Paavo Väyrynen on ylivoimainen, kun kyse on turvallisuus- ja ulkopolitiikasta!
Kommentit (100)
Aikalaillakin se eduskunnan tietoon saatettiin..😀 kyllä Joonas Nordman voisi olla ensi kauden.
Tämähän on viihteellinen ohjelma. 😁
Väyrynen presidentiksi, Vanhanen pääministeriksi.
Näillä mennään, ei jaksa enää Sipilää.
Ja Niinistöllä muita kiireitä.
Annetaan Saulille isyysloma ja vanhempainvapaa.
Nilsillä on taas psykedeeliset sukat.
Miksi tuon pellen sanomisia kukaan viitsii edes kommentoida?
Huhtasaari pihalla. Ei riitä osaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Paavo tuntuu olevan ainoa joka tietää mistä EU:ssa on edes sovittu. Miten muut voivat olla niin pihalla?
Aivan. Vitun. Sama.
Nyt katsotaan tulevaisuuteen ja ennen kaikkea sitä kuka on valtionpäämies seuraavat 6 vuotta.
Luojan kiitos se ei ole Paavo!
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on viihteellinen ohjelma. 😁
Eilinen oli huumoria. Tässä on jotain järkeä.
Nyt jankutetaan samaa. Eilinen kolmosen tentti eteni sentään asiasta toiseen.
Just oli juttua iltapäivälehdessä, miten Paavo ihan pokkana valehteli. Oli kyse euron kannatuksesta ennen siihen liittymistä.
Hauska tuo äskeinen "Väyrysshow", kuten toimittaja sitä nimitti. Väyrynen on kyllä ihan hyvä argumentoija ja kriitikko.
Torvaldsista meni eilisen jälkeen maku. En jaksa edes kuunnella. Paavo on hauska ja älykäs, mutta sosiaalisia taitoja olisi suonut edes vähän tasapainottamaan omahyväisyyttä... Minä minä minä, katsokaa minua! 😀
Vierailija kirjoitti:
Just oli juttua iltapäivälehdessä, miten Paavo ihan pokkana valehteli. Oli kyse euron kannatuksesta ennen siihen liittymistä.
Missä lehdessä botti? Luitko paskaisesta vesspaperin palasta?
Vierailija kirjoitti:
Torvaldsista meni eilisen jälkeen maku. En jaksa edes kuunnella. Paavo on hauska ja älykäs, mutta sosiaalisia taitoja olisi suonut edes vähän tasapainottamaan omahyväisyyttä... Minä minä minä, katsokaa minua! 😀
Hän on johtaja. Niin käyttäytyy johtaja. Putin on toinen johtaja. Putin ja Paavo.
Sauli funtsailee taas, ei kyllä ota mitään selvää.
Nyt voivat siirtyä toiseen asiaan kun saivat puristettua Saulilta ettei se halua Natoon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jankutetaan samaa. Eilinen kolmosen tentti eteni sentään asiasta toiseen.
Asiat on vaikeita ja niitä pitää käsitellä huolella koska yksi vieraista tulee johtamaan Suomen ulkopolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Paavolla olisi älyn lisäksi sosiaalisia taitoja hän olisi jo ollut presidenttinä (ja ehkä myös pääministerinä).
Sauli vastaa änkyttäen Paavon teräviin huomioihin.