Paavo Väyrynen on ylivoimainen, kun kyse on turvallisuus- ja ulkopolitiikasta!
Kommentit (100)
Kokemusta on, mutta väärät mielipiteet. Sitäpaitsi Saulilla on 5,5 presidenttivuoden jälkeen kovempi kokemus ulkopolitiikan johtamisesta.
Paavo on alfa, muut ovat betoja.
Onkohan Väyrynen vähän aspergeri? Alykäs mutta sosiaalisesti vähän kömpelö?
Vierailija kirjoitti:
Sauli vastaa änkyttäen Paavon teräviin huomioihin.
Onhan se kaikkien tiedossa ollut vuosia että Niinistöllä on kankeampi ulosanti kuten meillä muillakin on omat persoonalliset tapansa puhua. Se että puhe ei ole niin sujuvaa kuin jollain toisella, ei tarkoita että ihminen olis tyhmempi. Tunnen paljon ihmisiä ja osa ei kykene paljokaan ilmaisemaan sanallisesti mutta ovat viisaita ja älykkäitä.
Pääsispä pussailee seijan niskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torvaldsista meni eilisen jälkeen maku. En jaksa edes kuunnella. Paavo on hauska ja älykäs, mutta sosiaalisia taitoja olisi suonut edes vähän tasapainottamaan omahyväisyyttä... Minä minä minä, katsokaa minua! 😀
Jos Paavolla olisi älyn lisäksi sosiaalisia taitoja hän olisi jo ollut presidenttinä (ja ehkä myös pääministerinä).
Paavo on yhteistyökyvytön. Siihen on kilpistys hänen roolinsa kepun sisällä. Minä minä minä, minä sanon ja määrään.
Vierailija kirjoitti:
Monet oikeat johtajat ovat. Nämä muut ovat koulutettuja nukkeja, puudeleita remmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet oikeat johtajat ovat. Nämä muut ovat koulutettuja nukkeja, puudeleita remmissä.
Paavo sanoo niinkuin asiat ovat. Ei öyhötä ja on selkeä sanainen. Ja ennen kaikkea on jotain mieltä asioista, toisin kuin ylijumala Niinistö.
Naurettavaa kuvitellun sotapelin leikkimistä koko ohjelma, toivottavasti seuraavissa ohjelmissa tulee enemmän konkretiaa keskusteluun, tällaista lässytystä en jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torvaldsista meni eilisen jälkeen maku. En jaksa edes kuunnella. Paavo on hauska ja älykäs, mutta sosiaalisia taitoja olisi suonut edes vähän tasapainottamaan omahyväisyyttä... Minä minä minä, katsokaa minua! 😀
Jos Paavolla olisi älyn lisäksi sosiaalisia taitoja hän olisi jo ollut presidenttinä (ja ehkä myös pääministerinä).
Paavo on yhteistyökyvytön. Siihen on kilpistys hänen roolinsa kepun sisällä. Minä minä minä, minä sanon ja määrään.
Eikö Väykkä ole ollut ministerinä vielä senkin jälkeen, kun luopui kymmenen vuoden jälkeen kepun puheenjohtajuudesta? Lisäksi pressaehdokkaana. Eli on häntä kepun sisällä noteerattu.
Vierailija kirjoitti:
Muut lainailee sopimuksia, mutta Paavo paukuttaa sen mitä ne tarkoittaa. Ehdottomasti pätevin ukko tuohon hommaan. Ainakin luulen niin...
Hän puhui eilen Maikkarin tentissä Lissabonin sopimus 46:2 ja tänään 46:7 eli ei todellakaan jatka samaa sopimusta ja sopimuksenkohtaa tulkiten.
En ymmärrä näiden muiden puhetta, mutta Paavon puhettä ymmärrän, puhuu niin selkeästi.
Paavo ainoa joka suoraan haastaa Saulin. Taitaa harmittaa Saulia että Paavo pääsi mukaan.
Paavo on kyllä ylivoimaisesti selkein puhuessaan, hänellä on kirkkain näkemys asioista.
Sauli puntaroi legitimisyyttä.
Hoh-hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo on kyllä ylivoimaisesti selkein puhuessaan, hänellä on kirkkain näkemys asioista.
Näkemys ja tietämys. Ihmettelen ihan vilpittömästi, että miten Niinistöä voidaan kannattaa niin laajasti vaikka mies ei sano mitään, kiertelee vaan kun on kysymys vaikeista asioista. Sauli on päässyt helpolla presidenttinä ollessaan, mutta jos tulisikin tiukka paikka niin mitenhän onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Väykkä ole ollut ministerinä vielä senkin jälkeen, kun luopui kymmenen vuoden jälkeen kepun puheenjohtajuudesta? Lisäksi pressaehdokkaana. Eli on häntä kepun sisällä noteerattu.
Väykkä kiristi Vanhaselta ministerin pestin. Se on yleisesti tiedossa ja juuri sen kiristyksen vuoksi Sipilä muuttui kuuroksi Väyrysen anelulle. Kepu päätti nimetä väykän kunniapuheenjohtajaksi luullen että pääsevät eroon, mutta olisi pitäny tietää Paavon laskelmoinnin eli roikkuu mukana kuin takiainen tai satiainen. Kehii jatkuvasti uusia juonia.
Kuka on sinisen tulevaisuudessa ehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Paavo ainoa joka suoraan haastaa Saulin. Taitaa harmittaa Saulia että Paavo pääsi mukaan.
Ei taatusti harmita koska parhaimmassa tapauksessa Pekka, Matti tai Nils menevät toiselle kierrokselle ja keskustelut ovat asiallisemmat.
Tänään nähtyä Putin tiedotustilaisuutta kannattaa tulkita 180 astetta kääntämällä.
Sauli ja huumori eivät mahdu samaan lauseeseen.