Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko meinaa aktivoitua?

Vierailija
13.12.2017 |

Onko joku, joka meinaa nyt mennä aktivoitumaan johonkin työnhakukursseille? Vai annetaanko kaikki suosiolla se 4,5prosenttia pois?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passivoidun.

Vierailija
2/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aktivoiduin hankkimalla sugar daddyn.

Vierailija
4/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töihin oisin mennyt jo aiemmin, jos niitä vaan olisi ollut. Joten tyhjästä on paha nyhjäistä.

Vierailija
5/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työkokeilussa, jatkuu vielä pari kuukautta. Jospa tämän jälkeen saisi hetken hakea kunnon töitä rauhassa.

Vierailija
6/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan suosiolla pois 4,5%. Täyttä pelleilyä koko touhu. Lärvi vääränä ettiny duunia jo 7kk ja tollasta paskaa sit päälle. Muutenkin tarpeeksi stressi kun oli yyteet. Hieman elämä muuttu ja nyt ei tarvis yhtään enempää muuttua paskemmaksi. Hetken vielä kärvistelen ja sitten se on muilta pois kunnolla. Rupeen kävelemään kauppoihin ja otan mitä huvittaa. Kun se on multa pois, niin se on samalla muilta pois. Mun mitta alkaa olla täynnä.

Vierailija
7/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on tarpeeksi työtunteja aktivointimallia varten, mutta jos ei olisi, todennäköisesti antaisin ottaa sen 5% pois, jos liian vaikeaksi/perseilyksi menisi.

Vierailija
8/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan suosiolla pois 4,5%. Täyttä pelleilyä koko touhu. Lärvi vääränä ettiny duunia jo 7kk ja tollasta paskaa sit päälle. Muutenkin tarpeeksi stressi kun oli yyteet. Hieman elämä muuttu ja nyt ei tarvis yhtään enempää muuttua paskemmaksi. Hetken vielä kärvistelen ja sitten se on muilta pois kunnolla. Rupeen kävelemään kauppoihin ja otan mitä huvittaa. Kun se on multa pois, niin se on samalla muilta pois. Mun mitta alkaa olla täynnä.

Kauppaahan kannattaa mieluiten rangaista. En missään nimessä suosittelisi epätoivoisessa asemassa olevia ihmisiä kohdistamaan edes väkivallattomia rikoksiaan päättäjiin. Jos mammapalstaa tarkkailevat Supon sedät (moi Markku!) tällaisen kuvan saivat, niin se on täysin väärä, sillä tuomitsen politiikkoihin suunnatut teot erityisen ankarasti. Ovathan he täysin viattomia sivullisia, joilla ei ole ollut mitään vaikutusta nykyisen tilanteen syntymiseen, toisin kuin pahalla kauppiaalla.

Vierailija
9/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on tarpeeksi työtunteja aktivointimallia varten, mutta jos ei olisi, todennäköisesti antaisin ottaa sen 5% pois, jos liian vaikeaksi/perseilyksi menisi.

Mutta onko näin vielä sen jälkeen kun työnantaja tajuaa saavansa saman työn tehtyä ilmaisilla aktivointiharjoittelijoilla..?

Vierailija
10/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei tunne enää missään.

Vierailija
11/11 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni sortuu, tai riittävän moni, ja pellefirmat saavat rahansa höpökursseillasn. Kyllä kokoomuspoikia ja -tyttöjä naurattaa, kuinka helposti kansa on vedätettävissä.