Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo viesti mun kanssa vietetystä yöstä

Vierailija
17.12.2017 |

Tapasin kaverini poikaystävän kaverin, ollaan pari kertaa oltu porukalla liikkeellä. Perjantaina oltiin loppuillasta kaksin, ja päädyttiin sen kämpälle harrastamaan seksiä. Tänään mun kaverini kertoi, että hänen poikaystävänsä oli saanut kaveriltaan viestin, missä sanottiin, että oli ok, kulkuset kilisi mutta melkein olisi tarvittu ämpäriä.

Mitä ihmettä se tarkoittaa? Onko kulkuset kilinä että meni hyvin vai huonosti.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tästä yhtään mitään. Siis ketä sitä panit???

Vierailija
62/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäri päähän eli olit hänen mielestään ruma. Vaan eipä tuo kundikaan kuulosta miltään catchilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä miehellä epätoivo huipussaan jos pitää omasta mielestään rumaan tyytyä. Sika mies ja sika kaveri.

Millä tavalla ap:n kaverin poikaystävä oli sika, kun sai tuollaisen viestin? Tai ap:n kaveri, joka vain halusi informoida ap:tä asiasta?

Viestistä päätellen pariskuntaa kiinnosti illan kulku. "Ystävä" ei tuollaisista olisi kiinnostunut ja vielä välitti infoa eteen päin.

Vierailija
64/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.

Samaan aikaan kuitenkin arvostelet petikumppaneitasi ystävillesi kahvilla, peniksen koosta liikkeisiin, ilmeisiin ja ääntelyyn.

Vierailija
65/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitse niin, että mies ei ole mikään huippulöytö.

Ei varmaan sitten kukaan naisistakaan. Vain idiootit kuvittelevat, ettei naiset puhuisi keskenään seksikumppaneistaan. Ja yleensä se ei todellakaan ole yhtä hienovaraista kuin ap:n kaverin poikaystävän kaveri.

Vierailija
66/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.

Tämä.

Ja en olisi kyllä ystävänä välittänyt noin älytöntä viestiä eteenpäin...

Tällaistahan se suomalaisten sivistys on. Ollaan hyvää kaveria, mutta heti kun menestyt jossakin alkaa selkäänpuukotus ja paskanpuhuminen.

Millä tavalla ap:n kaveri puukotti ap:tä selkään, kun kertoi asiasta? Kertomatta jättäminen olisi ollut petollisempaa.

Ja millä tavalla ap on menestynyt, kun pääsi panemaan kaverinsa poikkiksen kaveria?

Vierailija
67/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panetti mutta ruma, oikein viehkosti ilmaistu mutta typerä jätkä. Sun kaverin pitäisi nyt sanoa painava sana sun puolesta. Pyydä kaveria väittämään sun kommentti kaverillesi sen miehen kautta tälle hidalgolle että ei tainnut olla match in heaven, olit itse kommentoinut että tyyppi ei osannut sängyssä yhtään mitään, totaali pettymys mutta leuka kohti rintaa.

En kyllä lähtisi itse tällaiseen loanheitto kisaan... Miksi kommentoida mitenkään? Onko pakko alentua yhtä alas kuin toinen? Voisin toki ystävälle sanoa, että olen pettynyt jälkipuheisiin, eikä se osoita miehen olevan hyvää ja tavoiteltavaa tasoa...

.

Sun periaate on kuin kusi katoaa lumeen. Neitimäistä, olen pettynyt tasoon. Totta kai pettynyt mutta nämä umpiluut eivät tajua ennen kuin saavat tuta omalla kohdaltaan miltä pahat puheet tuntuu. Täysilaidallinen takaisin ja piste. Sitten voi vaihtaa ylevään moodiin ja lakata välittämästä. Ihmiset katuvat sitä mitä eivät tehneet kuten pitäneet puoliansa.

Olen sitä mieltä että ap nolaisi itseään vain lisää antaessaan "samalla mitalla", siitä tulee epätoivoinen vaikutelma ja antaa selvän merkin, että ap loukkaantui heitosta.

Ai, että vastaamalla ap antaa selvän merkin, loukkaantui heitosta "kulkuset kilisi, ämpäriä olisi tarvittu". Miten tuosta heitosta voi olla loukkaantumatta millään tasolla? Ja jos vaikka sanoo että pidä tunkkisi tai että haista paska ap nolaa itsensä ja tulee epätoivoinen vaikutelma. Just joo. Miesten maailma on ilmeisesti aivopessyt sinut tai olet tunne-elämästäsi kalpea olmi. Mieti nyt vähän ja ryhtiä tuohon luumuiluusi.

Vierailija
68/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyyliin jutulta jonka mun setä saattais keksiä. Kyseinen setä on alkoholisoitunut keski-ikäinen ukkeli joka menetti yrityksensä, kotinsa ja perheensä viinan takia.

Vierailija
69/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kassit kilisi ja spermaa tuli ämpärillinen

Kyl mä olisin tän kannalla myös.

Vierailija
70/74 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vain viittasi poikien aiemmin päivällä tekemään Prisma-reissuun, mistä oli mukaan tulleet hienot kilisevät joulusukat, mutta kaupanpäällisiksi saatavat ämpärit olivat loppuneet. Se oli jäänyt kaivelemaan.

Vierailija
71/74 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrät jo varmaan, että kannattaa viilentää välit sekä tuohon idioottiin, että "ystävääsi" ja hänen poikaystävään. Ansaitset parempaa. Nuo ovat sinulle vain vahingoksi.

Vierailija
72/74 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

752

Vierailija
73/74 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako jakaa sitä toosaa kaikille.

Toisaalta onhan se niinkin että vaikka kunniasi siinä menee niin maine sentään kasvaa.

Vierailija
74/74 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee kertoa, että jätkältä tuli nopeesti eikä osaa tyydyttää naista