Meikkaatko yölennolle (mannerten välinen)?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Meikkaisin, olisi mulle outoa lähteä reissuun naama paljaana.
Tähänkö on tultu että naiset ei voi lähteä minnekkään ilman maalikerrosta naamassa?!
Vierailija kirjoitti:
Niin mullekin, tissit paljaana ei tunnu läheskään niin oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö on tultu että naiset ei voi lähteä minnekkään ilman maalikerrosta naamassa?!
Esim. mulla on psoriasis. Osaan kyllä peittää sen meikillä. Silloin kun en peitä, minua tuijotetaan kuin sirkuseläintä ja se sattuu todella paljon. Lisäksi aika moni luulee tämän saatanallisen ihosairauden tarttuvan ja kohtelee minua kuin spitaalista. Että anteeksi vain, jos sinua niin kovasti häiritsee minun meikkaamiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pesen kotona kasvot ja hampaat, samalla tavalla kuin jos menisin normaalisti nukkumaan. Sitten siirryn vain lentokentän kautta koneeseen nukkumaan. Koneessa olen tosin syönyt vielä sitten iltapalan ennen nukkumista.
Pystyisikin. Todella kadehdin ihmisiä jotka pystyy nukkumaan julkisissa kulkuneuvoissa.
Busineksessa pystyy hyvin nukkumaan. :)
T.Työmatkailija Aasian suunnallaKadehdin myös ihmisiä, jotka voivat matkustaa busineksessa. Minulla ei ole siihen varaa.
Ei kannata kadehtia, ei se reissuaminen aina ihan herkkua ole. Eikä mekään perheen kanssa eli omilla rahoilla busineksessä mennä. Saan ”nauttia” siitä vain yksikseni työmatkoilla.
En meikkaa muutenkaan koskaan eli en. Hiukset laitan nutturalle tai ponnarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pesen kotona kasvot ja hampaat, samalla tavalla kuin jos menisin normaalisti nukkumaan. Sitten siirryn vain lentokentän kautta koneeseen nukkumaan. Koneessa olen tosin syönyt vielä sitten iltapalan ennen nukkumista.
Jos menisin kasvot täysin paljaina lentokentälle, saisin huolestuneita katseita ja kyseltäisiin onko kaikki kunnossa. En vaan jaksaisi sellaista huomiota ja sääliä. Ihoni on kalmankalpea, silmäni ovat syvällä silmäkuopissa ja silmien alla on jäätävän tummat alueet. Lisäksi ihossani on syviä arpia ja couperosaa. Kulmakarvoja hädin tuskin näkyy (kiitos teinivuosien nyppimisen). Näyttäisin vakavasti sairaalta ihmiseltä. Yrittäkää kauniskasvoiset ymmärtää, että kaikki eivät ole yhtä onnekkaita. Laitan kevyen meikin, koska haluan tuntea itseni ihmiseksi.
No en kyllä usko että sulle medihelit tilattais vaikka jättäisit meikkaamatta.
Yleensä minulla on meikki, kun lähden lennolle. Yölennolla mukana on puhdistusliinoja ja kosteusvoide, eli puhdistan ja kosteutan illallisen jälkeen kasvoni, pesen hampaat, laitan penkin vaakatasoon, maskin silmille, kuulokkeisiin meditaatiomusikkia, peiton päälle ja nukun makeasti. Päivälennolla esim San Franciscoon en yleensä nuku sopetuakseni äkkiä uuteen rytmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet lähtee, jotkut ei mielellään lähde. Mä olen meikannut yli 35 vuotta lähes päivittäin, enkä aio lopettaa. Se on mun tapa näyttää itseltäni.
En koskaan. Hiukset kyllä on aina siistit.
Meinaatko oikeesti että täältä ykskään lentelee mihinkään. Kaikki on nenä tietsikassa kiinni, av-vauvvelilla.