Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni seurustelee wt-miehen kanssa

Vierailija
16.12.2017 |

Asumme melko pienellä paikkakunnalla jossa kaikki vähintäänkin tietävät toisensa.
Tyttäreni nykyisen poikaystävän olen nähnyt monesti ympäripäissään paikallisessa keskustassa, niin arkena kuin pyhänäkin.
Minulle oli valtava järkytys, kun tyttäreni toi hänet ensi kertaa näytille.
Miehellä on rikosrekisterissään näpistyksiä (on ylpeillyt pitkin kyliä ns. juoksukaljoilla), rattijuopumuksia ja hän on ainakin ennen poltellut ahkerasti pilveä.
Tunnen epäonnistuneeni kasvattajana.
Olen aina kannustanut lapsiani opiskelun pariin. Tämä kyseinen mies on elämäntapatyötön ja nostaa jonkunlaista tukea elääkseen.
Minkäs teet, en voi kuin yrittää hyväksyä lapseni päätöksen vaikka se pahalta tuntuukin.
Inhottava olo kaikin puolin.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäesi oppii pian mikä on elämäm_koulu

Valmistaudu ap!

Vierailija
62/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden lasten nimeksi tulee Jadessa ja Helmi.

Perus wt elämänkallu meno tulee tutuksi.

Enjoy ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päästäisi kyseistä tyyppiä minun tai lasteni elämään.

Voit ap vielä vaikuttaa asiaan!

Vierailija
64/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumehuuruinen elämä tulee varmasti tuossa seurassa tutuksi. Toimi, tee jotain äläkä valita täällä.

Lähetä se häiskä vaikka Timbuktuun, mutta älä vaan päästä pilaamaan teidän perheen elämää.

Vierailija
65/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tyttäresi pian tajua millaiseen paskaan on kätensä iskenyt.

Vierailija
66/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako paikkakunta k:lla?

Vierailija
67/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa eräältä tutulta pariskunnalta. Pienenä lohdukkeena se, että tuntemani pariskunnan tyttö ei itse käytä mitään ja baarissa ollessa hä juo sen 2-3 juomaa per ilta. En ole ikinä nähnyt häntä humalassa. Hänen kumppaninsa käyttäytyy paljon fiksummin mitä sinkkuna ollessaan, ei käytä huumeita tai juo itseään kuutamolle.

Ikävä kyllä useimmiten nuo kiltit tytöt muuttuvat enemmän kumppaniensa kaltaisiksi, tosin huomaat tytöstä varmasti jos hän käyttää jotain. En ymmärrä provo-huuteluita, itse nään tätä jatkuvasti.

Et voi pakottaa tyttöä eroamaan, mutta voit puhua hänen kanssaan. Lähesty aihetta lähinnä kysellen miehestä. Ei syyttävästi vaan tutustumismielellä ja pienen huolen kera voi varovasti kysyä tuomioista jne. Lähde keskusteluun fiiliksellä, että pidät tytön miestä hyvänä tyyppinä, koska eihän tytär kenenkään luuserin kanssa olisi. Jos mietit pelkkää negatiivista miehestä, tytär huomaa sen ja saattaa sulkeutua kokonaan suuttuen sinulle. Joten huijaat itsesi pitämään miehestä edes keskustelun ajaksi. Pidä läheiset välit tyttäreen, tärkeää että ongelma-tilanteissa hän uskaltaa kääntyä puoleesi.

Missä päin pari asuu? Anna joku vinkki niin osaan ehkä laskea 1+1=2

Vierailija
69/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää keskustelu busyed? Linkatkaa myt vielä fb profiilit

Vierailija
70/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Vierailija
71/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nin ja ikää miehellä on jo 25-vuotta, eli nuoruuden hölmöilyjen piikkiin ei voi hänen käytöstään laittaa.

Ap

Miksei voisi? Mun nuoruuden hölmöilyt tapahtuivat siinä 25-27v, jonka jälkeen ei ole tullut tyhmäiltyä. Kapinointivaihe ja huono seura

Vierailija
72/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku ohi menevä wannabe-gangsta vaihe. Kuka tuollaisen miehen kanssa oikeasti perheen perustaisi? !

Vierailija
73/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä että tyttäresi haluaa kohahduttaa huumetyypin kanssa hengailu EI voi olla mitään muuta, ellei sitten itsekin käytä.

Vierailija
74/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tukea tyttöä opintojen pariin. Voisitko maksaa vuoden opinnot siellä naapurikaupungin avoimessa yliopistossa? Jos löytäisi skarpimpaa seuraa ja motivoituisi opintoihin. Ehkä jopa muuttaisi pois miehen paikkakunnalta, jos eivät vielä asu yhdessä?

Vierailija
75/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nin ja ikää miehellä on jo 25-vuotta, eli nuoruuden hölmöilyjen piikkiin ei voi hänen käytöstään laittaa.

Ap

Miksei voisi? Mun nuoruuden hölmöilyt tapahtuivat siinä 25-27v, jonka jälkeen ei ole tullut tyhmäiltyä. Kapinointivaihe ja huono seura

25-27v ei voi enää laittaa nuoruuden piikkiin vaikka kuinka tahtoisi.

Eli sulla oli vaan kummallisen vanhana koettu kapinointivaihe ja huono seura.

Vierailija
76/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mies töissä?

Vierailija
77/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin 19-vuotiaana seurustella wt-miehen kanssa. Tuolloin hän tosin oli töissä ja opiskeli, joten en heti tajunnut kuviota. Pian kuitenkin koulu jäi, työt jäivät ja ryyppääminen sen kun lisääntyi. Selvisi, että mies on elämäntapatyötön ja arvomaailmaltaan todella kaukana minusta. Hänen vanhempansa ovat myös sossun elättejä, ovat aina olleet. Parasta elämässä on huumeet ja ryyppääminen.

Oltiin 3 vuotta yhdessä. Tuo suhde oli tosi ahdistava, koska olimme niin erilaisia. Ex piti minua tiukkapipona kun en voinut sietää hänen käytöstään.

Olen myös ns. hyvästä, akateemisesta perheestä. En enää ikinä ottaisi tuollaista miestä.

Vierailija
78/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää informaatiota: mies on viettänyt useinkin aikaansa suljetulla osastolla. Kuulee ääniä ja sitä rataa.

Tytär on tuohtunut koska "kehtaan" olla hänestä huolissani.

Ap

Vierailija
79/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee nyt hyvä ihminen asialle jotain ennenkuin on öiian myöhäistä!

Vierailija
80/150 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko he ovat olleet yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän