Yhdellä Miialla on kolme lasta KOLMELLE ERI MIEHELLE!
Minkälainen mies ottaa tuollaisen akan? Täytyy olla itsekin sellainen, että on lapsia sille ja tälle. Eihän se mun asia ole, säälittää vaan ne lapset, kun joutuvat kärsimään isäpuolista ja eriarvoisuudesta, ja varmasti myös äitinsä maineesta, ja oppivat kotoansa ihan kieron perheen ja naisen ja miehen roolin, ja tällaiset äidit tuskin on mitää pullantuoksuisia, etsivät varmaan sitä isää jo sille neljännelle...
Kommentit (36)
Lapset on aivan ihania ja kasvatuskin on onnistunut kiitettävästi. Silti olen sitä mieltä että tuo sana " horoperse" sopii ainakin omaan siskooni kun nyrkki silmään. En ole koskaan ymmärtänyt miksi AINA pitää mennä HETI naimisiin,AINA tehdä(saada) lapsi HETI ja erota melkein samantien... Mun systeri on ihan ok,mut kaikkea en ymmärrä!!!
mutta lapsen etu ei tämä missään tapauksessa ole. Lapsen kehitykselle kaikkein tärkein on pysyvät ihmissuhteet. Jos isät tulevat ja menevät, isäpuolet tulevat ja menevät, niin kyllä siinä pienen ihmisen perusturvallisuus varmasti on kovilla.
Nykyaikana harva lapsi on täysin vahinko. Jokainen aikuinen on tietoinen siitä, että seksisuhteesta voi seurata lapsi. Jos vielä on huolimaton pillereiden kanssa, ei käytä lyhyissä suhteissa kondomia jne., ei raskaus voi lähteä alkuun vahingossa.
Vierailija:
Jos vielä on huolimaton pillereiden kanssa, ei käytä lyhyissä suhteissa kondomia jne., ei raskaus voi lähteä alkuun vahingossa.
Vierailija:
Pohdippas sitä tovi ja tule ihmettelemään...
tuollaista moraalitonta ja vastuutonta käytöstä! Tuntuu että alkaa olla aika harvinaista jos on sama isä kaikille lapsille.
olen varmaan hirveä horo vaikka suhteeni voikin laskea yhden käden sormilla.
ei voi onnistua kasvattajana, jos ei ole onnistunut noin monessa suhteessakaan, täytyy olla epätasapainoinen ihminen
Samalla perusteella pitäis sääliä kaikkien lihavien äitien lapsia. Ei voi olla hyvä äiti jos on niin heikko itsekuri ettei pysty hillitsemään syömistään!
Ja johan se neuvolassakin opetetaan, että jos on lapsia monen eri miehen kanssa, niin silloin ei osaa eikä voi leipoa pullaa. PULLA= onnistuneen lapsuuden perusedellytys!!!
Tuttavapiirissä useampia joilla lapsia eri miehille. Yhteistä näille naisille on alhainen koulutus. Usein huono suhde omaan isäänsä. Ja se, että ei osata yhtään elellä yksin lasten kanssa. Vaan jo vähän eron jälkeen aletaan haikailemaan uuden miehen perään. Avioidutaan liian nopeasti ja heti hankkiudutaan raskaaksi. Ei käytetä tarpeeksi aikaa tutustumiseen. Todella harmillista lapsille.
Mutta sitten taas tiedän erään äidin, nykyään jo mummon, jolla 4 lasta neljälle miehelle. Ekan lapsen sai 18v ja oli naimisissa 10 vuotta tämän lapsen isän kanssa. Oli välillä yksin kunnes avioitui uuden miehen kanssa josta liitosta syntyi poika muutman vuoden päästä. Tämäkin liitto kuitenkin päätyi eroon. Kolmas lapsi taisi olla enemmän vahinko (tai mitä minä siitä tiedän mutta luulisin). Tämän miehen kanssa vain heilasteli mutta tuli raskaaksi. Eivät koskaan avioituneet. Oli useita vuosia yksin lasten kanssa kunnes vielä avioitui neljännen kerran. Liitosta syntyi tyttö (nyt 9v) ja avioliitto jatkuu edelleen.
Tämä nainen ei ole koskaan juossut ravintoloissa tms. Vakinainen hyvä työ ja siisti koti. Lapset hyin kasvatettuja. Mutta olen kiinnittänyt huomiota, että mitä äiti edellä lapset perässä. hänen vanhin tytär sai esikoisensa äidin tapaan 18 vuotiaana, erosi ja muutaman vuoden päästä löysi uuden miehen jonka kanssa nyt lapsi..
t. MIIA, jolla 3 lasta SAMAN miehen kanssa :D
ai niin, minkälainen äiti ei vie lastaan ulos tai leiki vaan nettailee mieluummin? Varmaan aika surkea yksilö.
mulla on hyvä koulutus, samoin työ. Sen lisäksi vielä erinomainen isäsuhde. Isäni on lapsena sekä myös aikuisena muistanut kertoa miten paljon meitä rakastaa ja näyttänyt sen. Samoin nykyinen miessuhteeni on hyvä, mieheni rakastaa lapsiani. Ainahan sitä saa arvostella, mutta se taas kertoo siitä että et ole itse kovinkaan tyytyväinen elämääsi. Kysypä keltä tahansa psykologilta mistä tuollainen muiden haukkuminen kertoo? Saatat yllättyä..
