AUTTAKAA, 1½vuotias heräilee joka yö viitisen kertaa, emme ole saaneet 1½vuoteen nukuttua,
NYT ON JO HERMOT TIUKOILLA, en JAKSA enää OIKEASTI! :(
Kommentit (7)
Meillä tätä on jatkunut kohta 4v. Välillä kyllä tuntuu etten jaksa enää yhtään...
nukkunut vauvasta asti todella hyvin, mutta aika vasta on alkanut heräileen. NÄkee painajaisia, kait! Nukkuuko eri huoneessa kuin te? Meillä nukkui, mutta sitten siirsimme meidän huoneeseen, jopa alkoi yöt sujuun paremmin ja nykyään ei enää itke vaan nauraa höröttää unissaan:D:D Ja kun ostimme jatkettavan sängyn, niin kaipa ei tunne olevansa loukussa ja " vangittuna" jos vaikka herää yöllä painajaisiin.. NÄin luulisin, mutten tiedä.. Stemppiä teille, kyllä se siitä, päivä päivältä lapsi kasvaa:) Ja sitä vahvempia olette, mitä kauemmin ja paremmin kestätte:)
meillä on vähän rauhallisempaa jos lapset nukkuvat samassa sängyssä meidän kanssamme ja olemmekin siirtyneet nukkumaan perhepedissä. Omassa huoneessa nukkumisesta ei tule yhtään mitään, sitä en suostu enää edes kokeilemaan.
t.4
Nukkuuko pitkät päiväunet? Meillä on lapset jouduttu jo tuossa iässä herättämään päiväunilta jotta yölläkin maistui uni
Tee tarkka päivärytmi ja noudata sitä, ulkoilut ja ruokailut samaan aikaan joka pv. Tasasen tappava rytmi. . .
Mutta menee se raha varmasti turhempaankin kuin unikouluun, jos siitä apua olisi?
Eikä sinne sitäpaitsi oteta tän ikäsiä.