Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni seurustelee wt-miehen kanssa

Vierailija
16.12.2017 |

Asumme melko pienellä paikkakunnalla jossa kaikki vähintäänkin tietävät toisensa.
Tyttäreni nykyisen poikaystävän olen nähnyt monesti ympäripäissään paikallisessa keskustassa, niin arkena kuin pyhänäkin.
Minulle oli valtava järkytys, kun tyttäreni toi hänet ensi kertaa näytille.
Miehellä on rikosrekisterissään näpistyksiä (on ylpeillyt pitkin kyliä ns. juoksukaljoilla), rattijuopumuksia ja hän on ainakin ennen poltellut ahkerasti pilveä.
Tunnen epäonnistuneeni kasvattajana.
Olen aina kannustanut lapsiani opiskelun pariin. Tämä kyseinen mies on elämäntapatyötön ja nostaa jonkunlaista tukea elääkseen.
Minkäs teet, en voi kuin yrittää hyväksyä lapseni päätöksen vaikka se pahalta tuntuukin.
Inhottava olo kaikin puolin.

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Kihniöllä?

Vierailija
22/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään, valitettavasti.

Voit vain tarkkailla tyttäresi käytöstä, alkaako hänellä elämä mennä samaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Kihniöllä?

En asu.

Ap

Vierailija
24/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä vittuilevia kommentteja.

Ap:lla on selvästi hätä lapsensa hyvinvoinnista ja tulevaisuudesta.

Millä lie mies on tyttöresi hurmannut, nuo elämäntavat kuullostaa todella luotaan työntävältä.

Ei kai ole huumeet jotka yhdistää?

Aina sitä ei huomaa, ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
25/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävältä kuullostaa.

Vierailija
26/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jauhetaan beeteistä?

Apn aloitus koski hänen tyttärensä poikaystävää.

Luultavasti olisi yhtä kauhuissaan jos tytyn bf olisi mamu jolla tuollaiset käytöstavat.

Vierailija
27/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olisi yhtä kauhuissaan jos tytyn bf olisi mamu jolla tuollaiset käytöstavat.

Tietysti olisin. Mitäs väliä ihonvärillä on näissä asioissa?

Ap

Vierailija
28/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä provoilija tekee pelkkiä wt aloituksia kymmeniä, milloin mistäkin aiheesta.  Täys pässi. Se on aktivoitunut taas kesän jälkeen. Ilmeisesti uutta lääkettä kokeillaan.

Vierailija
29/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle voi puhua järkeä, ja kyllä olen johtavassa asemassa naisvaltaisella alalla ja 20v aikana olen nähnyt ainakin 100 naisen heitävän hyvän tulevaisuuden hukkaan, ja perhetausta ei vaikuta mitään. En puutu, ei kuulu minulle, mutta kun työkseen johtaa ihmisiä niin kyllähän se isolta tuhlaukselta tuntuu.

Eikä minun tarvitse edes katsoa työpaikalle, tapasin kesällä ikäiseni naisen, jonka kanssa ollaan nyt oltu syksyä yhdessä, on hyvin koulutettu, arvostetussa asemassa, ja hänellä on yksi lapi, 16v tytär.

Nyt tytär on rakastunut johonkin koulun pahis-basisti-kannabis-bändiläiseen ja aikoo jättää koulunkäynnin ja lähteä kaverin mukaan.... olen nähnyt tämän jo niin monta kertaa että tiedän jo miten tuossa käy...

On kuitenkin yksi asia jonka haluan sanoa kokemuksesta, VANHEMPIA EI VOI SYYTTÄÄ !!!!

Joka sen virheen tekee, ei tiedä maailmasta yhtään mitään. KYLLÄ, ne yksilöt voivat olla ihan täysiä idiootteja ja kusipäivä vaikka vanhemmat olisi miten kivoja ja fiksuja.

Vierailija
30/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Kihniöllä?

En asu.

Ap

Miksi valehtelet?

Vierailija
31/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin nuorena juuri tällaisen luuserin kanssa :( Kaiken kukkuraksi mies oli todella tyhmä älyllisesti. Hänen kanssaan tein monta mokaa, jotka seurasivat pitkälle aikuisuuteen (olin seurustelun alkaessa 16v). Tavallaan vieläkin "maksan" sitä, että hän kuuluu historiaani. 

Toivon, että tyttösi ymmärtää pian tilanteen todellisen laidan, eikä ainakaan tee lasta ko. miehen kanssa!! Yritä puhua hänelle rauhallisen empaattisesti? Opiskeleeko tyttö itse? Minulla suhde loppuisi silloin, kun lukiossa alkoi olla muita kuvioita, penkkareita ja potkiaisia, abiristeilyn aikaan hän oli jo pois elämästäni kokonaan.  

