huhuu ystävät...
32-v.äiti hakee seuraa kahvitteluun,kyläilyyn ja muuhunkin tekemiseen yhessä,kaipailen hyviä ystäviä:)Lapset koulussa ja kotona ite pv.joten yksinäiseltä välillä tuntuu...Mieskin löytyy,naimisissa ollaan ja asutaan itä-vantaalla.Kaikki joita hyvä ystävä kiinnostaa niin laittakaa vastauksia alle ku s.postissani koko nimeni ni en laita näihin paikkoihin sitä,vastailen sitten teiän s.postiin:)
Kommentit (3)
...joka kaipaisi ystäviä, juuri kuvaamasi tapaisiin juttuihin :) Oon 28 v., avoliitossa, mutta vielä toistaiseksi lapseton. Valmistuin juuri pitkästä opintorupeamasta, jonka tein ulkomailla, ja nyt oon kotiutumassa kokonaan Helsinkiin. Os. on niina77_m@yahoo.se
Eli minä oon pian 30vee, aviomiehellä ja tyttärellä varustettu huippuyksilö :) Kesällä odottelemme perheeseemme sitä pikkukakkosta.
Hyviä ystäviä kaipailen itsekin, kaikenlaisen tekemisen ja ajatusten vaihdon merkeissä.
Asustelemme länsi-Vantaalla.
osoite mulle on kristiina@nettilinja.fi
Täällä kaipaillaan myös ystäviä ajatusten vaihtoon, kyläilyyn, ulkoiluun.... Olen nelissäkymmenissä ja perheeseen kuuluu 3-vuotias tytär ja aviopuoliso. Asumme myös Itä-Vantaalla. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Sähköpostini on lecchaim@yahoo.com