Vierailija:
mulla on hyvä koulutus, samoin työ. Sen lisäksi vielä erinomainen isäsuhde. Isäni on lapsena sekä myös aikuisena muistanut kertoa miten paljon meitä rakastaa ja näyttänyt sen. Samoin nykyinen miessuhteeni on hyvä, mieheni rakastaa lapsiani. Ainahan sitä saa arvostella, mutta se taas kertoo siitä että et ole itse kovinkaan tyytyväinen elämääsi. Kysypä keltä tahansa psykologilta mistä tuollainen muiden haukkuminen kertoo? Saatat yllättyä..
En ole " teitä" arvostellut tai haukkunut vaan kertonut, että _minun_ tuttavapiirissä löytyy naisia joilla lapsia useille miehille ja _heitä_ yhdistää nämä yllämainitut asiat. Harmittaa _heidän_ lasten puolesta tosi paljon koska monilla näistä lapsista ei ole enää yhteyttä isäänsä.
Kyllä, olen hyvin tyytyväinen omaan elämääni (16 vuotta avioliittoa takana) vaikka _minulla_ ei ole mitään suhdetta omaan isääni. : )
Miia
Sai mieheni, eli esikoisensa 15-vuotiaana. Meni sitten pian mieheni syntymän jälkeen naimisiin mieheni isän kanssa. Pari ja puoli vuotta myöhemmin miehelleni syntyi pikkusisko. Päävastuun kuitenkin mieheni kasvatuksesta otti samassa taloudessa asuva mieheni mummo. eli isänsä äiti, olihan äitinsä niin nuori esikoisensa saadessansa. Myös mieheni pappa tuntui näyttävän hänelle enemmän isän mallia, kuin varsinainen isänsä.
Vuodet vierivät ja mieheni isälle alkoi muodostua alkoholi ongelmaksi. Kahlitsi myös liikaa vaimoansa, eikä pitänyt siitä, että tämä kävi ystäviensä tykönä. Kaiken huippu oli, että väärensi pankissa vaimonsa allekirjoituksen lappuun, missä vaimo muka lupasi lapsilisät hänen hänen käyttöönsä. Tilanne ajautui lopulta avioeroon.
Mieheni koki turvallisemmaksi tähän samaiseen taloon, missä nyt sasumme mummonsa ja pappansa kanssa. Äiti muutti pikkusiskon kanssa vuokrakämppään. Mieheni asui poikansa ja vanhempiensa kanssa kotvasen aikaa muuttaen Turkuun työn perässä.
Mieheni äiti sitten tapasi erään miehen, jonka kanssa syntyi lapsi. Mieheni oli silloin kymmenen vanha, kun ...
Niin, ja mullakin lapsia kahdelle eri miehelle. Meillä on ovessa yksi sukunimi.
Siskoni sai parikymppisenä lapsen eräälle miehelle, erosivat ja sisko alkoi seurustella miltei kolmikymppisenä raskautuen uudelleen.
No tämä uusi suhde oli tosi huono valinta ja lapsi sai heti alkunsa vahinkona. Eka oli hyvä suhde mutta siitä puuttui joustavuus siis itsekkäästi siskoni halusi asiat tehtävän hänen tavallaan.
Nyt siskollani on siis kaksi lasta kahdelle eri miehelle. Toivon, että siskoni löytää vielä kolmannen rakkauden ja yrittävät lasta.
Äkkiä sitä saattaa löytää itsensä tilanteesta että kumppani haluaa lähteä. Minkä sille voi jos ei halua enää jatkaa?
En ole kysynyt miksei sisko tehnyt aborttia toisen lapsen kohdalla. Se oli kuitenkin hänen valintansa ja onni kukoisti silloin!
Mulla on kaksi omaa lasta ja toivon että voisin adoptoida perheeseemme.
Vanhempani on eronneet ja mulla on 2 sisarta isän uudesta liitosta ja yksi veli äidin uudesta liitosta -ei kuitenkaan biologisesti vaikka lähellä oli kun äitini tuli raskaaksi mutta sitten jäi tuulimunaksi..
Musta on vaan rikkaus että on erilaisia perheitä. Pääasia on että lapsista välitetään ja heitä rakastetaan. Se ei ole tärkeää montako nimeä postilaatikossa on!