Tyttäreni on jo parikymppinen, käy töissä.

Ap

Onko matalapalkkatyössä? Kuinka koulutettu hän on? Lisäkouluttautuminen toisi näköalaan uutta ulottuvuutta, kannusta häntä siihen suuntaan :) 

Jos menisi vaikka SPR vapaaehtoistyöntekijäksi vokkiin. Voisi löytää sitä kautta koulutetun, moniosaajan. Tiemestarin, koneinsinöörin tai jopa ydinfyysikon. Niitäkin kuulemma sieltä löytyy.

Näin se vain on! Rakastamassa kulttuuria! Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!

Vierailija
32/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Kihniöllä?

En asu.

Ap

Miksi valehtelet?

Miksi provoilet?

Vierailija
33/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselle voi puhua järkeä, ja kyllä olen johtavassa asemassa naisvaltaisella alalla ja 20v aikana olen nähnyt ainakin 100 naisen heitävän hyvän tulevaisuuden hukkaan, ja perhetausta ei vaikuta mitään. En puutu, ei kuulu minulle, mutta kun työkseen johtaa ihmisiä niin kyllähän se isolta tuhlaukselta tuntuu.

Eikä minun tarvitse edes katsoa työpaikalle, tapasin kesällä ikäiseni naisen, jonka kanssa ollaan nyt oltu syksyä yhdessä, on hyvin koulutettu, arvostetussa asemassa, ja hänellä on yksi lapi, 16v tytär.

Nyt tytär on rakastunut johonkin koulun pahis-basisti-kannabis-bändiläiseen ja aikoo jättää koulunkäynnin ja lähteä kaverin mukaan.... olen nähnyt tämän jo niin monta kertaa että tiedän jo miten tuossa käy...

On kuitenkin yksi asia jonka haluan sanoa kokemuksesta, VANHEMPIA EI VOI SYYTTÄÄ !!!!

Joka sen virheen tekee, ei tiedä maailmasta yhtään mitään. KYLLÄ, ne yksilöt voivat olla ihan täysiä idiootteja ja kusipäivä vaikka vanhemmat olisi miten kivoja ja fiksuja.

Basistit on parhaita ;)

Vierailija
34/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on vielä nuori, ehtii vaihtaa monta kertaa. Tuskin jää tuon miehen kanssa perhettä perustamaan.

Vierailija
35/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juurikin parikymppisenä tuli seurusteltua erään miehen kanssa, josta nykyisin voin vain miettiä että mitä ihmettä hänessä näin.

Oki juuri ap:n kuvaileman uroksen kaltainen vätys.

Hänen elämä koostui kaljasta, budista ja elämänkoulu suomiräpistä.

Oli kovin ylpeä pöllimisistään ja muusta kyseenalaisesta toiminnasta.

Nykyään mies on täys narkki, narkannut aivonsa pellolle.

Näen häntä joskus kaupungilla paikallisessa supermarketissa ja huokaan helpotuksesta, että pääsin siitä nilviäisestä tarpeeksi ajoissa eroon.

En ole itsekkään akateemisesti koulutettu, mutta en käytä päihteitä ja käyn töissä.

Hurjaa ajatella mihin elämäni olisi voinut pahimmillaan mennä jos olisin jatkanut seurustelua.

Vierailija
36/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tyttäresi olla se penaalin terävin kynä.

Vakka kantensa valitsee...

Vierailija
37/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt miehellä lienee iso muna.

En keksi kuvauksestasi mitään muutakaan mikä tytärtäsi voisi hänessä miellyttää.

Vierailija
38/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on ajellut kännissä autolla, käyttää mahdollisesti huumeita ja ap pohtii ettei voi muutakaan kuin yrittää hyväksyä mies.

Valija päälle, ei tuollaisia älykääpiöitä SAA hyväksyä.

Ajaa vielä joskus tyttösi kyydissä jorpakkoon kamoissa.

Vierailija
39/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tyttö vielä tekee siellä pienellä paikkakunnalla, jos kerran olet kannustanut opiskeluiden pariin? 

Vierailija
40/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tyttö vielä tekee siellä pienellä paikkakunnalla, jos kerran olet kannustanut opiskeluiden pariin? 

Kyllä täältä pääsee melko nopeasti suurempaan kaupunkiin jossa amk ja avoin yliopisto.

Väitätkö ettei pienillä paikkakunnilla elä koulutettuja ihmisiä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme