Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokassasi naiset pettävät jo enemmän.

Onko tästä jotain tutkimusta? Tiedän tasan 2 naista, joka on pettänyt, mutta miehiä ainakin 10.

Vierailija
22/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tekevät sinun kohdallasi tuota niin ehkä on aika tarkastella asiaa peilin kautta ja kysyä itseltä miten minä voin muuttua jäämisen arvoiseksi ihmiseksi.

Kyllä olen tarkastellut paljonkin itseäni. Tulin loppuviimein siihen tulokseen, ettei minussa ole vikaa. Aluksi syyttelinkin itseäni ja etsin jopa ihan niinkin pikkuvikoja itsestäni, että minulla on niin rumat varpaat, että se oli varmasti syy. Ei asia ole niin. Ap

On niin rumat varpaat, että pidän ukkovarpaita aina vierekkäin.

Miksiköhän miehet aina pettää, en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

Totta. En edes itseasiassa ole Tinderin kautta ketään etsinytkään. Pari tapailusuhdetta löytyi ihan kavereiden kautta. Alkuunsa näytti, että olivat ihan vakavalla mielellä liikkeellä, mutta sitten tapahtui se vanha tuttu juttu, että mies vaan lopetti yhteydenpidon eikä halunnut enää tavata. Sitten kuulin jälkeenpäin, että tapailee nyt jotain toista. Ap

Siis mies on nyt sika kun ei ihastunutkaan sinuun? Taidat olla aika pilalle hemmoteltu.

Ei? Ihmettelen vaan miten kaikki ovat järjestäen sellaisia. Osaavatko tuollaiset ihmiset edes ihastua kehenkään oikeasti? Ap

Montako tuollaista tapausta sulla on ollut? Mulla on ollut 3 ihastusta sen jälkeen kun täytin 20. Ei se ihastuminen nyt ihan jokapäiväistä ole miehille.

Vierailija
24/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tuskasi. Etin ite 4 vuotta kunnes löysin kunnollisen miehen joka haluaa sitoutua. Olemme kihloissa. Mutta ennen tätä kaikki miehet on ollu pleijereitä ja sitoutumiskammosia pojankoltiaisia. Pidän lujasti kiinni ku oon kerran löytäny.

Vierailija
25/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä tapaat näitä miehiä ap? Töissä harrastuksissa? Älä ainakaan baarista etsi.

Vierailija
26/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että mies on onnesta soikeana kun tapaa noin kauniin naisen yms..

Se ei tarkoita että mies olisi ihastunut! Olen tuo eka kommentoija jolla on nolla parisuhdetta. Käyn treffeillä ja muuten suht normaali. Huomasin itsessäni ainakin sen että jos tapasin kauniin ja mua miellyttävän naisen olisin tahtonut ihastua häneen. Mutta ei sitä nyt vaan voi pakottaa.

Mulla on tosin masennusta, mutta lievää. En ole sellainen tyyppi joka jaksaisi tai pystyisi seurustelemaan naisen kanssa josta pitää ja juttu luistaa, mutta en ole ihastunut. Ehkä noi miehet on yrittäneet sun kanssa, koska olet kaunis ja upea muttei ole vaan herännyt mitään syvempää?

En nyt sitä tarkoitakaan, että heti sormia napsauttamalla ihastuu eivätkä kivat sanat ole sama asia, kuin ihastuminen. Kuitenkin ovat halunneet tapailla minua sen muutaman kuukauden, kun tulevat siihen tulokseen, etten riitäkään. Tämä sama kaava toistuu varmaan muidenkin naisten kanssa. Ap

Vierailija
27/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä lorttoja pyörittää ne samat jäbät keskenään. Ja mikseivät pyörittäisi kun on helppoa viihdykettä tarjolla.

Vierailija
28/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mutta ne vähän ujot miehet ovat näkymättömiä naisille.

Vierailija
29/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko omat tasovaatimuksesi liian kovat? Etsit huumorintajuista, mukavaa miestä, mutta kelpaako sinulle vain huumorintajuiset mukavat keskusta-asunnossa asuvat lääkäri-lentäjät vai kelpaako esim. mukava mutta työtön mies?

Vierailija
30/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa vähemmän komea mies. Pienempi riski että pettää kun ei hänelle edes tulisi mahdollisuutta muilta naisilta ja osaisi ehkä arvostaa enemmän sitä yhtä naista eli sinua

Vierailija
31/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että mies on onnesta soikeana kun tapaa noin kauniin naisen yms..

Se ei tarkoita että mies olisi ihastunut! Olen tuo eka kommentoija jolla on nolla parisuhdetta. Käyn treffeillä ja muuten suht normaali. Huomasin itsessäni ainakin sen että jos tapasin kauniin ja mua miellyttävän naisen olisin tahtonut ihastua häneen. Mutta ei sitä nyt vaan voi pakottaa.

