Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava löysi melko uuden, salaisen puhelinnumeroni googlettamalla, miten?

Vierailija
16.12.2017 |

Kysymys otsikossa. Numero oli silloin pari viikkoa vanha.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ihastukseni puhelinnumeron Muropaketin keskustelusta googlaamalla hänen sähköpostiosoitteensa. Hän oli myynyt siellä jotain tietokonesälää ja laittanut ilmoitukseen sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron (mutta ei nimeään).

Vierailija
2/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin ihastukseni puhelinnumeron Muropaketin keskustelusta googlaamalla hänen sähköpostiosoitteensa. Hän oli myynyt siellä jotain tietokonesälää ja laittanut ilmoitukseen sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron (mutta ei nimeään).

En ole missään ehtinyt ilmoittamaan puhelinnumeroani tuohon parin viikon sisään mistä puhuin. En tajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asioiden selvittäminen ole lopulta niin vaikeaa, jos oikeasti haluaa jotain selvittää. Tietysti jos muumit on pysyvästi talviunilla, niin sitten ei saata niin helposti onnistua mutta vähänkin skarpimpi tyyppi pystyy kyllä aika moneen jos vaan siis haluaa.

Vierailija
4/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava on valehdellu.

Vierailija
5/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa ylös, minne ja kenelle olet sen antanut. Onko joku sukulainen tai tuttava voinut kertoa sen?

Jos et ole antanut sitä mihinkään puolijulkiseen paikkaan, herää epäilys siitä, että joku on katsonut tietojasi rekisteristä laittomasti. Veikkaan kyllä, että joku tuttusi on kertonut sen.

Huom. esim. tekstiviesteissä näkyy lähettäjän numero, vaikka se olisi salainen. Mitenhän muuten WhatsApp käyttäytyy? Voihan olla, että olet itse mokannut.

Vierailija
6/6 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on googlella löytynyt, niin miks et itse katso mistä?