Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo viesti mun kanssa vietetystä yöstä

Vierailija
17.12.2017 |

Tapasin kaverini poikaystävän kaverin, ollaan pari kertaa oltu porukalla liikkeellä. Perjantaina oltiin loppuillasta kaksin, ja päädyttiin sen kämpälle harrastamaan seksiä. Tänään mun kaverini kertoi, että hänen poikaystävänsä oli saanut kaveriltaan viestin, missä sanottiin, että oli ok, kulkuset kilisi mutta melkein olisi tarvittu ämpäriä.

Mitä ihmettä se tarkoittaa? Onko kulkuset kilinä että meni hyvin vai huonosti.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.

Tämä.

Ja en olisi kyllä ystävänä välittänyt noin älytöntä viestiä eteenpäin...

Tällaistahan se suomalaisten sivistys on. Ollaan hyvää kaveria, mutta heti kun menestyt jossakin alkaa selkäänpuukotus ja paskanpuhuminen.

Vierailija
22/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkusten kilinä viittaa kivesten heilumiseen eli kaveri sai pillua.

Ämpärin tarve tarkoittaa että sen verran ruma että olisi pitänyt laittaa ämpäri päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tekemään kaverin kaverin kanssa, oletteko valmiita vanhemmiksi.

Vierailija
24/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut aidossa wt porukassa.

Vierailija
25/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäri voi tarkoittaa myös sitä, että oli niin nautinnollista, nestritä erittyi kummastakin paljon.

Vierailija
26/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle kun liikutte edelleen samoissa porukoissa. Tosi mukava varmaan viettää iltaa seurassa, jossa joku on sitä mieltä että olet todella ruma. 

Vierailija
27/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetti mutta ruma, oikein viehkosti ilmaistu mutta typerä jätkä. Sun kaverin pitäisi nyt sanoa painava sana sun puolesta. Pyydä kaveria väittämään sun kommentti kaverillesi sen miehen kautta tälle hidalgolle että ei tainnut olla match in heaven, olit itse kommentoinut että tyyppi ei osannut sängyssä yhtään mitään, totaali pettymys mutta leuka kohti rintaa.

Vierailija
28/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkuset kilisi = munat heilu. Tiedotti siis, että petipuuhiin päästiin.

Ämpäriasia hämmentää. Oliko tyyppi pahoinvoiva? Tuliko paljon jotain muuta "tavaraa"?

Vierailija
29/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetti mutta ruma, oikein viehkosti ilmaistu mutta typerä jätkä. Sun kaverin pitäisi nyt sanoa painava sana sun puolesta. Pyydä kaveria väittämään sun kommentti kaverillesi sen miehen kautta tälle hidalgolle että ei tainnut olla match in heaven, olit itse kommentoinut että tyyppi ei osannut sängyssä yhtään mitään, totaali pettymys mutta leuka kohti rintaa.

En kyllä lähtisi itse tällaiseen loanheitto kisaan... Miksi kommentoida mitenkään? Onko pakko alentua yhtä alas kuin toinen? Voisin toki ystävälle sanoa, että olen pettynyt jälkipuheisiin, eikä se osoita miehen olevan hyvää ja tavoiteltavaa tasoa...

Vierailija
30/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkuset kilisi = munat heilu. Tiedotti siis, että petipuuhiin päästiin.

Ämpäriasia hämmentää. Oliko tyyppi pahoinvoiva? Tuliko paljon jotain muuta "tavaraa"?

Googlaa ämpäriruma

Vierailija
31/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä viesti. Harrastanut seksiä mutta ollut melkein oksentamista vaille oleva krapula. Ettekö ymmärrä lukemaanne vai haluatteko ap:lle tahallaan pahan mielen yrittämällä tuputtaa että viestissä olisi jotenkin viitattu löysyyteen tai rumuuteen. Neutraali viesti mieheltä joka halunnut vähän avata yötään kaverille. Ap olet todennököisesti kaunis. Muista se.

Vierailija
32/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaverini poikaystävän kaverin, ollaan pari kertaa oltu porukalla liikkeellä. Perjantaina oltiin loppuillasta kaksin, ja päädyttiin sen kämpälle harrastamaan seksiä. Tänään mun kaverini kertoi, että hänen poikaystävänsä oli saanut kaveriltaan viestin, missä sanottiin, että oli ok, kulkuset kilisi mutta melkein olisi tarvittu ämpäriä.

Tarkoittaa sitä että typerä kaveripariskunta oli kysellyt kaverilta että millainen olit sängyssä. Hävetköön nuo kaksi ja ns. ystäväsi.

Vierailija
33/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oot käyny p*nemassa kaveris poikkista ja toi on sun ainut huolenaihe, että menikö hyvin. Way to go

Vierailija
34/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäripää. Paniko takaapäin?

Vierailija
35/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oot käyny p*nemassa kaveris poikkista ja toi on sun ainut huolenaihe, että menikö hyvin. Way to go

Ei ilmeisesti ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
36/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtisi itse tällaiseen loanheitto kisaan... Miksi kommentoida mitenkään? Onko pakko alentua yhtä alas kuin toinen? Voisin toki ystävälle sanoa, että olen pettynyt jälkipuheisiin, eikä se osoita miehen olevan hyvää ja tavoiteltavaa tasoa...

.

Sun periaate on kuin kusi katoaa lumeen. Neitimäistä, olen pettynyt tasoon. Totta kai pettynyt mutta nämä umpiluut eivät tajua ennen kuin saavat tuta omalla kohdaltaan miltä pahat puheet tuntuu. Täysilaidallinen takaisin ja piste. Sitten voi vaihtaa ylevään moodiin ja lakata välittämästä. Ihmiset katuvat sitä mitä eivät tehneet kuten pitäneet puoliansa.

Vierailija
37/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.

Tämä.

Ja en olisi kyllä ystävänä välittänyt noin älytöntä viestiä eteenpäin...

Ystävänä haluaisin tietää jos minusta kerrotaann yksityisiä asioita. Tietää vältellä tätä juoruilevaa miestä.

Vierailija
38/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten ihmeessä kaverisi sinulle tuollaisia kertoo? Ihme kaveri.

Vierailija
39/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on typerä pariskunta kuin panokaverikin. Laita tämä aloitus panokaverillesi ja ota vähän etäisyyttä koko porukkaan. Muista jatkossa, omasta kuormasta ei syödä.

Vierailija
40/74 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi panemaan, mutta seura sen näköistä että oksuämpäriä olisi tarvittu.

Suosittelen kiertämään moisen kusipään kaukaa tulevaisuudessa!!