Mies haluaa että maksan kalliin lehtitilauksen
Olen avoliitossa vuorta vanhemman miehen kanssa, olemme hieman yli 25-vuotiaita. Mies kokopäivätyössä ja minä opiskelija ja töissä sen ohella. Mies haluaisi nyt että maksan kalliin lehtitilauksen jota lehteä en itse edes lue (luulen että mies haluaa että se tulee vaan koska se kuuluu tulla, ei itsekään aina lue). En haluaisi itse maksaa lehteä koska se on kallis ja olen opiskelija.
Mitä tekisitte minun tilanteessa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen avoliitossa vuorta vanhemman miehen kanssa, olemme hieman yli 25-vuotiaita. Mies kokopäivätyössä ja minä opiskelija ja töissä sen ohella. Mies haluaisi nyt että maksan kalliin lehtitilauksen jota lehteä en itse edes lue (luulen että mies haluaa että se tulee vaan koska se kuuluu tulla, ei itsekään aina lue). En haluaisi itse maksaa lehteä koska se on kallis ja olen opiskelija.
Et tietenkään maksa. Mikä syy voisi olla, että sinun pitäisi maksaa jostain turhasta mitä et edes halua?
Vai tilaako mies sinulle jo jotain yhtä arvokasta, ja yrittää vihjata, että olisi aika sinun maksaa vuorostasi?
Ap, ei oo todellista tämä kysymys, vai onko 😂💦
Vierailija kirjoitti:
Et sinä maksa mitään lehtiä miehelle ja alat etsiä uutta kämppää heti. Kun olet sen löytänyt dumppaat miehen ja etsit sellaisen jonka arvot vastaavat enemmän omiasi.
Tuliko selväksi?
Antaisin tämän saman neuvon vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin.
Mä oisin kyllä osannut miettiä tätä ihan ilman apuakin, silkkaa kiristämistähän tuo miehen puolelta on - rakkaudesta ei tuossa puhuta.
Nyt ne aivot käyttöön sieltä talviunesta ap!
Eräs sanomalehti mutta mies haluaa että lehti tulee kotiin. Kyllä mies ostaa minulle myös asioita, mutta itse en tarvitse niin paljon materiaa vaan muut asiat ovat minulle tärkeitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eräs sanomalehti mutta mies haluaa että lehti tulee kotiin. Kyllä mies ostaa minulle myös asioita, mutta itse en tarvitse niin paljon materiaa vaan muut asiat ovat minulle tärkeitä.
Ap
Eli mies haluaisi, että sinä tilaat Hesarin, koska sinä saat sen opiskelijahintaan ja hän ei. Jos olette samaa ruokakuntaa, se ei oikeastaan ole opiskelijatilauksen tilausehdoissa sallittua, mutta harva siitä varmaan kiinni jää. Toisaalta voithan sinä tilata lehden, mutta mies maksaa sen sinulle.
Tämän miehen rinnalla kalpenevat jopa ne joidenkin palstalaisten mainitsemat hämmästyttävät 50-kymppiset miehet!
Setämiehille naistenlehdet ovat miestenlehtiä, kun niissä on kauniita naiskuvia.
Miksi hän haluaa näin? Onko hän maksanut jotain sinun juttujasi vastaavasti?
Jos saat jonkin miehen haluaman lehden opiskelijahintaan, voit sen tilata mutta MIES MAKSAA. Simple.
Miten paljon loisit miehen rahoilla? Maksatko edes lähimainkaan puolia kaikesta?
Ihan vaan uteliaisuudesta, mikä on miehen perustelu että sinä maksaisit hänen lehtensä?
Seiska?