Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wc-pytyn vedenalainen osa puhtaaksi MITEN??

Vierailija
13.12.2017 |

Siellä on ja pysyy vaaleanrusertavaa pinttymää ja sitä itseään se ei ole. Pesen pytyt säännöllisesti eli sekään ei syynä. Vai onko kysymys posliinipinnan naarmuttuneisuudesta jolloinka kys jälki sitten on ja pysyy... :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista sitruunahappoa ja se liotetaan ja liuos pyttyyn yöksi.

Cocacolassa toimii vain ja ainoastaan tuo sitruunahappo, joten turha colaa pistää kun sitä voi juoda ja laittaa vain sen sitruunahapon.

Vierailija
22/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pönttöön toimii Pirkan puhdistus ja valkaisuaine. jonkin verran annan vaikuttaa ja puhdasta tulee. Halpa ja hyvä. Kaikkia muitakin kalliita mömmöjä olen kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse kokeillut miten toimii, ja auttaako tuohon vedenalaiseen osaan, mutta coca colaa yöksi pönttöön vaikuttamaan :D

Todellakin auttaa! 1,5 l pullollinen sinne ja aamulla harjaus ja pönttö on kirkas!

(Ajattelemisen aihetta teille, jotka cokista juotte).

Vierailija
24/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon hammasharja on ainut jolla kunnolla saa reunuksen alta rapsuteltua pinttymät pois. Pitää joku päivä kertoa hänelle kun keksin tämän jo pari viikkoa sitten.

Vierailija
25/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanitop tai Sani Calc free.

Vierailija
26/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodaa ja harjaus!

Hammastahnakin on tosi tehokasta!

Cocacola irrottaa kalkin!

Vierailija
27/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan yleensä jonkun rätin, laitan käteni pöntöön ja putsaan liat pois pohjalta.

Mikäs tässä nyt on ongelmana? Pelkkää alapeukkua?

Onko jollekkin jokin ongelma työntää käsi upoksiin puhtaaseen veteen, vai onko jokin muu syy?

Vierailija
28/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pönttöön toimii Pirkan puhdistus ja valkaisuaine. jonkin verran annan vaikuttaa ja puhdasta tulee. Halpa ja hyvä. Kaikkia muitakin kalliita mömmöjä olen kokeillut.

Suosikkini myös! En kyllä tiedä tehoaako pinttymiin koska niitä ei ole.

Vierailija
29/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan paljasta kättä työnnä pönttöön, hanskankin kanssa olisi vaikeaa.

Vierailija
30/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan paljasta kättä työnnä pönttöön, hanskankin kanssa olisi vaikeaa.

Mä joudun aika ajoin kaivamaan sieltä sinne valahtaneen kuukupinkin.  Eikä vesi ole aina puhdasta.

Vierailija
31/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kiillon sartek 2 nimistä ainetta. Jos ei sillä lähde niin ei millään, on niin vahva aine ettei ole edes myynnissä missä tahansa.

Vierailija
33/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla puhdistuksella kymmeniä vuosia vanhan 1-pyttyisen kiilto pysynyt kunnossa, normaaleilla aineillla.

Samaa ei voi sanoa uudemmista produktioista, (vaikka kuinka välttelisi kakkaamista.)

Jossain pommijäljiltä olevassa asuntonäytössä tilat olivat kieltämättä vähemmän kuin säännöllisesti "hoidetut"; vähensi - hyvän näköalan - kiinnostusta,ikävä kyllä. Tosin remontoitavuus on eri asia.

tiskiharjan lisäksi oma kieli on hyvä ratkaisu (mikäli tunget sitä muutenkin joka paikkaan).

Vierailija
34/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vahanpoistoaine mainittiin?

Vierailija
35/35 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain siivousfriikki-ohjelmassa joku siivoushullu nainen ensin tyhjensi vessanpöntöstä vedet imeyttämällä sen johonkin pyyhkeisiin/liinoihin ja niistä ämpäriin. Sitten jynssäsi pöntön sisäpuolta kuivana jollain aineella.

Voisi tietty olla tehokkaampaa niin jos joku haluaa testata, koska toki se vesi sielä laimentaa pesuainetta. Ehkä täytyy itse joskus kokeilla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi