Hermot menee huonokuntoisuuteen
Olin niin hyvin saanut itseäni kuntoilulla ja elintapojen muutoksella niin paljon parempaan kuntoon tänä vuonna. Mutta nyt olen sairastellut oikein kunnolla pari kuukautta ja kunto taas kamala, vaikka yrittänyt olen pitää hyvistä tavoista kiinni. Yksittäinen v#tut#tavin asia on kun joka hemmet#n kerta kun yskin, niin lirautan pöksyihin. Ei tästä kehtaa edes kavereille valittaa 😩
Kommentit (4)
Eikö av-mammoiltakaan heru sympatiaa :(
Hyviä uutisia kunnon kanssa tuskaileville. Siihen on kehitteillä lääke jota on jo testattu hiirillä tai rotilla. En muista kummilla? Toivottavasti pian saatavilla niin voi kuntoa kohottaa kätevästi sohvalla lojuen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä uutisia kunnon kanssa tuskaileville. Siihen on kehitteillä lääke jota on jo testattu hiirillä tai rotilla. En muista kummilla? Toivottavasti pian saatavilla niin voi kuntoa kohottaa kätevästi sohvalla lojuen.
No kuule ihan mielellänikin liikun, mutta pari kuukautta sairastelua kuumeineen kaikkineen ja lääkäriltä ihan liikuntakielto, niin kyllä se aika huonoon kuntoon vetää kun peruskunto ei ollut vielä mikään teräksinen. Ap
.