Mulla on tosin masennusta, mutta lievää. En ole sellainen tyyppi joka jaksaisi tai pystyisi seurustelemaan naisen kanssa josta pitää ja juttu luistaa, mutta en ole ihastunut. Ehkä noi miehet on yrittäneet sun kanssa, koska olet kaunis ja upea muttei ole vaan herännyt mitään syvempää?

En nyt sitä tarkoitakaan, että heti sormia napsauttamalla ihastuu eivätkä kivat sanat ole sama asia, kuin ihastuminen. Kuitenkin ovat halunneet tapailla minua sen muutaman kuukauden, kun tulevat siihen tulokseen, etten riitäkään. Tämä sama kaava toistuu varmaan muidenkin naisten kanssa. Ap

Väärä sana tuo riittäminen. Ei miehet ihastu naisiin minkään riittämisen takia... naiset varmaan ajattelevatkin noin miehistä. Minulla ainakin se ihastus alkaa nopeasti, eikä niin että ajan myötä oppisi ihastumaan. Sullehan tuo on meriitti että miehet jaksavat olla kanssasi pari kuukautta vaikka eivät ole ihastuneet. Jos olisit rumempi ja tylsempi eiköhän ne miehet aikaisemmin lähtisi.

Vierailija
32/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

Vierailija
33/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko omat tasovaatimuksesi liian kovat? Etsit huumorintajuista, mukavaa miestä, mutta kelpaako sinulle vain huumorintajuiset mukavat keskusta-asunnossa asuvat lääkäri-lentäjät vai kelpaako esim. mukava mutta työtön mies?

Ei ole mitenkään kovat. Työtön mies kelpaa, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön ja hakee töitä aktiivisesti, sekä on peruskoulun jälkeen opiskellut edes jonkun ammatin. Ja elämänhallinta on kunnossa. Itseasiassa kaikki tapailemani miehet ovat olleet perusduunareita tai maksimissaan AMK:n käyneitä. Eli ei mitään lentäjä-lääkäreitä. Ap

Vierailija
34/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ottaa vähemmän komea mies. Pienempi riski että pettää kun ei hänelle edes tulisi mahdollisuutta muilta naisilta ja osaisi ehkä arvostaa enemmän sitä yhtä naista eli sinua

Haha varmaan unelma aplle että mies tyytyy häneen kun ei saa parempaakaan? Eikä mieskään olisi ihastunut, olisi vaan seuraa ja vakipillu. Ihana romanssi!

Vierailija
35/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Vierailija
36/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään kovat. Työtön mies kelpaa, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön ja hakee töitä aktiivisesti, sekä on peruskoulun jälkeen opiskellut edes jonkun ammatin. Ja elämänhallinta on kunnossa. Itseasiassa kaikki tapailemani miehet ovat olleet perusduunareita tai maksimissaan AMK:n käyneitä. Eli ei mitään lentäjä-lääkäreitä. Ap

Missä sä tapaat näitä miehiä? Miten pitkä on pisin suhteesi? Vaikutat mukavalta ja muakin kiinnostaisi. Missä päin asut?

Vierailija
37/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Harmi, että näillä vähemmän komeilla miehillä on myös aikamoisia vaatimuksia naisten suhteen.

Vierailija
38/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Pikku hiljaa todelliset kriteerit alkavat paljastua, kuten näissä aina käy. Jykevä on ”toki” oltava.

Mikset kysynyt suoraan, mitä tarkoitit: missä on komeat top 20 % -miehet, jotka haluaisivat sinut ja vain sinut, vaikka itse et kummoinen olekaan?

Vierailija
39/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Harmi, että näillä vähemmän komeilla miehillä on myös aikamoisia vaatimuksia naisten suhteen.

Tuota noin, niillehän kelpaa kaikki.

Vierailija
40/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Itse et ole koskaan torjunut miestä? Miehet tekee sen aika usein noin, sinä teet sen toisin. Sun normaali ei ole sen toisen ihmisen normaali. Tää on aika tärkeää ymmärtää elämässä.

Lähde mun kans deiteille? Olen kivannäköinen menestyvä perheorientoitunut liki 40v mies, pks. Vähän lyhyt, pitäis reenatakin enemmän mut ei töiltä oikein jaksa. Osaan arvostaa naista, omalla tavallani, mutta olen huono alistumaan toisten tahtoon, jos siis kuitenkin sitä tarkoitit. Haluasin käydä yhdessä tasokkaassa Thairavintolassa, mut en mä yksin viitti. Laitetaan lasku kuitenkin ekoilla deiteillä puoliksi, sen verran feministi olen. Oliks tää nyt tarpeeks hottia? Yst.terv larsulrich2998@gmail.com

Just katsoin Metallican videon juutuubista, siitä tuo spostiosoite

Pitäis kyllä saada vauva-lehdelle oma deittipalsta. Se olis aivan eeppistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi