Punapäät menevät brunettien ohi kirkkaasti!
Punaiset hiukset ovat kauniimmat, kuin tummat. Punahiuksiset saavat enemmän huomiota, kuin brunetet. Miehetkin tykkäävät enemmän punapäistä.
Kommentit (32)
Tummat ehdottomasti. En oo kuullut koskaan, että miehet olisivat punapäiden perään . Ei oo kiva, kun ei rusketu yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tummat ehdottomasti. En oo kuullut koskaan, että miehet olisivat punapäiden perään . Ei oo kiva, kun ei rusketu yhtään.
Vaalea lumivalkoinen iho on kaunein omasta mielestäni. Ruskettunut on aina jotenkin likaisen näköinen. Sorry.
Mulla on peppuun asti paksut hennalla värjätyt kuparinpunaiset hiukset. Saan aina paljon katselta ja kehuja. Monet luulevat minua aidoksi punapääksi sillä väri on niin luonnollinen ja itse olen todella vaalea iholtani. Luonnollisella hiekanvaalealla tukallani en saanut yhtä paljon kehuja.
N24
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko!
Kerro terkkuja! <3
T: 6/24
Vierailija kirjoitti:
Mulla on peppuun asti paksut hennalla värjätyt kuparinpunaiset hiukset. Saan aina paljon katselta ja kehuja. Monet luulevat minua aidoksi punapääksi sillä väri on niin luonnollinen ja itse olen todella vaalea iholtani. Luonnollisella hiekanvaalealla tukallani en saanut yhtä paljon kehuja.
N24
Kakkoseksi jäät tummien naisten rinnalla. Yhtäkään punapäätä omaavaa missiäkään ei ole Suomessa. Tumma on muutoinkin suositumpi väri naisten keskuudessa ja miehet tykkäävät siitä paljon enemmän.
Eipä ole ollut pulaa miehistä tällä aidolla punapäällä koskaan, vaikka nyttemmin yhteen mieheen olenkin päätynyt. Pisamia saisi olla enemmän, ois kiva.
Tämä on vähän hassua, mutta tykkään, kun itsellä on hiusten väriset pimppikarvat myös.
Punapäillä usein irlantilaisen näköisiä, kasvot eivät ole kauniit piirteet, perunanenä, pisamat.....
Vierailija kirjoitti:
Punapäillä usein irlantilaisen näköisiä, kasvot eivät ole kauniit piirteet, perunanenä, pisamat.....
Eli just parhaimpia <3
Punapäät on häikäisevän kauniita hiuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä mää nautin aitona punatukkaisena saamastani huomiosta.
.
Kyllähän siitä nauttiikin, joskus vain liika on liikaa.
Minulla suht tummat kuparinpunaiset, kuinka sinulla?
Tummat hiukset eivät ole minunkaan mieleen. Kampaukset eivät erotu, kun tukka on liian tumma. Myös meikki kasvoilla on yleensä hyvin näkymätön. Kaikki tummaa. Tummissa hiuksissa kiiltää rasva myös ikävästi..