Outo viesti mun kanssa vietetystä yöstä
Tapasin kaverini poikaystävän kaverin, ollaan pari kertaa oltu porukalla liikkeellä. Perjantaina oltiin loppuillasta kaksin, ja päädyttiin sen kämpälle harrastamaan seksiä. Tänään mun kaverini kertoi, että hänen poikaystävänsä oli saanut kaveriltaan viestin, missä sanottiin, että oli ok, kulkuset kilisi mutta melkein olisi tarvittu ämpäriä.
Mitä ihmettä se tarkoittaa? Onko kulkuset kilinä että meni hyvin vai huonosti.
Kommentit (74)
Mä sinuna välittäisin tuon viestin sille tyypille ja pyytäisin ystävällisesti kertomaan, mitä tarkoittaa.
Aika sika jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsi panemaan, mutta seura sen näköistä että oksuämpäriä olisi tarvittu.
Suosittelen kiertämään moisen kusipään kaukaa tulevaisuudessa!!
Näin mäkin luulen.
Tuollaisia miehiä naiset silti valitsee yksi toisensa jälkeen ja sivuttaa täysin kunnolliset huomaavaiset miehet.
Ja asia johtuu aina pinnallisista syistä, se kusipää on aina komeampi mitä se kunnollinen mies.
No en tiedä mitä tarkoittaa, mutta sen tiedän, että junttia touhua tuollainen. Tai no en tiedä muilla, mutta omat seksiasiani kuuluvat tasan vain minulle ja seksikumppanille, ei muille.
Kuka ääliö kertoo tällaisia juttuja eteenpäin. Outoa sakkia tämä kulkuskaveri sekä kaveripariskunta.
Kyllä minä haluaisin tietää, jos jätkät viestittelevät tuollaisia keskenään. Varmaan tyttökaverisikin tulee nyt ajatelleeksi, että jos tapana on vaihtaa arviointeja naiskokemuksista keskenään, myös häntä on kommentoitu muille.
Minusta tuo viestin ämpäri viittaa humalatilaan eikä mihinkään "ämpärirumaan"
Nyt harmittaa että joudun törmäämään tähän tyyppiin ja tiedän tästä viestittelystä. En halua luopua kaveristani, mutta ällöttää ajatus että kakki hänen poikakaverinsa kaverit tietää meidän jutusta ja viestistä.
En tajua viestiä vieläkään mutta ei se mitään hyvää ollut ja ylipäätään että viestitellään kavereille.
Ap
Hyvä että sait selville että on kusipää näin varhaisessa vaiheessa . Seuraavaksi olisi varmaan halunnut kuvia ja pistänyt kavereilleen nekin
Ihan uteliaisuudesta, minkä ikäisiä ootte? T.Mummo
No ei olla teinejä, alle kolmekymppisiä kuitenkin. Miten ikä tähän liittyy.
Vie sille ämpäri ja kysy mitä tarkoitti. Vinkkaa, että on mautonta lähetellä tuollaisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kulkuset kilisi = munat heilu. Tiedotti siis, että petipuuhiin päästiin.
Ämpäriasia hämmentää. Oliko tyyppi pahoinvoiva? Tuliko paljon jotain muuta "tavaraa"?
Jokainen mies ymmärtää että ämpäri olisi laitettu päähän. Naisille näköjään mysteeri
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkuset kilisi = munat heilu. Tiedotti siis, että petipuuhiin päästiin.
Ämpäriasia hämmentää. Oliko tyyppi pahoinvoiva? Tuliko paljon jotain muuta "tavaraa"?
Jokainen mies ymmärtää että ämpäri olisi laitettu päähän. Naisille näköjään mysteeri
T: mies
No kyllä tällaiselle 43-vuotiaalle naiselle aukesi oikein hyvin viestin merkitys. Ihan selkeästi ämpäri viittaa siihen, että ap ei ollut se kedon kaunein kukka tämän miehen mielestä ja ämpäri olisi tarvittu piilottamaan naama, jotta aktin olisi voinut suorittaa onnistuneesti. ) 90-luvulla ihan yleisesti vitsailtu tällaisella asialla, vaikka eihän se toki hyvää ja fiksua huumoria ole.
Sanoisin että se tarkoittaa, että tuossa on tyyppi, jollaisia kannattaa jatkossa välttää.
On siinä miehellä epätoivo huipussaan jos pitää omasta mielestään rumaan tyytyä. Sika mies ja sika kaveri.
Vierailija kirjoitti:
laittoi viestin yöstänne kaverilleen, joka kertoi siitä vaimolleen...Ja te olette kaikki ystäviä keskenänne? En tiedä mitä toi kuvaus tarkoittaa, kysy, kun olette noin läheisiä muutenkin. Mun mielestä mautonta kertoa noin pienessä piirissä seksikokemuksista...
Niin on ja yleensäkin mautonta, ihme kuitenkin että naiset näkyy tekevät tuota.
Kun en oo ikinä moista lausetta kokonaisuudessaan kuullut, niin veikkaan kulkusten kilinän tarkoittavan että "sain", mutta ämpäristä en oikein tiiä... veikkaan joko liiallista kosteutta sulla, kännistä johtuvaa melkein laatan lentoa tai sitten viittaa sun ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
On siinä miehellä epätoivo huipussaan jos pitää omasta mielestään rumaan tyytyä. Sika mies ja sika kaveri.
Millä tavalla ap:n kaverin poikaystävä oli sika, kun sai tuollaisen viestin? Tai ap:n kaveri, joka vain halusi informoida ap:tä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetti mutta ruma, oikein viehkosti ilmaistu mutta typerä jätkä. Sun kaverin pitäisi nyt sanoa painava sana sun puolesta. Pyydä kaveria väittämään sun kommentti kaverillesi sen miehen kautta tälle hidalgolle että ei tainnut olla match in heaven, olit itse kommentoinut että tyyppi ei osannut sängyssä yhtään mitään, totaali pettymys mutta leuka kohti rintaa.
En kyllä lähtisi itse tällaiseen loanheitto kisaan... Miksi kommentoida mitenkään? Onko pakko alentua yhtä alas kuin toinen? Voisin toki ystävälle sanoa, että olen pettynyt jälkipuheisiin, eikä se osoita miehen olevan hyvää ja tavoiteltavaa tasoa...
.
Sun periaate on kuin kusi katoaa lumeen. Neitimäistä, olen pettynyt tasoon. Totta kai pettynyt mutta nämä umpiluut eivät tajua ennen kuin saavat tuta omalla kohdaltaan miltä pahat puheet tuntuu. Täysilaidallinen takaisin ja piste. Sitten voi vaihtaa ylevään moodiin ja lakata välittämästä. Ihmiset katuvat sitä mitä eivät tehneet kuten pitäneet puoliansa.
Olen sitä mieltä että ap nolaisi itseään vain lisää antaessaan "samalla mitalla", siitä tulee epätoivoinen vaikutelma ja antaa selvän merkin, että ap loukkaantui heitosta.
Vie sille ämpäri