Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelyä Jehovan Todistajista

Vierailija
12.04.2006 |

Minkähän takia osa on olevinaan niin hyviä ja kunnon uskovaisia ja tekevät sitten uskonnon varjolla vaikka mitä.

esim. Seurustelee vaikka avioeroa ei ole vielä myönnetty.

Vie lapset isältään koska isä ei ole jt.

Pelottelevat lapsia jehovan vihalla.

Uskomatonta touhua. Olen tähän asti ollut kiinnostunut asiasta ja monet opetukset ovat tuntuneet järkeenkäyviltä, mutta jos todella tälläista saa tehdä niin jatkampa oikean asian etsimistä! Ei kiitos tuollaiselle!!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toteuttaisivat uskontoaan täysin kiistattoman puhtaasti. Epätäydellisiä me ollaan kaikki!

Vierailija
42/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avioeron saamiseen menee vähintään se puoli vuotta, pitäiskö koko harkinta-aika viettää selibaatissa ilman mitään ihmissuhteita?

Vierailija:

esim. Seurustelee vaikka avioeroa ei ole vielä myönnetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa.

Vierailija
44/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan aina innoissani, että mokomat tulevat ovelle saarnaamaan ja lappusiaan jakamaan! Meillä käy tuollainen kesy kettu pihassa ja vein sille ulos ruokaa, kun viime kesänä sieltä ne pahaa aavistamattomat parantajat tulivat. Heitin siihen sitten legendaa, kuinka uskoin ketun olevan edesmennyt mummoni joka käy tarkistamasa, että kakki on hyvin. Höpötin ummet ja lammet sielunvaelluksista sun muista huuhaasta. Ai, niitä ilmeitä ja mutinaa. Mahtoi olla jutunjuurta kotimatkalla!

Tervetuloa vaan tänäkin vuonna! Jos kerkeäsi vielä pukeutumaan joksikin bushmanniksi..

Vierailija
45/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän minä vaan että miten tuo liittyi asiaan...

Vierailija
46/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaikeaa, melkein mahdotonta. Jos eroat hylkää koko perheesi, kaikki JT ystävät sinut.

Vierailija:

Pelottelevat lapsia jehovan vihalla.

Vierailija
47/48 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuta niitä mihinkään kuten nyt vaikka esim kirkko. Kukaan ei oikein tiedä mihin jehovantodistajien kymmenet miljoonat menee vuosittain.

Vierailija
48/48 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole syytä valehdella

Et tietenkään halua uskoa mutta näin kävi. Sukulaiset ilmoitti kokouksen jälkeen. Totuus ei pala tulessakaan sanotaan ja tämä kertomani on totta.

En ollut muuta kuin keskustellut näiden kahden veljen kanssa ja sen jälkeen erotettiin. Mihinkään tuomiovaltaisen komitean (3 hlö) kokoukseen ei minua kutsuttu kuultavaksi. Mistään huorinteosta ei ollut kyse.

Nämä kaksi papparaista vaan teki sen päätöksen ja kyse oli kotonani käydystä keskustelusta.

Jumalaa en voi vihata mutta joitakin ihmisiä olen vihannut.