Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synarela ei ollut tehonnut-muita?

11.04.2006 |

Olipa aikamoinen pettymys, kun lääkäri ultratessaan totesi, että lääke ei ollutkaan tehonnut. Olin kyllä itsekin arvellut samaa, kun rinnat oli tosi arat niinku ovulaation tienoilla yleensä. Nyt kaikki tuntuu taas jotenkin niin epävarmalta ja kaukaiselta. Täytyy jatkaa sumuttelua samaan tapaan ja vielä lisäksi käyttää kymmenen päivää lugesteronia, jonka jälkeen kuukautiset pitäis tulla. Hmmm...Ihmetyttää vaan, että noinkohan siinä todella käy!? Punktio siirtyi ainakin kahdella viikolla eteenpäin. Tämä on toinen ivf:ni ja olen todella ihmeissäni, koska ensimmäisellä kerralla kaikki käytännön jutut meni ihan normaalisti (toivottua tulosta ei kyllä tullut). Olisi kiva kuulla, onko tällä palstalla ketään muuta jolle olisi käynyt samoin ja miten sillon toimittiin? Kiitos jo etukäteen vastauksista:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli nollaultra ja oli tarkoitus aloittaa piikittely menopurilla mutta eipäs sitten aloitettukaan. Löytyi lähes 13 millinen munasolu ja ovis kovaa vauhtia lähestymässä. Mulla jarruna oli progren mutta normaalia pitempi jarruttelu ennen piikkien aloitusta, kp 18 oli eilen ultrassa.

Mutta tästä siis eteenpäin samoilla suunnitelmilla kuin sulla. Apteekin kautta kotiin ja lisäjarruna otan nyt sitten jatkossa suprecur sumutteen ja vuoto pitäisi saada aikaan 10 pv:n primolut kuurilla. Mutta jarruja siis jatketaan koko ajan. Mulla takana jo 5 ICSIä ja ekaa kertaa kävi näin... tosin aiemmin on aina aloiteltu noin kp 6 jo piikittely. Nyt lekuri halusi munasolujen paremman laadun vuoksi että jarrun vaikutus olisi mahdollisismman alhaalla kun aletaan piikit mutta pieleen siis meni. Tuosta synarelasta muuten; se ymmärtääkseni on niitä miedoimpia jarruja, joten ehkä se sulla johtui siitä.

Jaksuja sinne ja toivotaan että tästä tulee vielä se toivottu tulos :)

Vierailija
2/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa, naiset!

Minulla on takana 5 IVF (3alkanutta raskautta, mutta 1 lapsi). Minulla kokeiltu sekä Synarella että Suprecur. Jotkut kierrot menivät Ok, joissakin summute ei toiminut. Takana on myös 2 keskeytettyä IVF, koska jopa 4 v-kon sumutelun jälkeen 4 krt/pv -molemmat sieraimet - limis vain oli jotakin 8-9 mm ja munasolu 20 mm. Olen oiken tenttanut lääköriä mistä voi olla kysymys. Ja hän sanoi, että ilmiö on tunnettu ja syytä ei tiedetään.

Kaikki edelliset IVF:t olivat pitkän kaavan ja seuraavaksi on tulossa lyhyen kaavan IVF. Sain esite tästä ja esitteessä lukee " tämä menetelmä sopii erityisesti naisille joilla on vaikeuksia sumutteen kanssa" . Sitten yhdelle mun tutulle ommeltiin vatsaan joku hormoonikapseli. Tämä ei kuulema sovi niille, joilla munasoluja tulee kohtalaisen vähän. Ja joskus minulle käytetty tukihoitona e-pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän