Mitä vaimolle joululahjaksi?
Kommentit (27)
Rahaa, jotta voi ostaa mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee.
Itse saan hajuveden ja pyjaman kuten joka vuosi koska näitä toivon, lisäksi mies on ostanut esim. korun, kirjan, lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Maksamakkaraa
Ja makarylliä.
Mulla on korurasia täynnä käyttämättömiä koruja, vaatekaappi täynnä huonosti istuvia alusvaatteita ja kylppärissä avaamattomia hajuvesiä. Kysypä vaimolta mitä hän haluaisi tai toivoisi lahjaksi, älä osta summamutikassa periaatteella ”koska kaikki naiset tykkää tästä”.
Pussy destroyer turbo 3000 hieromasauvan.
Vierailija kirjoitti:
Munaa saatana.
Kerrankin asiallinen toive.
(Joka ei kuitenkaan toteudu).
Eikö tuosta lahjatoiveesta kannattaisi suoraan jutella puolison kanssa? Mitä olette sopineet täksi vuodeksi? Sen että ostatte toisillenne jotain. Me olemme jo muutamia vuosia tehneet "joulukuun ostoksia" yhdessä tai erikseen niin, että suoria joululahjoja ei osteta. Keskustelemme mitä tarvitsemme (vaatetta tai sitten jotain ylimääräistä hömppää mitä ilmankin pärjää).
Minä en itse ole korunainen, enkä hajuvesinainen, vaan eränkävijä. Minulta saattaisit saada huonoja lahjavinkkejä. Ellei sitten lahjakorttia hierojalle tai kampaajalle (jos puolisosi tällaisesta tykkää).
Entä jos ostat joulupöytään jonkun hienon viinin? Se toki olisi teille molemmille. Itse voisin ilahtua sellaisesta.
Kirjoita kirje.
Anna hieronta ensi vuonna kerran kuussa.
Hartain toive olisi nätti koru (kaulakoru tai korvikset) . Rannekello. Yöpuku. Lämmin aamutakki. Lämpimät tohvelit. Seksilelu. Hyvä kirja ja alkoholia. Äänikirja. Söpö iso nalle.
Tässäpä toiveita ja parhaita saatuja lahjoja vuosien varrelta. Mitä te miehet toivotte?
Itse ilahtuisin niistä perinteisistä huiveista, hajuvesistä, koruista, pipoista ja hanskoista, mutta EN alusasuista. Ne olisi kuitenkin jotenkin väärän kokoisia, ja niitä olisi siltikin pikkupakko yrittää pitää ja olla sitten niin hemaiseva että... Tämänvuotinen salainen toiveeni olisi lahjakortti ammattilaisen tekemään meikkaukseen ja sen jälkeen illanvietto mieheni kanssa vaikka teatterissa ja ravintolassa.
Lahjakortti kasvo-, jalkahoitoon, hierontaan, kenkäkauppaan, hotelliyö...
Mieleinen kirja
Mieleisiä vaatteita
Kannattaa kuulostella toiveita ja mieltymyksiä.
Tarpeeton lahja on turha. Parempi ilman.
Että veisit sinne elokuviin minne lupasit viedä jo synttärilahjaksi. Eipä ole menoa näkynyt eikä taida näkyä ellen itse hommaa lippuja yms.
Että koenko itseni arvostetuksi. No en tod.
Voi yyh näitä 'koruja, rannekelloja...' Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa korut ja 'hemmotelu-lahjakortit' - käyttämättä jäis. Ja en ole mikään suohirviö kuitenkaan. Kai sä nyt tiedät, mistä vaimos tykkää? Lukemisesta? liikkumisesta? Jotain harrastuksiin liittyvää? Jos et tiedä vaimosi mieltymyksiä, olet joko moukka tai väärän ihmisen kanssa.
Hemmotteluloma kaukana perheestä, vaikka ystävien kanssa.
Kultasepänliikkeessä on asiantuntijapalveluita tähän asiaan ja sopii melkein jokaiselle naiselle. On myös odotettu ja toivottu lahja.