Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka feikata luksuselämä somessa?

Vierailija
16.12.2017 |

Vinkit kehiin!

Kommentit (924)

Vierailija
621/924 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Lidlin ostokset kotiin Stockmannin herkun muovikasseissa.

Vierailija
622/924 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät säät. Osta kamat. Käy ottamassa kuvat upeassa paikassa ja palauta kauppaan.

Jos hintalappu vaikeassa paikassa, voit ostaa vaikka e-baystä sellaisen aseen, jolla saa laput takaisin kiinni.

Sama juttu kotikrääsän kanssa. Osta, ota kuvat ja palauta kauppaan.

Näin moni tekee. Lopulta alkaa saamaan seuraajia ja ilmaistavaroita, jos on tarpeeksi seuraajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosmoboliitti kirjoitti:

Itte otan kuvia lentokenttien kaupoissa ja Victoria's Secretin myymälöissä, sovituskopeissa ja laukkukaupoissa just silleen niin läheltä, ettei saa selvää missä kuva on otettu ... ja sit on helppo hämätä kollaaseilla.

Yhteen croissantti ja latte, (tai kuva leivoksista myyntihyllyssä), yhteen alusvaatesetti, yhteen oma käsi ja logolaukku ja yhteen joku säihkyväksi filtteröity lähikuva jostain korusta tai kellosta. Voi ottaa lasin takaakin sellaisen kuvan. Samaan kollaasiin voi laittaa kuvia hienojen kauppojen nimistä. Ja häsällä #shopping #blingbling #travelingagain #breakfast

Victoria's Secret? Mitä luksusta se on, halpakrääsää.

Vierailija
624/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gosmoboliitti kirjoitti:

Itte otan kuvia lentokenttien kaupoissa ja Victoria's Secretin myymälöissä, sovituskopeissa ja laukkukaupoissa just silleen niin läheltä, ettei saa selvää missä kuva on otettu ... ja sit on helppo hämätä kollaaseilla.

Yhteen croissantti ja latte, (tai kuva leivoksista myyntihyllyssä), yhteen alusvaatesetti, yhteen oma käsi ja logolaukku ja yhteen joku säihkyväksi filtteröity lähikuva jostain korusta tai kellosta. Voi ottaa lasin takaakin sellaisen kuvan. Samaan kollaasiin voi laittaa kuvia hienojen kauppojen nimistä. Ja häsällä #shopping #blingbling #travelingagain #breakfast

Victoria's Secret? Mitä luksusta se on, halpakrääsää.

Ei todellakaan oo luksusta 😂

Vierailija
625/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mene Tallinnan päiväristeilylle halvalla ja ota kuvia merestä ja saarista. Feikkaa olevasi saaristossa. Ota evääksi voileipätarpeet ja iso kangasservetti, ehdit askarrella hyvin parit kuvat ihanasta saaristolaisruuasta niin että meri näkyy taustalla. Kotona voit vielä kokata pottuja ja kalaa ja lavastaa itsellesi pidemmän "saaristolaisloman". Muista korostaa lomailevasi tiedostavasti kotimaassa, saat hyvispisteitä!

-Myös piknik on halpaa luksusta. Tarjouspatonki, pari epämääräistä sörsseliä, tuoreita marjoja ja kivennäisvedellä täytetty samppanjapullo sievästi aseteltuna valkealle liinalle. Katso, että valitsemassasi puistossa on vanhoja, arvokkaan näköisiä lehtipuita.

-Taulusi voi olla itse paskarreltu tai aitoa Ikeaa, mutta tauluvalaisin saa sen näyttämään arvokkaalta. 

-Kauniin ja runsaan ruoka-annoksen saat kun täytät kulhon jäävuorisalaatilla, tai vaikka puurolla, mutta peität halvat ainekset ohuella kerroksella jotain yrttejä ja eksoottisia hedelmiä. Tarkan markan snobi tietysti ottaa samoista karambolansiivuista mahdollisimman monta kuvaussessiota irti. Pyyhkii vaan välillä puhtaaksi, niin siivut menevät salaatin jälkeen jugurtin päälle, ja sieltä vielä koristelemaan jotain jäätelöannosta.  Jaa kuvat taas muutaman kuukauden välein, niin ruokavaliossasi on instant glamouria.

-Erehdy aina minimalismin puolelle. Voit selittää melkein minkä tahansa puuttumisen minimalistisella estetiikalla, vaikeampi on selittää jos kuvassa vilahtaa halpaversio jostakin tuotteesta.

Vierailija
626/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun Sofia Belörf joutui tutkintavankeuteen minulta meni maku koko feikkiluksuksesta.. Täyttä shaibaa tuollainen teeskentely ja niin last season kun olla voi. Kohta on kuule muotia minimalistinen, feikkaamaton aitous ja teeskentelemättömyys. 

Vierailija
627/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää feikata elämää someen, ole ennemmin oma itsesi niin saat tykkäyksiä niiltä jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet. Saat karsittua jyvät akanoista. Ei se määrä vaan laatu

Vierailija
628/924 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luxus -velkaa luxus kotiin, ja autoon. Luxus-luottokortti kaikkeen hankintaan. Mutta onko mukava elää velkaisena koko nuoruus ja aikuisuus, siksi että on pakko ostaa kaikkea, ja kallista, näyttää muille. Pahemmassa tapauksessa velat jäävät lapsille maksettaviksi perintönä. Siinä mietittävää.

Juuri sen takiahan tässä nimenomaan halutaan tietää, miten luksuselämää voi feikata - että ei tarvitse ottaa velkaa ja vinguttaa visaa oikeasti. :D 

Vierailija
629/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni feikkaaminen on aika tavallista ja helppoa. Se tehdään ihan vain niin, että kuvassa olet jossain baarissa shampanjapullon kanssa. Se minkä kuvasta jätät pois on, että kyseessä oli S-kortin tarjous 50€/pullo ja jaoit laskun viiden ystävättäresi kanssa. Eli ihan jopa kymppi oikeasti meni :D Mutta näyttää kuvassa ihan muulta.

Samanlaisia "niksejä" on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi itse otin viime talvena helikopteriselfien. Se mikä kuvasta ei taas näy on, että se oli hiihtokeskuksessa 10min 60e. Sen jaoin ystävän kanssa, että ei se nyt taas niin miljoonia maksanut oikeasti. Samoin käytiin ottamassa pari huskirekikuvaa, muttei me koskaan sitä varsinaista ajelua edes ostettu. Kuvat meidän "huoneesta" oli oikeasti sen lähiravintolan lounge, missä juotiin kaakaot takan ääressä. Nyt viikko sitten mentiin laiturille skumppapullo mukana. Siihen tuli iso vene ja käytiin ihan kysymässä, että saataisko ottaa pari "shampanjaa veneessä" kuvia, kun sulla on niin komea paatti. Ei ollut mikään ongelma.

Tästä on ainakin itselle tullut jo ihan tapa. Enkä mä siis valehtele mistään tai väitä että kuvassa näkyvä Ferrari on mulla menopelinä. Ne vain näyttää siltä. Usein kun porukka kyselee tarkemmin, niin en mä vastaa yhtään mitään.

Vierailija
630/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, hyvät hahmot on elämän parhauutta. Miksi feikata. Elä, pukeudu niinkuin haluat ja hakeudu seuraan jota arvostat. Feikkaamisella et saavuta mitään. Se on hukkaan heitettyä elämää.

Vierailija
631/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan käydä kakalla ihan itse.

632/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie Lidlin ostokset kotiin Stockmannin herkun muovikasseissa.

Ai! Tämä osui ja upposi!

Vierailija
633/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni feikkaaminen on aika tavallista ja helppoa. Se tehdään ihan vain niin, että kuvassa olet jossain baarissa shampanjapullon kanssa. Se minkä kuvasta jätät pois on, että kyseessä oli S-kortin tarjous 50€/pullo ja jaoit laskun viiden ystävättäresi kanssa. Eli ihan jopa kymppi oikeasti meni :D Mutta näyttää kuvassa ihan muulta.

Samanlaisia "niksejä" on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi itse otin viime talvena helikopteriselfien. Se mikä kuvasta ei taas näy on, että se oli hiihtokeskuksessa 10min 60e. Sen jaoin ystävän kanssa, että ei se nyt taas niin miljoonia maksanut oikeasti. Samoin käytiin ottamassa pari huskirekikuvaa, muttei me koskaan sitä varsinaista ajelua edes ostettu. Kuvat meidän "huoneesta" oli oikeasti sen lähiravintolan lounge, missä juotiin kaakaot takan ääressä. Nyt viikko sitten mentiin laiturille skumppapullo mukana. Siihen tuli iso vene ja käytiin ihan kysymässä, että saataisko ottaa pari "shampanjaa veneessä" kuvia, kun sulla on niin komea paatti. Ei ollut mikään ongelma.

Tästä on ainakin itselle tullut jo ihan tapa. Enkä mä siis valehtele mistään tai väitä että kuvassa näkyvä Ferrari on mulla menopelinä. Ne vain näyttää siltä. Usein kun porukka kyselee tarkemmin, niin en mä vastaa yhtään mitään.

Minkä takia teet tuota? Siis jotainhan sun täytyy tuosta saada, koska näet noin paljon vaivaa kuvien eteen ja haluat juuri tietynlaisia kuvia. Itse kokisin raskaaksi, että pitää pitää yllä sellaista kuvaa, mikä ei vastaa todellisuutta ja ei voi koskaan oikein jutella kokemuksistaan vapautuneesti, koska ne eivät pidä lainkaan paikkaansa. 

Vierailija
634/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkan markan snobi tietysti ottaa samoista karambolansiivuista mahdollisimman monta kuvaussessiota irti. Pyyhkii vaan välillä puhtaaksi, niin siivut menevät salaatin jälkeen jugurtin päälle, ja sieltä vielä koristelemaan jotain jäätelöannosta.  Jaa kuvat taas muutaman kuukauden välein, niin ruokavaliossasi on instant glamouria.

Mä olen miettinyt sitä, että kuviinhan jää aina metatietoihin kuvauspäivä jne. Eli voiko joku jotenkin kaivaa netissä julkaistujen kuvien tiedot esiin ja osoittaa että kaikki nää eri aikoina julkaistut karambolakuvat on otettu samana päivänä?

Vähän aikaa sitten nimittäin uutisoitiin että salametsästäjät olivat Afrikassa käyttäneet hyväksi turistien julkaisemia kuvia uhanalaisista sarvikuonoista -> olivat kaivaneet gps-tiedot kyseisistä kuvista ja lähteneet metsälle :(

Vierailija
635/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkan markan snobi tietysti ottaa samoista karambolansiivuista mahdollisimman monta kuvaussessiota irti. Pyyhkii vaan välillä puhtaaksi, niin siivut menevät salaatin jälkeen jugurtin päälle, ja sieltä vielä koristelemaan jotain jäätelöannosta.  Jaa kuvat taas muutaman kuukauden välein, niin ruokavaliossasi on instant glamouria.

Mä olen miettinyt sitä, että kuviinhan jää aina metatietoihin kuvauspäivä jne. Eli voiko joku jotenkin kaivaa netissä julkaistujen kuvien tiedot esiin ja osoittaa että kaikki nää eri aikoina julkaistut karambolakuvat on otettu samana päivänä?

Vähän aikaa sitten nimittäin uutisoitiin että salametsästäjät olivat Afrikassa käyttäneet hyväksi turistien julkaisemia kuvia uhanalaisista sarvikuonoista -> olivat kaivaneet gps-tiedot kyseisistä kuvista ja lähteneet metsälle :(

Aika moni jakaa paikkatiedot sen kummempia miettimättä. Ja ne kertovat tarkkaan mm. asuinpaikan, jos ottaa vaikka kissastaan 10 kuvaa päivässä ja somettaa. Muiden tietojen kaivamisesta mulla ei ole tietoa.

Vierailija
637/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi ostaa irtokäden?

Vierailija
638/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Sohvilta tästä. Sohvi on luksuksen feikkaamisen ammattilainen. Mitään muuta ammattia hänellä ei olekaan.

Vierailija
639/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa Sara Sieppiä.

Vierailija
640/924 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla puolen vuoden säästöillä vuittonin laukku