Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota mua lenkille mukaan

Vierailija
13.12.2017 |

Yhdessä voitas nyt kävellä kun mua huimaa mutta ei huoli mukaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ulkoile ihan vaikka pihalla tai muuten kodin lähellä. Mun ystävällä on kiertohuimausta ja hän kävelee kävelykepin tukemana, auttaisiko keppi sinuakin, tai rollaattori, johon voi istahtaa, jos ei jaksa liikkua. Mutta oikeasti ulos pääseminen on tärkeää, aivot tarvitsevat luonnonvaloa, ja raitis ilma on erittäin virkistävää. Jo pihalla edestakas tepsuttelu on hyvästä. Itsellä on huononjalan päiviä, ja silloin teen pihaulkoilua ihan vaan tämän kerrostalon pihalla. Koeta keksiä oma tapasi.

Vierailija
22/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt toiselle hetki omaa aikaa!

Tottakai mä annan. Haluaisin vain itsekin kävellä ja yhdessä pystyisimme niin tekemään.

Se ei voi olla miehesi vastuulla, jos hän ei sitä halua. Jospa hankit vaikka avustajan tai ilmoitat hakevasi lenkkikaveria muilla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitäs ajattelit että me asialle voidaan?

En mitään mutta olisi kiva jos hän huomioisi että haluaisin myös ulkoilemaan.

Ja yksin et voi ulkoilla?

En voi tuon voimakkaan huimauksen takia. Tottakai menisin jos pystyisin menemään.

Minkä ikäinen olet? Ovatko oireet alkaneet äskettäin? Kai sillä lääkärillä jokin idea oli, ainakin rytmihäiriöihin.

Vierailija
24/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt toiselle hetki omaa aikaa!

Tottakai mä annan. Haluaisin vain itsekin kävellä ja yhdessä pystyisimme niin tekemään.

Se ei voi olla miehesi vastuulla, jos hän ei sitä halua. Jospa hankit vaikka avustajan tai ilmoitat hakevasi lenkkikaveria muilla tavoin.

Monilla paikkakunnilla toimii vapaaehtoisjärjestöjä, joista voi kysyä avustajaa vaikka ulkoiluun.

Vierailija
25/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kieltäisin kumppanilta lenkille tai mihin vain mukaan lähtemisen, olisi kyse siitä, että tarvitsen omaa rauhallista aikaa kelailla pääkoppani sisältöä ilman ketään toista ihmistä. Sitten jaksaa taas olla kivempi kumppani, kun on käynyt latautumassa.

Vierailija
26/26 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitäs ajattelit että me asialle voidaan?

En mitään mutta olisi kiva jos hän huomioisi että haluaisin myös ulkoilemaan.

Ja yksin et voi ulkoilla?

En voi tuon voimakkaan huimauksen takia. Tottakai menisin jos pystyisin menemään.

Minkä ikäinen olet? Ovatko oireet alkaneet äskettäin? Kai sillä lääkärillä jokin idea oli, ainakin rytmihäiriöihin.

On mulla rytmihäiriöihin lääkkeet mutta ei ne oikein auta. Tilannetta ei vaan saada millään paremmaksi että pystyisin liikkumaan. Käyn mä pihalla mutta haluaisin pystyä tekemään esim kävelylenkin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme