Jos deittailemani nainen syyttää kaikista edellisten suhteiden ongelmista vain ex-miehiään, hylkään heti
Eli jos ihmettelet, miksi ei kuulu mitään ja detti ghostaa, niin se olin luultavasti minä ja syy oli tässä. Tällaiset ylimieliset naiset ovat pelkästään ongelma.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena ylipäänsä jäisi kuuntelemaan entisiä parisuhdejuttuja. Olennaiset asiat riittävät eli että onko mies ollut naimisissa/avoliitossa ja milloin on eronnut ja onko lapsia, mutta ei minulle kuulu se, millaisia ne liitot ovat olleet, puhumattakaan että tarvitsisi avautua kaikista lyhyistä parisuhteista, joita elämän aikana on ollut.
Näistä asioistahan naiset eniten rakastavat puhua, itsensä jälkeen.
Ai, jotkut puhuvat tällaisia ihan deittailun alussa. Itse en haluaisi asiaa kovin varhaisessa vaiheessa käsitellä, mutta jos mies tätä kysyisi, haluaisin sivuuttaa kysymyksen mahdollisimman nopeasti ja vastaisin lyhyesti. Tällöin se valitettavasti kiteytyisi miehen alkoholismiin ja sinun silmissäsi näyttäisi siltä, että syytän kaikista ongelmista exääni. Sitten kun olen valmis puhumaan asiasta enemmän, tottakai ruotisin sitäkin, mitä kaikkea muuta suhteessa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena ylipäänsä jäisi kuuntelemaan entisiä parisuhdejuttuja. Olennaiset asiat riittävät eli että onko mies ollut naimisissa/avoliitossa ja milloin on eronnut ja onko lapsia, mutta ei minulle kuulu se, millaisia ne liitot ovat olleet, puhumattakaan että tarvitsisi avautua kaikista lyhyistä parisuhteista, joita elämän aikana on ollut.
Miksi, oi miksi on pakko hakeutua vastakkaisen sukupuolen pariin, jos siitä on niin perseinen kuva?
Mun mielestä esim. miehet on ihan kivoja ja hauskoja. Mutta koska en vielä ole kohdannut yksilöä joka kykenisi tasavertaisesti tekemään kotitöitä, joita itsekin vihaan, niin en enää lyö hynttyitä yhteen kenenkään kanssa. Oma päätös, hyvä mieli. Ei tarvitse olla katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kertoo vain omasta naismaustasi. Tai sitten tietoisesti tai tietämättäsi manipuloit heitä avautumaan kyselemällä itse. Kokeile seuraavalla kerralla sanoa, että "Huomaan, että haluaisit puhua aiheesta, mutta minusta entisten suhteiden ongelmista keskustelu ei kannata."
Minä pitäisin aika kummallisena jo sitä, jos noin varhaisessa vaiheessa toinen haluaisi avautua edellisten suhteidensa ongelmista. Minusta tällaiset aiheet ovat enemmän sen ajan heiniä kun jo seurustellaan toisen kanssa ns. tositarkoituksella.
Vela - 72 kirjoitti:
Minä pitäisin aika kummallisena jo sitä, jos noin varhaisessa vaiheessa toinen haluaisi avautua edellisten suhteidensa ongelmista. Minusta tällaiset aiheet ovat enemmän sen ajan heiniä kun jo seurustellaan toisen kanssa ns. tositarkoituksella.
Silloin on myöhäistä. Oman elämänsä prinsessa on taas saanut manipuloitua yhden syypään tulevaan eroon hetkeksi itselleen.
Minä taas en käytä aikaani vihamielisiin henkilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Silloin on myöhäistä. Oman elämänsä prinsessa on taas saanut manipuloitua yhden syypään tulevaan eroon hetkeksi itselleen.
Toivottavasti sinä et deittaile. En kyllä haluaisi tuhlata aikaa yhteenkään mieheen, joka syyttää koko naissukupuolta omasta huonostaa parisuhdemenestyksestään.
"Mua ei ole koskaan jätetty, vaan aina olen itse jättänyt"
No tulipa hänellekin uusi elämänkokemus :D
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Jos ei pysty keskustelemaan avoimesti, että itsessä oli myös jotain "vikaa", että suhde päättyi, niin en alkaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Ero tuli 15 vuoden yhdessäolon jälkeen, kyllä minussakin oli vikoja ja ihan rehdisti myönnän sen. Myös uusi mieheni on ollut pitkässä suhteessa ja aika seurustelun alussa keskustelimme tietysti eroistamme. Eikä hänkään todellakaan haukkunut exäänsä, vaan myönsi myös tehneensä virheitä.
Miehet yleensä eka treffeillä jo haukkuvat ex-vaimonsa ja valittavat että naiset aina saavat päättää kummalle lapset jää. On jo aivan kyllästynyt siihen puheenaiheeseen.
Kauan saa hakea sellaista miestä joka ei exäänsä syytä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet yleensä eka treffeillä jo haukkuvat ex-vaimonsa ja valittavat että naiset aina saavat päättää kummalle lapset jää. On jo aivan kyllästynyt siihen puheenaiheeseen.
Kauan saa hakea sellaista miestä joka ei exäänsä syytä kaikesta.
Ja vielä kauemmin naista.
Mä aina eka treffeillä kehun, kuinka upeita kaikki mun edelliset miehet on olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Toivottavasti sinä et deittaile. En kyllä haluaisi tuhlata aikaa yhteenkään mieheen, joka syyttää koko naissukupuolta omasta huonostaa parisuhdemenestyksestään.
Lukihäiriöön saa apua kun vain on tarpeeksi nöyrä.
Vierailija kirjoitti:
"Mua ei ole koskaan jätetty, vaan aina olen itse jättänyt"
No tulipa hänellekin uusi elämänkokemus :D
No ei tainnut menettää mitään.
Itsekin olen aina joutunut jättämään, koska miehen käytös on mennyt aivan kestämättömäksi eikä ole silti itse jättänyt.