Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan lapsi otti tatuoinnin ja valittaa nyt, kun ei ole varaa

Vierailija
17.12.2017 |

hankkia mieleistään vanhojentanssiasua. Olisi varmaan kannattanut säästää nuokin rahat asuun. Paljonko teidän noin 5 cm x 5 cm kokoinen monivärinen tatuointi tuli maksamaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sua kiinnostaa paljonko tuttavan lapsella meni rahaa tatuointiin. Aika pahansuopaa.

Vierailija
2/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeisesti lutkaleima oli tärkeämpi hankinta kuin puku. Nuoren aika oppia, ettei kaikkea voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittaa köyhyyttä ja ottaa kuitenkin lisää tatuointeja, niin tiedänpähän olla säälimättä. Kertokaa siis hinta.

ap

Vierailija
4/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70€

Vierailija
5/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vain 70 €? Olisin luullut, että ainakin 200-300€, jos ei enemmän.

ap

Vierailija
6/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin arvannut että laadukas tatuointi tuossa koossa on sen 200e. Toki jos ei huterat viivat ja epätasainen, nopeasti haalistuva lopputulos haittaa niin varmasti alle satasellakin saa.

Vierailija
7/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on siitä vähintään 50€ maksanut.

Vierailija
8/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-hutsulla kuuluu olla "Leimoi, koska ne kertoo mun elämästä"

Vierailija
9/9 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin arvannut että laadukas tatuointi tuossa koossa on sen 200e. Toki jos ei huterat viivat ja epätasainen, nopeasti haalistuva lopputulos haittaa niin varmasti alle satasellakin saa.

Hyvää saa halvemmallakin. Itse menin niin valmiin luonnoksen kanssa, että esivalmisteluihin ei mennyt juuri lainkaan aikaa ja kuva oli yksinkertainen. Istuin penkissä 1,5 tuntia ja maksoin 90€. Heillä minimihinta on 50€ jonka maksat vaikka peruisit. Jos taiteilija ois itse lähtenyt ihan alusta asti piirtämään ja suunnittelemaan, niin varmasti ois hinta ollut ihan reilusti isompi.