Suuteleeko miehet naidessa?
MIten teillä miehet? Haluisin suutelua ja kuiskuttelua ja hellyyttä mutta ukko vaan panee. Se on ihanaa aina mutta toivoisin pusuja. Pyynnöistä huolimatta ei onnaa.... Vain ennen ja jälkeen. Nussiessa vain keskittyy :( Mua surettaa tää?
Pusutteleeko miehet yleensä?
Kommentit (15)
Riippuu miehestä. Joillain ei niinsanotusti raksuta eivätkä täten kykene parantamaan taitojaan sängyssä (tai kuuntelemaan puolisoaan), kuten aloittajan mies.
Kun pannaan, niin silloin PANNAAN, eikä lirkutella. Mitä helvatin hinttiämmäjuttuja taas. Pusutetaansaatana. Ei! Pannaan!
Ei omaa ämmää viitti enää..naapurin eukko onkin sitten eri tarina.. ;)
Mulla kokemusta 30 eri miehestä sängyssä ja niistä ehkä kaksi suuteli seksin aikana. Ei taida toi pusuttelu olla miesten juttu. Ennen seksiä tietty pakko että saavat munansa kovaksi mutta seksin aikana unohdetaan koko juttu. N29
Kyllä itse nautin kovasti vaimoni suutelemisesta, kun olen hänen sisällään. Mukavan twistin suuteluun antaa vielä se, jos olen nuollut häntä ennen suutelua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kokemusta 30 eri miehestä sängyssä ja niistä ehkä kaksi suuteli seksin aikana. Ei taida toi pusuttelu olla miesten juttu. Ennen seksiä tietty pakko että saavat munansa kovaksi mutta seksin aikana unohdetaan koko juttu. N29
Sellaista se on kun jakaa jokaiselle vastaantulevalle pelimiehelle.
viimeaikoina yksi kiihottavimmista jutuista on ollut panna pyllyyn, vetäytyä ulos, nuolla kunnolla pyllyreikää, sitten naiselle se pyllystä tullut kalu suuhun ja viimeiseksi kunnon kielisuutelu
mun mies suutelee ihanasti ku nussii. imee tissejä ja nuolee kaulaa... ja ne ihanat kielarit saa pimpin sykkimään.
Kyllä suutelu kuuluu asiaan. Viimeisin naiseni ei tosin halunnut, koska se häiritsi hänen "keskittymistään".
Mun mies ei suutele vaikka oon pyytänyt! Tähän ilmiöön liittyy miesten putkiaivot, ei voi tehdä kahta asiaa yhtäaikaa..
Kyllä jos vaan sais suudella. Nainen ei tykkää
Kyllä minä suutelen vaimoani samalla kun harrastetaan seksiä. Luo intiimin tunnelman kun toista rakastaa niin paljon.
En, mutta rakastellessa kyllä....
Minä ainakin. Kaulaa, huulia, tissejä ja nännejä, näykin korvanlehtiä. Hitto alkoi seisomaan ja kultani on töissä...:(