Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni USKOO kumppaninsa uskollisuuteen? Ei siis mitaan todennakoisyysteorioita tai etta " taivaskin voi tulla niskaan" , vaan jos vaihtoehdot ovat

Vierailija
11.04.2006 |

että luotan mieheni uskollisuuteen tai että epäilen että mieheni pettää, niin kumman vastaat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut paljon mahdollisuuksia pettämiseen..ja välillä on ollut kausia ettei halua seksiä viikkoon(raskaana ollessani)sanonut olevansa väsynyt, ja nyt taas melkein joka ilta on ehdottelemassa..

Vierailija
2/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luotan. Vaikka onkin paljon töissä ja ulkomailla reissussa eli poissa kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luotan mieheeni.

Vierailija
4/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, ettei pettäisi siihen asti, kunnes petti. Luulin, että taivas todella tippuisi niskaan mutta ei se oikeastaan niin kamalaa ollutkaan. Mies tunnusti ja katui ja kävimme asian läpi. En hyväksy tekoa, mutta anteeksi voin antaa. Jokainen meistä voi pettää, ei 100% varmuutta ole olemassakaan.

Vierailija
5/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi esim. positiivinen sukupuolitautitestitulos jommalle kummalle, niin ensimmäinen ajatus olisi testivirhe.

Vierailija
6/10 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän tuntee samoin.

Olen erittäin uskollinen luonteeltani ja odotan sitä myös mieheltä. Onneksi olen löytänyt samoin ajattelevan. Olen ihan oikeasti sitä mieltä, että jos ei jotain aivan ihmeitä tapahdu, niin hän ei tule koskaan pettämään minua. Tässä vaiheessa pieni todellisuudentaju jyskyttää takaraivossa ja sanoo, että koskaan ei mistään voi olla aivan varma.. No sanotaan sitten, että olen 99.99% varma :p

Vierailija
7/10 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en voi vastata joko tai

Vihjeitä pettämiseen ei ole, mutta luottamus on rapissut muuta kautta, joten en pidä mahdottomana, etteikö hän olisi pettänyt tai pettäisi tilaisuuden tullen. Mies matkustaa jonkin verran, joten tilaisuuksia ainakin on, eikä niistä edes kovin helposti jäisi kiinni.

Vierailija
8/10 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin aika erikoinen sopimus. Jos josksu jommalla kummalla alkaa tehdä mieli vierasta, siitä sovitaan pelisäännöt. Tavallaan moelmmilla on lupa käydä vieraissa, jota kumpikaan ei vielä ole käyttänyt.

Vierailija
9/10 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se onki aika paljon pois kotoota.

Vierailija
10/10 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä TIEDÄN kymmeniä ihania perheenisiä ja kunnollisia aviopuolisoita, jotka pettävät. Minä olen eräs niistä, jotka säälii kotona olevia vaimoja.

Tiesitkö, että on olemassa ihmisiä, jotka työnsä kautta näkee/tietää pettämistä? Otetaan kymmenen ihmistä, oikein kunnollista ja pettämistä inhoavaa ihmistä, niin aika moni heistä pettää.

Mutta uskon sanontaan, " mitä ei tiedä, ei voi vahingoittaa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän