Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni seurustelee wt-miehen kanssa

Vierailija
16.12.2017 |

Asumme melko pienellä paikkakunnalla jossa kaikki vähintäänkin tietävät toisensa.
Tyttäreni nykyisen poikaystävän olen nähnyt monesti ympäripäissään paikallisessa keskustassa, niin arkena kuin pyhänäkin.
Minulle oli valtava järkytys, kun tyttäreni toi hänet ensi kertaa näytille.
Miehellä on rikosrekisterissään näpistyksiä (on ylpeillyt pitkin kyliä ns. juoksukaljoilla), rattijuopumuksia ja hän on ainakin ennen poltellut ahkerasti pilveä.
Tunnen epäonnistuneeni kasvattajana.
Olen aina kannustanut lapsiani opiskelun pariin. Tämä kyseinen mies on elämäntapatyötön ja nostaa jonkunlaista tukea elääkseen.
Minkäs teet, en voi kuin yrittää hyväksyä lapseni päätöksen vaikka se pahalta tuntuukin.
Inhottava olo kaikin puolin.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin ja ikää miehellä on jo 25-vuotta, eli nuoruuden hölmöilyjen piikkiin ei voi hänen käytöstään laittaa.

Ap

Vierailija
2/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap, että keksit tämän trollialoituksen kännissä, niin saat anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tyttäresi on?

Voisiko hänen valintansa laittaa nuoruuden hölmöyden piikkiin?

Vierailija
4/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole trolli enkä provo.

Kuinka voi olla noin vaikeaa uskoa että tälläistä tapahtuu oikeasti?

Vierailija
5/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muista miten se itselläsi meni nuorena? Kyllä se tyttö siitä järkiintyy.

Vierailija
6/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muista miten se itselläsi meni nuorena? Kyllä se tyttö siitä järkiintyy.

Tyttö on jo parikymppinen, eli ei enää mikään lapsi.

Ap

Vierailija
7/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kun odottaa että tyttäresi järkiintyy.

Vierailija
8/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin nuorena juuri tällaisen luuserin kanssa :( Kaiken kukkuraksi mies oli todella tyhmä älyllisesti. Hänen kanssaan tein monta mokaa, jotka seurasivat pitkälle aikuisuuteen (olin seurustelun alkaessa 16v). Tavallaan vieläkin "maksan" sitä, että hän kuuluu historiaani. 

Toivon, että tyttösi ymmärtää pian tilanteen todellisen laidan, eikä ainakaan tee lasta ko. miehen kanssa!! Yritä puhua hänelle rauhallisen empaattisesti? Opiskeleeko tyttö itse? Minulla suhde loppuisi silloin, kun lukiossa alkoi olla muita kuvioita, penkkareita ja potkiaisia, abiristeilyn aikaan hän oli jo pois elämästäni kokonaan.  

Vierailija
9/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he ovat tavanneet? Liikkuiko tyttösi jo valmiiksi tuollaisissa piireissä?

Vierailija
10/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin nuorena juuri tällaisen luuserin kanssa :( Kaiken kukkuraksi mies oli todella tyhmä älyllisesti. Hänen kanssaan tein monta mokaa, jotka seurasivat pitkälle aikuisuuteen (olin seurustelun alkaessa 16v). Tavallaan vieläkin "maksan" sitä, että hän kuuluu historiaani. 

Toivon, että tyttösi ymmärtää pian tilanteen todellisen laidan, eikä ainakaan tee lasta ko. miehen kanssa!! Yritä puhua hänelle rauhallisen empaattisesti? Opiskeleeko tyttö itse? Minulla suhde loppuisi silloin, kun lukiossa alkoi olla muita kuvioita, penkkareita ja potkiaisia, abiristeilyn aikaan hän oli jo pois elämästäni kokonaan.  

Tyttäreni on jo parikymppinen, käy töissä.

Ap

Vierailija
11/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse seurustele, mutta suurin osa kavereistani on tuollaisia, vaikka itse en ole. Voihan olla, että tyttäresi on se, joka saa tämän miehen ryhdistäytymään?

Vierailija
12/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä he ovat tavanneet? Liikkuiko tyttösi jo valmiiksi tuollaisissa piireissä?

Ei liikkunut.

He tutustuivat kansalaisopistossa eräällä kurssilla.

Nyt tyttö ravaa alvariinsa baareissa, vaikka ennen se oli harvinaista.

Ap

Vierailija
13/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin yrittää tutustua mieheen?

Voi olla kuitenkin kaikesta huolimatta hyvä tyyppi.

Jotain tyttäresi hänessä näkee.

Vierailija
14/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa siltä kupan ja kuusi muuta.

Vierailija
15/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole trolli enkä provo.

Kuinka voi olla noin vaikeaa uskoa että tälläistä tapahtuu oikeasti?

Ei yhtään vaikeaa, sitä tapahtuu jatkuvasti, mutta otsikossa ei lukisi wt-mies. Usko pois.

Vierailija
16/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on jo parikymppinen, käy töissä.

Ap

Onko matalapalkkatyössä? Kuinka koulutettu hän on? Lisäkouluttautuminen toisi näköalaan uutta ulottuvuutta, kannusta häntä siihen suuntaan :) 

Vierailija
17/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen oli saada slaagin, kun näki minut yhdessä työttömän puoliksi mustalaisen kanssa. Hirveet saarnat sain, ei kuitenkaan kertonut vanhemmilleni. No olin nuori ja vaan ihastunut. Juttu meni ohi ja loppujen lopuksi menin naimisiin rikkaan pankkiirin kanssa. 

Vierailija
18/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen oli saada slaagin, kun näki minut yhdessä työttömän puoliksi mustalaisen kanssa. Hirveet saarnat sain, ei kuitenkaan kertonut vanhemmilleni. No olin nuori ja vaan ihastunut. Juttu meni ohi ja loppujen lopuksi menin naimisiin rikkaan pankkiirin kanssa. 

Mutta kun aloittajalle on tärkeää mainita ainoastaan se wt. 

Vierailija
19/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun aloittajalle on tärkeää mainita ainoastaan se wt. 

Minulle etninen alkuperä on yhdentekevää jos elämäntavat ovat tuota luokkaa, että varastellaan ja ajellaan kännissä/pilvessä autolla ja lusmuillaan sossun tuilla.

Ap

Vierailija
20/150 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kohta wt-lapsenlapsia :)