Työtön yksineläjä.
Miten työtön köyhä nainen löytää kumppanin, kun hänellä ei ole varaa ostaa kunnon alusvaatteita, eikä panostaa ulkonäköönsä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miten työtön köyhä nainen löytää kumppanin, kun hänellä ei ole varaa ostaa kunnon alusvaatteita, eikä panostaa ulkonäköönsä?
Menemällä töihin.
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpais. T: työtön yksineläjämies.
luuletko, että työttömälle yksineläjänaiselle kelpaa työtön yksineläjämies?
Mä oon työttömänä onnistunut laittamaan vähän rahaa säästöön aina vaatteita varten, armanin farkkujakin löytyy. Mulle kelpais työtön nainen :)
T: Työtön mies
Olipa hyvä trolli... vai että kunnon alusvaatteita. Esitteletkö sinä ihmisiä tavatessasi alusvaatteitasi?
Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset - olemalla näkyvillä, jotta miehet voivat tehdä aloitteita. Jos hautautuu kämppäänsä, niin eihän sua kukaan sieltä löydä. Naisen ei tarvitse muuta kuin odottaa aloitteita, niitä kyllä tulee kaikille naisille.
Työttömyys on toivottvasti vain väliaikainen vaihe. Minä en miehenä näe päälle päin mitä naisella on takin tai paidan alla, jote ihan sama ensi-sijaisesti millaiset alusvaatteet naisella on ensikertaa kohdatessamme. - Nainen, joka haluaa ensimmäisten treffein yhteydessä omat alusvaatteeni tuskin on naine, jonka kanssa haluaisin tulevaisuudessa, jotain vakavampaakin.
On saattanut toki olla ja minä vain en ole tajunnut ja olen päästänyt aarteen käsästäni, sillä toistaiseksi ne naiset, joista olen ollut kaikkein eniten kiinnostunut, niin meillä on ollut tarpeeksi muuta jaettavaa ja annettavaa toisillimme, ettei ole tarvinnut (tai ehditty) edetä ensi-treffeiltä edetä alusvaatteisille asti. (Ellei sitten lasketa niitä kertoja, kun seuraa olen saanut uimarannalla, mutta sillonkin on uikkarit -tai ainaki uikkarien alaosa pysynyt naiusella päällä siinä, missä itselläni uikkarit jalassa).
Työttömyytta ja alusvaatteita enemmän minua kiinnostaa, millainen asenne ja ote naisella on elämään yleensä. Miten hän suhtautuu työttömyyteen, onko se suvantokohta, jossa hän harkitsee ja puntaroi erivaihtoehtoja, kehittää itseään esim. opiskelemalla? Seuraaka aikaansa? Lukeeko? Osallsituuko jos osallistuu, niin mihin? Liikkuuko? Ylipäätään mihinhän päivänsä käyttää ja mistä hän on kiinnostunut. Naine, jonka ainoa päämäärä on löytää itselleen kumppani ei varmasti ole minulle potenttiaalisisti "Se" kaikkein optimaalisin kumppani.
Faktahomma kirjoitti:
Itseasiassa tämä on usein totta että työtön (työssä,oleva)nainen ei kelpuuta työtöntä miestä mutta mies kyllä hyväksyy työttömän naisen vaikka olisi itse työssä.Se johtuu siitä että nainen hakee laskujen maksajaa sekä taloudellista turvaa kun taas mies hakee rakastavaa kumppania ilman taka ajatuksia.Muutenkin naiset on petoja laskemaan miehen statuksen omalle kriteerillä sopiviksi.Jos täällä olisi enemmän naisia niin asetelma muuttuisi miehille edullisempaan asemaan.Hyvin on taas Arvi Suomessa kohdillaan..
Tää valitettavasti.. :(
Naiselle helppoa. Vastaavalle miehelle ei.
mulle kelpais. T: työtön yksineläjämies.