Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot joululahjaksi? Mitä luulet, että saat?

Vierailija
16.12.2017 |

(Kysymys otsikossa.)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toivonut mitään, sillä tiedän etten saa mitään. Eipä tuu pettymyksiä!

Vierailija
2/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivonut mitään. Luulen saavani mieluisat lahjat rakkailta ihmisiltä kuten edellisinäkin vuosina. Todennäköisesti paketeista löytyy jotain luettavaa, musiikkiin sekä ruoanlaittoon liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esittänyt lahjatoiveen vain miehelle. Toivon häneltä uutta sähköhammasharjaa. Saan varmasti sen ja lisäksi ehkä jonkun kirjan. Vanhemmilta saan kaiketi myös jotain luettavaa tai sitten rahaa. 

Kavereilta saan ehkä käsitöitä kuten villasukkia tai sitten kukkia, kosmetiikkaa tai suklaata. Töistä perinteiseen tapaan pullon viiniä.

Vierailija
4/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mitään, kun tiedän että en saa mitään. Ei ole ketään joka ostaisi.

Vierailija
5/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut mieheltäni lahjakorttia kirjakauppaan, uskon ja toivon saavani sen. Mies on todella huono lahjojen ostaja ja jos ei toivo mitään, saattaa saada ihan mitä tahansa ja lahjavalinta onnistuu ehkä joka kolmas vuosi.

Vierailija
6/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, etten saisi mitään viimevuotisilla joulupapereilla naamioituja, Lidlin ja Tokmannin grillikaudesta ylijääneitä, ilmaiseksi jaettuja salsakastikkeita enkä tarjous-vessapapereita. Jos ei ole mitään sydämestä tulevaa annettavaa, niin antakaa minun olla sitten lahjoitta. En halua yhtikäs mitään - ostan ihan itse mitä tarviten!

Luulen, että saan kuitenkin jotain rusina-/makeispussityylistä, vaikka olen nekin kieltänyt.

Vierailija
7/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon: Ystävän

Saan: Yksinäisyyden

Vierailija
8/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toivonut mitään, enkä odota mitään. Luulen, että saan suklaarasian ja joulukukan.

Vierailija
9/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin lämmintä pipoa. Saan lämpimän itsetehdyn pipon.

Vierailija
10/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on neulonut minulle neuleen. Mieheltäni saan yhden lahjan. Siinäpä ne lahjat sitten ovatkin.

Vierailija
11/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia toivonut mieheltä jotain korua lahjaksi (kun on kysynyt), en ole saanut mitään. Sanoo olevansa huono ostamaan lahjoja. Minäkään en ole enää pariin vuoteen vaivautunut hänelle lahjaa hankkimaan.

Muilta en ole toivonut mitään.

Vierailija
12/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan korun tai lahjakortin.

Vierailija
13/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon matkaa, saanen vihreitä kuulia.

Vierailija
14/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselta pojalta pyysin apua kunnon kuulokkeiden valintaan(olin ne siis itse aikeissa ostaa), hän sanoi ostavansa minulle sellaiset joululahjaksi.

Mies ostaa minulle luultavasti jotain retkeilyyn liittyvää, liikumme paljon luonnossa.

Tyttäriltä tulee yleensä hemmottelua, lahjakortti hierojalle tai jotain kosmetiikkaa. Ihania lahjoja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi