päätyivät yhteen kanssasi, jos pienet tissit häiritsivät niin kovin? Itse olen onneksi löytänyt miehen, joka nimenomaan tykkää pienistä rinnoista. Olin joskus nuorempana tosi epävarma näistä, nykyään onneksi pidän niistä. Usko pois, kyllä niitä miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista oikeasti on enemmän kuin oletetaan

Vierailija
22/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit saavat riippua reilusti ja hyvältä näyttää.

Nännit saa olla navan alapuolella ja mä käyn aivan kuumana.

Jep, sama täällä. Ja vielä selvästi erottuvat sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä antaa särmää ja ylväyttä olemukseen esim Sarah Jessica Parker, Erja Häkkinen, Angelica Houston. Cherin ei olisi pitänyt leikata nenäänsä, olisi paljon persoonallisemman näköinen.

Häh. Voiko joku ajatella oikeasti noin? Ihan lohdullista sinänsä. Oletko nainen vai mies?

Minäkin pidän

M44

Vierailija
24/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti unelmanaiseni:

Pienehköt tissit.

Minua pidempi.

Voimakkaat ja paksut reidet, leveät hartiat.

Iso nenä (tämä nainen ei muilta osin suosikki, mutta nenä on nätti):

https://i.pinimg.com/736x/6f/3d/59/6f3d5938810115f03801298bce794529--big-noses-photo-reference.jpg

Vierailija
25/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pisamat naisella ovat ihan älyttömän suloisia. Harmi että naiseni peittää ne aina paksulla meikkivoiteella. :(

T. Mies

Vierailija
26/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Vierailija
27/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot häpyhuulet ja iso ulkoneva klitoris on kaunista 😍 ja kunnon karvoitus

M44

Vierailija
28/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän off topic, mutta miten päädyit tuollaisten miesten kanssa yhteen, jotka pilkkasivat sinua? Ja miten he ylipäätään päätyivät yhteen kanssasi, jos pienet tissit häiritsivät niin kovin? Itse olen onneksi löytänyt miehen, joka nimenomaan tykkää pienistä rinnoista. Olin joskus nuorempana tosi epävarma näistä, nykyään onneksi pidän niistä. Usko pois, kyllä niitä miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista oikeasti on enemmän kuin oletetaan

Eiköhän kaikki joudu joustamaan jossain asioissa parinvalinnassa. Toisilla se on ihanteesta poikkeavat rinnat, toisella jotain muuta. Nämä asiat sitten nousevat esille varmaankin riitojen yhteydessä. Jos tietää pienien rintojen olevan toiselle arka paikka, niin laudaksi haukkuminen on helppo konsti lyödä vyön alle. Alhaista, mutta näin se valitettavasti menee.

Vierailija
29/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole deittaillut koskaan elämässäni, vaan päätynyt pitkiin, monivuotisiin suhteisiin tapaamieni henkilöiden kanssa. Ja mitään muita kokemuksia mulla ei edes ole (seurustelua ilman seksiä, yhden illan suhteita jne.). En tavallaan edes tiennyt paremmasta ja olin itse ihastunut ja innoissani sekä siedin sitten huonoakin kohtelua. He kaikki haukkuivat minua kyllä muutenkin ja itsetuntoni oli valmiiksi jo heikko. T. Se B75 eli lauta

Vierailija
30/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Vierailija
31/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän laihoista miehistä, siroista miehistä, lyhyistä jykevistä miehistä ja joistain karvaisista miehistä.

Pidän isoista nenistä, ohuista huulista, pitkistä hiuksista JA kaljuista.

Pidän vinoista hampaista.

Vierailija
32/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pömppis vatsa on kauniimpi kun joku sikspäkki, kaukana toisistaan olevat silmät(alien vibat). Pitkät naiset! Eikös yleensä naisten haluta olevan pieniä ja siroja.

Eikö se mene vähän niin että miehet haluaa pieniä ja siroja naisia, naiset taas ihailee pitkiä ja näyttäviä naisia.

