Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilata valkoinen joulupukki? Ei mikään rotujuttu vaan sisustus.

Vierailija
16.12.2017 |

Juuri muutettu unelmakotiimme missä kaikki kiiltävää ja vaaleaa pintaa. Huonekalut suurimmaksi osaksi valkoista, seassa hieman vaalean harmaata. Joku huutaa nyt sen wt:n mutta meille tämä on unelmien koti.
Laitoin tänään joulun ja kyllä, valkoisen kuusen jossa hopeiset koristeet ja valkoiset paketit kuusen alla. On ihana :)
Mulle tuli vaan hassu ajatus ettei punainen cocacola-pukki nyt oikein sovi tänne :D mutten ole ikinä kokovalkoisiin pukeutunutta pukkia nähnytkään niin mistä sellaista vois edes vaatia? Luulisin että täällä naapurustossa olisi enemmänkin tarvista :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Unelmien koti”. Pah! Kuka haluaa elää jossain sairaalassa, missä on pelkkää valkoista. Oikein valkoinen joulukuusi... onko teillä lapsia? Jos on niin olen vielä enemmän järkyttynyt.

Ensimmäisenä sinusta tulee mieleen Oma Koti Valkoinen -blogi. Käy ihmeessä katsomassa. On kyllä ruma

Vierailija
2/2 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mahtava idea, olen itsekin leikitellyt samantapaisilla ajatuksilla. Ihania ovat mm Aarikan puiset tontut, joita saa valkoisena. Kannattaa varmaan olla edelläkävijä ja ommella tai teettää valkoinen joulupukin asu. Toinen mahdollisuus olisi harmaa, muistan omasta lapsuudestani kun pukilla oli harmaa turkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä