Kuinka feikata luksuselämä somessa?
Kommentit (924)
Tuohon yllä olevaan viitaten - onko Moocamaster jonkun mielestä luksusta? En tiennytkään 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuohon yllä olevaan viitaten - onko Moocamaster jonkun mielestä luksusta? En tiennytkään 😂
Onhan se hyvä kahvinkeitin, ja siihen saa ostaa osiakin. Se voi olla luksusta niille, joilla ei ole varaa ostaa uutta tai korjauttaa sitä laitetta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini laittaa instaan kuvia jotka on otettu tätinsä komeassä isossa talossa ja talon kauniissa puutarhassa, täti joka ei ilm. ole sosiaalisessa mediassa ei aavistakkaan, että veljentyttö esittelee hänen kotiaan omanaan ! Ottaa myös usein kuvia junasemalla #shoppailee #"stadii vaikka todellisuudessa ei ole menossa mihinkään. Tilaa kalliita merkkivaatteita, kuvaa itsensä niissä ja palauttaa. Monessa kuva käsi pitkinee kynsinee pitää Taikamukia #coffeelover ja myös roskakatoksesta pelastettu ,rikkinnäinen Moccamaster pääsee usein kuviin koska kuvista ei näe että keitin on risa....
Selfieissä ottaa kuvat niin että uhkea rintavarustus ja pulleiksi meikatut huulet ovat pääosassa, koovartalokuvissa loihtii kuvanmuokkauksella itselleen vyötärön ja pidemmät sääret, myös silmäpussit häivytetään kuvista ja hiustenväriä vaihdellaan tällä konstilla. Miehensä kanssa otetaan pussailu ym kuvia #loveyoumoonandback eikä anneta seuraajien tietää jatkuvista riidoista, jotka välillä käyvät fyysisiksikin. Lapsia pitää tietenkin kuvata merkkivaatteissa ja joka kuvaan pitää mainita se lapsen hieno nimi sekä miten rakas tämä on #YessicaAdaSofia #huhtikuiset2016 "#minäsuojelensinuakaikelta .
Kuolisi varmaan häpeästä, jos ihmiset saisivat tietää että on oikeasti peeaa sossuäiti jonka mies työskentelee kierrätyskeskuksessa...
Kaikki, jotka tuntee hänet, tietää, että hän on peeaa sossuäiti, ja mitä väliä on heillä, jotka ei tunne?
Jokainen meistä kyllä valitsee ne näteimmät kuvat ja edustavimmat otokset someen. Ainakin itse yritän kuvat siistit ja kauneimmat kuvat ilman pölyä ja eläinten karvoja tai miehen likaisia sukkia keskellä lattiaa. Itsestäni otan ne missä olen mielestäni parhaimman näköinen enkä niitä kaverin ottamia jabba-the-hut otoksia.
Toisaalta tässä voi mennä rajan yli eli ottaa kaikki selfiet usealla filtterillä ja käsittelyllä niin ettei kuvista huomaa yhtään sitä +30 vuotta eikä kiloa 😀
Nyt minäkin tajuan! Namedropping, t-b jne. Ihan kaikkea en jaksanut lukea, mutta sopivasti.
Olen ihmetellyt, miten joillakin riittää juttua päivittää asioitaan joka päivä. Oma elämä on melko samanlaista arkista puurtamista päivästä toiseen. Tykkään kyllä arjesta, mutta ei mulla mitään ihmeellistä päivitettävää riitä.
Mun yks iäkkäämpi tuttu on harrastanut jo jonkun aikaa muutamia näistä kikoista...
Julkkisten nimiä heittelee sekaan ikäänkuin tuntisi hyvikin, vaikkei tunne ollenkaan. Riittää, jos on vaikka kaupungilla nähnyt jonkun.
Kuolleita julkkuja suree kuin olisivat olleet sydänystäviä.
Kymmenen vuoden sisään tehnyt pari matkaa ulkomaille, mutta joka kuukausi on matkoista jotain ja antaa vaikutelman kuin ois ihan just tullut reissusta.
Skumpanjuontia oon ihmetellyt kovasti. Mutta eihän hän sitä tietenkään juokaan, ottaa vaan kuvia. Ihan taitaa vetää sitä keppanaa, mitä on juonut ennenkin. On sekin kuplivaa.
Usein ostaa samanlaisia kukkia, kun ne on niin hänen lempikukkia. Just tajusin, että ei hän niin kovin usein taidakaan ostaa. Yhdestä kimpusta saa monenlaista kuvaa, kun vähän järjestelee kukkia eri tavalla.
Olipa viihdyttävä ja silmiäavaava ketju. Kiitos.
Tämä tuttuhan ei valehtele mitään, antaa vaan ymmärtää. Ja minäkin ajoittain jopa kadehtinut hänen "helppoa" elämää, vaikka kyllähän tuollainen vaatii vaivannäköä. Rankkaa hommaa.
Kuvista on vähän turha sanoa mitään, kun koko kroppa ei mahdu kuviin ja kasvot on niin muokattu, että ei tunne jos vastaan tulee.
Mitäpä se mulle kuuluu, mitä ihmiset puuhailee. Oli vaan kiva lukea näitä ja tajuta, että ei mun ainakaan kadehtia tarvitse.
Vähän meinasi surettaa, että ne kuohuva-kuvatkin on aina yksin.
Kuitenkin ihmettelen, miksi 50 + naisihminen tekee tuollaista. Ihanko vaan harrastuksen vuoksi? Siinähän mukavasti kuluu työkyvyttömyyseläkeläisen päivät.
Mulla on välillä näin tylsää, että makaan ja viihdyn aaveellä. Ehkä mä kuitenkin rakastan tätä omaa tylsää elämääni ja oon tästä erittäin kiitollinen tällaisena.
Osta iphone osarilla. Jostain syystä jotkut pitävät tuota puhelinta statussymboolina vaikka sillä ei pysty tekemään mitään sellaista mitä se 300€ puhelin ei kykene. Sekä suurinosa muutenkin ostetaan osarilla ja eihän sille tällöin jää hintaa juuri mitään minkä voikin sosiaaliturvin/opintotukien kanssa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on luettu Usassakin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006093669.html
Jep, katso edellinen sivu tätä ketjua ;)
Torissa oli ilmoitus jossa ostetaan merkkituotteiden paperikasseja. Ja nyt kun tarkistin niin niitä myös myydään:
https://www.tori.fi/uusimaa/Louis_vuitton_paperikassit_57058444.htm?ca=…
https://www.tori.fi/kymenlaakso/Chanel_paperikassi_56896291.htm?ca=18&w…
https://www.tori.fi/uusimaa/Louis_vuitton_pieni_paperikassi_56746044.ht…
Tää on jo jotenkin niin noloa...
Skumppaa saa ilmaiseksi eri tilaisuuksissa tai kahvilasta 3-7 euroa lasi, ei se vaadi suurta rahallista panostusta.
Vierailija kirjoitti:
not faking it kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kalliita merkkivaatteita, poseeraa niissä ja palauta. Samoin laukkuja kannattaa tilata. Instagramin kautta saa yhteistyökumppaneita, jos sulla on yli 1000 seuraajaa.
ööh mulla ei oo rahaa?
laittaako ne vaatteet laskulla?Kaupat lainaa mielellään vaatteita insta kuviin:)
Niin jos olet Metti Forssell tai Kim Kardashian 😂
eki kirjoitti:
Nämä on tosi hauskoja...
Olen näissä ns. outsider eli katselen sivusta ja en enää edes ihmettele.
Näin jo työelämästä vetäytyneenä muistelen työpaikkaani ja siellä erityisesti erästä superfeikkaajaa. Tunsin hänet nuoruuden päiviltä asti ja yksi leimallinen luonteenpiirteensä oli ilmiömäinen pokka ja kyky valehdella. Häntä tuntemattomat uskoivat jutut nieleksimättä. Niin myös työmaalla esimiehet. Tämä johti kaikenlaisiin kummallisiin tapahtumiin vuosien mittaan. Myös monta pätevää työntekijää lähti firmasta kun he eivät enää jaksaneet katsella alituista feikkaamista. Näissäkin tilanteissa ko. henkilö osasi kääntää asiat itselleen eduksi.
Etenikö tämä valehtelija uralla?
Miksi kaivelet vanhoja ketjuja, jotka itse aloittanut? Pysy jo hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko ainut.. Mutta tekisi oikeasti mieli tehdä uusi tili instagramiin, ja tehdä näitä feikkikuvia sinne.. katsoa kuinka paljon saisin seuraajia.. :'DD
Ja kyllä, olen työtön ja minulla on liikaa vapaa aikaa. Minulla olisi myös Adobe Phtoshop CS6 koneella ja järjestelmä kamera. Olen tehnyt työkseni sisällöntuottoa ja markkinointia. Olis liikaakin ideoita.. :DD
En vain tiedä olisiko tämä hyvä vai huono asia työnsaannin kannalta? "lavastin oman elämäni 4kk ajaksi instagramiin ja sain 30t seuraajaa"
Mä mietin ihan samaa, mulla on vaan kokopäivätyö eikä niin paljon aikaa panostaa tähän. Photoshop ja järkkäri löytyvät, samoin osaan tuottaa sisältöä. Tee sä tämä ja kirjoita samalla blogia aiheesta analysoiden tapahtumia, julkaise se vasta myöhemmin - tai anna pääsy kustantajalle ja kysy olisiko tässä aihetta kirjaan tai dokkariin. Siihen vaan toinen kirjoittaja mukaan tuomaan omaa analyysia tai tuotantotiimi tekemään näytelmää/dokumenttia. Kannustan!
Tämä! Toivottavasti joku dramaturgi lukisi tämän ketjun ja tekisi tästä näytelmän!
Ketjuhan on aiheesta kuinka feikata luksuselämää somessa. En ole koskaan feikannut, mutta some on ollut täynnä tylsiä kuvia arjesta, harrastuksista ja tavallisista matkoista kunnes tapasin mieheni ja elämä muuttui luksuksesi kerta rykäyksellä. En esittele enkä feikkaa luksuselämää vaan elän sellaista, mutta tiedän olevani todella onnekas.
Somefeikkaus ei itseäni kiinnosta, vaan se miten saada oikeasti miljoonia tilille. Sitten kun niitä on, ei yhäkään kiinnosta merkkilaukut yms vaan velvoitteista vapaa elämä. Näin täällä ; )
Vierailija kirjoitti:
eki kirjoitti:
Nämä on tosi hauskoja...
Olen näissä ns. outsider eli katselen sivusta ja en enää edes ihmettele.
Näin jo työelämästä vetäytyneenä muistelen työpaikkaani ja siellä erityisesti erästä superfeikkaajaa. Tunsin hänet nuoruuden päiviltä asti ja yksi leimallinen luonteenpiirteensä oli ilmiömäinen pokka ja kyky valehdella. Häntä tuntemattomat uskoivat jutut nieleksimättä. Niin myös työmaalla esimiehet. Tämä johti kaikenlaisiin kummallisiin tapahtumiin vuosien mittaan. Myös monta pätevää työntekijää lähti firmasta kun he eivät enää jaksaneet katsella alituista feikkaamista. Näissäkin tilanteissa ko. henkilö osasi kääntää asiat itselleen eduksi.
Etenikö tämä valehtelija uralla?
Yleensä jossain vaiheessa jää kiinni, ellei vaihda paikkaa parin, kolmen vuoden välein.
Tuo #tb on kyllä jännittävä, samaa reissua kierrätetään vuosikausia ja annetaan kuva siitä että olisi ulkomailla useinkin.
"ihana talo!"
"ei tämä meidän ole .D"
Parin kaverini mielestä tein emämokan, kun paljastin instagramissa ettei korea huvila jonka edessä seison ollut omani. Miten muka olisin voinut olla jäämättä kiinni, sen verran kun olen ottanut kuvia tässä meidän rivarikämpässä?