Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiot maistaa McDonaldäsin vegaanihampurilaista, joka tulee tässä kuussa myyntiin koko Suomeen?

Vierailija
13.12.2017 |

Lisäksi vapaa keskustelu aiheesta on tervetullutta :)

Aiot maistaa McDonaldäsin vegaanihampurilaista, joka tulee tässä kuussa myyntiin koko Suomeen?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, milloin tällainen tulee?!

Vierailija
2/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön kaikki vegepelleilyyn lähtevät välittömään boikottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanina en menisi edes kyseisen ketjun lafkoihin. Mcdonalds on aika helvetin epävegaaninen ravintola, oksettaa melkein.

Vierailija
4/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanina en menisi edes kyseisen ketjun lafkoihin. Mcdonalds on aika helvetin epävegaaninen ravintola, oksettaa melkein.

Onhan tossa tietysti ristiriita, mutta mä aion kyllä maistaa - mäkkärin vegehampurilaisetkin kuitenkin musta on hyviä.

Vierailija
5/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä pihvissä sitten oikein on? :O

Vierailija
6/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy muissakaan hampurilaispaikoissa, joten enpä näe syytä miksi söisin Mäkkärissäkään. Prosessoitu pikaruoka on prosessoitua pikaruokaa enkä näe sille mitään tarvetta.

Vierailija
7/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-eläinperäisiä ainesosia, mitähän vois olla? 🤔

Vierailija
8/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttelen mäkkiä yms, mutta jos niihin muiden mukana päädyn, otan yleensä kasvis- tai vegaanivaihtoehdon vaikka olenkin sekasyöjä.

Vierailija
9/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesestä saanut jo pitkään ja olen syönytkin. Ei eroa tavallisesta.

Vierailija
10/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri julkisti odotetun uutisen: vegaanihampurilainen myyntiin koko Suomeen

Tampereen alueen McDonald’s-ravintoloissa loka-marraskuussa testimyynnissä ollut täysin kasvipohjainen McVegan-hampurilainen tulee Suomen McDonald’sien valikoimaan maanlaajuisesti joulukuun aikana.

McDonald’s kertoo kehittäneensä tuotevalikoimaansa saamansa palautteen pohjalta.

- McVegan-hampurilainen on vastaus asiakkaidemme toiveisiin, pikaruokaketjun tiedotteessa kerrotaan.

Suomen McDonald'sin markkinointijohtaja Cristoffer Rönnblad kertoi lokakuun alussa Iltalehdelle, että McVegan-hampurilainen sisältää sämpylän, soijapohjaisen pihvin, sinappia, ketsuppia, kananmunattoman McFeast-kastikkeen, tomaattia, suolakurkkua, sipulia ja salaattia.

- Tuotekehitystiimi on tehnyt pitkään töitä sen kanssa, että saamme hampurilaisen maun hyväksi. Tuotteen pitää olla herkullinen ja samanhenkinen kuin muutkin hampurilaiset. Se on ollut meille se kaikkein tärkein asia, hän jatkaa.

http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201712112200595116_rh.shtml?_g…

Vierailija
11/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[x] Olen jo maistanut

Vierailija
12/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-eläinperäisiä ainesosia, mitähän vois olla? 🤔

Porkkanaa, soijaa, quornia, oumph!:ia, nyhtökauraa, härkäpapua... Vaihtoehtoja on paljon ja maistuvat kaikki ainakin minun suussani erilaisilta.

Vierailija
13/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jossain välissä maistaa, mutta tuskin sen takia tulee mentyä kun en muutenkaan mäkkärissä käy kuin ehkä kerran vuodessa jos sitäkään :D

Vierailija
14/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy muutenkaan mäkkärissä eikä vegaanihampurilaisen saatavuus saa minua sinne jatkossakaan.

Vierailija
15/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. En syö muutenkaan hampurilaisia muualla kuin kotona, kun saa itse päättää mitä niissä on sisällä. Eikä vegaanihampurilainen olisi todellakaan ensimmäinen vaihtoehto, vaikka Mäkkärin hampurilaisia söisinkin.

Vierailija
16/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesestä saanut jo pitkään ja olen syönytkin. Ei eroa tavallisesta.

Et siis erota lihaa kasviksesta? 

Vierailija
17/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvissyöjä, mutta pidin sitä hyvän makuisena.

Vierailija
18/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään vitun vegaania.

Vierailija
19/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään "kannata" mcdonaldsia, mutta vegaanisten vaihtoehtojen tuominen uusiin ruokapaikkoihin rohkaisee varmasti vannoutunutta lihansyöjääkin kokeilemaan. Vegaanisia rafloja on suomessa vähän (pk-seutua lukuun ottamatta) eli samalla logiikalla tulisi boikotoida lähes kaikkia tavallisia ravintoloita ja pikaruokapaikkoja. Käytkö s-marketissakaan, siellähän on lihatiski?

T. Vegaani

Vierailija
20/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo joskus tulee kokeiltua. Olen kyllä aika skeptinen, nuo kasvispihvit on lähes poikkeuksetta näissä rafloissa pelkkää paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä