Aiotko ostaa sirkkasuklaata tai maistaisitko jos joku tarjoaisi?
Kommentit (15)
”Rapsakan paahteiset” sirkat on valmistajan mukaan kiedottu maitosuklaaseen.
Joo, mua ällöttää ajatuskin. Ihmettelen tota oletusta että noi kävis kauppansa. Siksi aloitin tän kyselyn, että aikooko joku oikeasti syödä noita.
Voisin syödä hyönteisiä jossain muussa muodossa, esim. friteerattuina kuten katkaravut. Mutta en usko että sirkat parantaisivat suklaan makua tai päinvastoin.
Ostan jouluksi, meillä on nuoriso innoissaan näistä ötökkätuotteista.
Suhtaudun erittäin positiivisesti ötökkätuotteisiin (vaikka ajatus tuntuu toki hieman inhottavalta mutta hei, miettikää vaikka katkarapuja...) ja kiinnostaa kyllä maistaa. En tosin syö/osta muutenkaan lihaa, joten tuskin tulee itse ostettua. Suurella mielenkiinnolla kuitenkin maistan, jos jossain on tarjolla. :)
Jostakin kerran luin, että normi suklaalevyssä on hämähäkkejä ja kaiken maailman öttiäisiä , joutuvat sinne kaakaopapujen seassa, miten se poikkeaa sirkkasuklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Jostakin kerran luin, että normi suklaalevyssä on hämähäkkejä ja kaiken maailman öttiäisiä , joutuvat sinne kaakaopapujen seassa, miten se poikkeaa sirkkasuklaasta.
Siten, että se sirkka on siellä tarkoituksella ja kokonaisena.
Tietysti ostan ja maistan. Olen ennakkoluuloton ja utelias ruuan suhteen. Mitä eroa siinä nyt on syökö sitä rapuja tai etanoita tai simpukoita vai heinäsirkkoja? Eläimiä kaikki.
En aio ostaa, enkä aio tarjottaessa maistaa. Tavallista suklaata ostan, mutta käytän vain leivontaan, eli en sitäkään tarjottaessa ota.
En, olen kasvissyöjä. Lemmikeille (jyrsijöitä) annan kyllä joskus hyönteisiä.
no en todellakaan osta, enkä edes maistaisi.
Veikkaan, että tekee kauppansa hyvin afrikan maista tänne tulleisiin. Eikös ne vetele noita sirkkoja ja muita hyönteisiä ihan ruuakseen.