Olen heteronainen ja ihailen erinäköisiä naisia, esim keijumaisen laihoja, valtavan pitkiä, lihaksikkaita jne. Ainoa vartalomalli mistä en pidä on hyvin stereotyyppinen ja kurvikas. Liika pehmeys on inhottavaa.

Vierailija
33/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pienistä epätäydellisyyksistä. Liian symmetriset kasvot ja virheetön iho näyttää jotenkin feikiltä. Mielestäni sellainen pieni epätäydellisyys luo inhimillisyyttä 

Vierailija
34/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pömppis vatsa on kauniimpi kun joku sikspäkki, kaukana toisistaan olevat silmät(alien vibat). Pitkät naiset! Eikös yleensä naisten haluta olevan pieniä ja siroja.

Eikö se mene vähän niin että miehet haluaa pieniä ja siroja naisia, naiset taas ihailee pitkiä ja näyttäviä naisia.

Miesten osalta ei ole päästy yksimielisyyteen onko paras pieni ja siro, pitkä ja näyttävä vai kurvikuningatar. Pitkät miehet aika usein ihailevat pieniä ja siroja tai sitten taskuveenuksia. Oma suosikkini on amatsoninainen.

Harmi vain kun naisilla ei vaikuttaisi olevan vastaavia makueroja kuin miehillä, pitkä/raamikas on kaikkien suosikki :(

Vierailija
35/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kaljamaha miehellä on seksikäs.

T. N22, oma bmi 21

Vierailija
36/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What's wrong with you?

Ei kai, kaikilla meistä on jotain vähän erikoisempia juttuja josta tykkää, itelleni vaan nuo selkäkarvat on sellainen ehdoton nou-nou, vaikka aina pyrin siihen etten toisia ulkonäön perusteella arvostele niin se ajatus kun miestä halatessa uppoaa sormet sinne selän ryijyyn... hmm, ei ihan mun juttu.

Mutta sulle sitten vaan enemmän valinnanvaraa karvasissa miehissä. :)  Ja tyttärillä varmasti usein on se että etsii vähän samankaltaista miestä itselleen mitä oma isä on ollut, eli ehkä sä et ookaan apina vaan normaali.

Vierailija
37/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What's wrong with you?

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Jestas, minkä ikäiset sinusta sitten OVAT kehittyneitä, 500-vuotiaat??

Vierailija
38/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole deittaillut koskaan elämässäni, vaan päätynyt pitkiin, monivuotisiin suhteisiin tapaamieni henkilöiden kanssa. Ja mitään muita kokemuksia mulla ei edes ole (seurustelua ilman seksiä, yhden illan suhteita jne.). En tavallaan edes tiennyt paremmasta ja olin itse ihastunut ja innoissani sekä siedin sitten huonoakin kohtelua. He kaikki haukkuivat minua kyllä muutenkin ja itsetuntoni oli valmiiksi jo heikko. T. Se B75 eli lauta

Hauskaa, että nimität itseäsi laudaksi vaikka sulla on sentään B-kupin rinnat. T. A-kupin omaava

Vierailija
39/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What's wrong with you?

En suosittele katsomaan Robert Downey Jr:n tähdittämää Fur-elokuvaa ;) Puuh, lääh, jne.

Vierailija
40/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobittimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten osalta ei ole päästy yksimielisyyteen onko paras pieni ja siro, pitkä ja näyttävä vai kurvikuningatar. Pitkät miehet aika usein ihailevat pieniä ja siroja tai sitten taskuveenuksia. Oma suosikkini on amatsoninainen.

Harmi vain kun naisilla ei vaikuttaisi olevan vastaavia makueroja kuin miehillä, pitkä/raamikas on kaikkien suosikki :(

Minä en pidä pitkistä miehistä. Olen itse 164 ja maksimitta miehellä on n. 10 cm pidempi, sen ylittävät ovat no no.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi