Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi aikuinen? Kuinka kauan olet ollut aikuinen?

Vierailija
13.12.2017 |

Kertokaa
Itse olen 27v enkä pidä itseäni aikuisena

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni aikuisena , olen 24 v.

Vierailija
2/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikuinen n. 30 vuotta. Olen 51-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30, aikuisena n. 2 vuotta. Välillä kyllä hirvittää, enkä jaksais olla niin aikuinen.

4/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikuinen siitä asti, kun tulin täysi-ikäiseksi. Aikuinen voi olla minkälainen vaan, vaikeaahan se olisi muuten määritellä. Ehkä helpompi puhua _nuoresta aikuisesta_ vielä siinä vaiheessa kun täysi-ikäistyy.. Nyt taidan olla senkin yli.

Vierailija
5/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v nainen ja pidin itseäni "oikeasti" aikuisena vasta n35v.

Aikuinen olin jo 25v kun olin jo äiti, mutta todellinen aikuisuus tullut vasta myöhemmin kun lapsetkin vanhempia.

En kuitenkaan ole käyttäytynyt kuin teini siihen asti.

Vierailija
6/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin mielestäni aikuiseksi parikymppisenä, kun intin jälkeen muutin yhteen tyttöystäväni kanssa ja menin töihin elättääkseni itseni.

Vierailija
7/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja täys kakara :D

Vierailija
8/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni vastuullisena aikuisena varmaan jo 13-vuotiaana, vaikka rahallisesti en ollut todellakaan itsenäinen. Nykyisin pidän itseäni itselleni elatusvelvollisena lapsena.

Vierailija
9/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 ja no, näennäisesti muka aikuinen, mutta elän todellakin vielä nuoren aikuisen elämää ja en koe olevani aikuinen.

Vierailija
10/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain ikä.

60-vuotias voi käyttäytyä yhä kuin koulukiusaaja. Hän voi jämähtää käyttäytymiseltään ikuisesti tuohon.

Siinä iässä tuskin enää muttuu.

Vierailija
11/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v ja tavallaan olen aikuinen, mutta tavallaan en vielä koe itseäni aikuiseksi. Etsin vielä itseäni niin monella tapaa, minulla on opinnot kesken, en ole vielä varma mitä haluan tulevaisuudelta. Olen monella tapaa vielä niin kesken, niin paljon opittavaa ja kasvettavaa ennen kuin voin sanoa kokevani itseni ihan aikuiseksi. Tiedän, ei moni 50 vuotiaskaan tiedä noita asioita ja elämä on oppimista hautaan saakka, mutta noh, ehkä pointtini tuli selväksi. 

Vierailija
12/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jonkun aikuisuuden mittarin saavutin, kunnsain esikoisen 32-vuotiaana. 35-37-vuotiaana tajusin olevani tulevasti aikuinen.

Ja joskus 47-48-vuotiaana tajusin olevani keski-ikäinen.

Vierailija
13/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kaikki aikuisuuden merkit puuttuu. En omista mitään, en ole edennyt suhde- tai seksiasioissa mihinkään, raha-asiani ovat retuperällä, en osaa juurikaan elämänhallintaa, olen kiinnostunut asioista, jotka olisi pitänyt jättää taakseen kymmenen vuotta sitten ja pukeudunkin ikäisekseni väärin.

Kaveritkin ovat tämän huomanneet ja pyörivät nykyään omissa, aikuisemmissa ryhmissään.

Vierailija
14/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotiaana. Vaikea syöpä pysäytti.

Vierailija
15/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt sitten aikuisuudella tarkoitetaan.

Mittarissa 38 ja toisaalta olen aikuinen, toisaalta taas en.

Vierailija
16/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 v enkä pidä itseäni aikuisena. Samanlainen ajatusmaailma kuin 16-vuotiaana. Olen vain kasvattanut kovemman kuoren ja muuttunut realistiksi. Muuten olen todella lapsellinen ja olen kuullutkin tuosta usealta taholta että olen lapsellinen. Mulle se on fine. Pidän itsestäni tällaisena enkä osaisi kuvitellakkaan olevani muunlainen.

Vierailija
17/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v enkä pidä itseäni aikuisena. Pitäisi varmaan jo olla aikuinen tai ainakin ajatella olevani sellainen.

Vierailija
18/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun sain lapsia eli 24-vuotiaana.

Vierailija
19/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Suomalainen on täysi-ikäinen eli aikuinen täytettyään 18 vuotta. Siihen päättyy vanhemman vastuu lapsestaan ja sen jälkeen lapsi saa pärjätä ihan omillaan.

Vierailija
20/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen olen ollut jo vähän yli 20-vuotiaasta. Aikuinen on mielestäni, kun elättää itsensä ja/tai perheensä. Kaikki muu on kotileikkiä Kelan avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän