Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuteleeko miehet naidessa?

Vierailija
13.12.2017 |

MIten teillä miehet? Haluisin suutelua ja kuiskuttelua ja hellyyttä mutta ukko vaan panee. Se on ihanaa aina mutta toivoisin pusuja. Pyynnöistä huolimatta ei onnaa.... Vain ennen ja jälkeen. Nussiessa vain keskittyy :( Mua surettaa tää?

Pusutteleeko miehet yleensä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Kaulaa, huulia, tissejä ja nännejä, näykin korvanlehtiä. Hitto alkoi seisomaan ja kultani on töissä...:(

2/15 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Joillain ei niinsanotusti raksuta eivätkä täten kykene parantamaan taitojaan sängyssä (tai kuuntelemaan puolisoaan), kuten aloittajan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pannaan, niin silloin PANNAAN, eikä lirkutella. Mitä helvatin hinttiämmäjuttuja taas. Pusutetaansaatana. Ei! Pannaan!

Vierailija
4/15 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa ämmää viitti enää..naapurin eukko onkin sitten eri tarina.. ;)

Vierailija
5/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta 30 eri miehestä sängyssä ja niistä ehkä kaksi suuteli seksin aikana. Ei taida toi pusuttelu olla miesten juttu. Ennen seksiä tietty pakko että saavat munansa kovaksi mutta seksin aikana unohdetaan koko juttu. N29

Vierailija
6/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse nautin kovasti vaimoni suutelemisesta, kun olen hänen sisällään. Mukavan twistin suuteluun antaa vielä se, jos olen nuollut häntä ennen suutelua.

7/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemusta 30 eri miehestä sängyssä ja niistä ehkä kaksi suuteli seksin aikana. Ei taida toi pusuttelu olla miesten juttu. Ennen seksiä tietty pakko että saavat munansa kovaksi mutta seksin aikana unohdetaan koko juttu. N29

Sellaista se on kun jakaa jokaiselle vastaantulevalle pelimiehelle.

Vierailija
8/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeaikoina yksi kiihottavimmista jutuista on ollut panna pyllyyn, vetäytyä ulos, nuolla kunnolla pyllyreikää, sitten naiselle se pyllystä tullut kalu suuhun ja viimeiseksi kunnon kielisuutelu

Vierailija
9/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies suutelee ihanasti ku nussii. imee tissejä ja nuolee kaulaa... ja ne ihanat kielarit saa pimpin sykkimään.

Vierailija
10/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suutelu kuuluu asiaan. Viimeisin naiseni ei tosin halunnut, koska se häiritsi hänen "keskittymistään".

Vierailija
11/15 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suutele vaikka oon pyytänyt! Tähän ilmiöön liittyy miesten putkiaivot, ei voi tehdä kahta asiaa yhtäaikaa..

Vierailija
12/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos vaan sais suudella. Nainen ei tykkää

Vierailija
13/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä suutelen vaimoani samalla kun harrastetaan seksiä. Luo intiimin tunnelman kun toista rakastaa niin paljon.

Vierailija
14/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta rakastellessa kyllä....

Vierailija
15/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi