Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa että maksan kalliin lehtitilauksen

Vierailija
13.12.2017 |

Olen avoliitossa vuorta vanhemman miehen kanssa, olemme hieman yli 25-vuotiaita. Mies kokopäivätyössä ja minä opiskelija ja töissä sen ohella. Mies haluaisi nyt että maksan kalliin lehtitilauksen jota lehteä en itse edes lue (luulen että mies haluaa että se tulee vaan koska se kuuluu tulla, ei itsekään aina lue). En haluaisi itse maksaa lehteä koska se on kallis ja olen opiskelija.

Mitä tekisitte minun tilanteessa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska?

Vierailija
22/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoliitossa vuorta vanhemman miehen kanssa, olemme hieman yli 25-vuotiaita. Mies kokopäivätyössä ja minä opiskelija ja töissä sen ohella. Mies haluaisi nyt että maksan kalliin lehtitilauksen jota lehteä en itse edes lue (luulen että mies haluaa että se tulee vaan koska se kuuluu tulla, ei itsekään aina lue). En haluaisi itse maksaa lehteä koska se on kallis ja olen opiskelija.

Et tietenkään maksa. Mikä syy voisi olla, että sinun pitäisi maksaa jostain turhasta mitä et edes halua?

Vai tilaako mies sinulle jo jotain yhtä arvokasta, ja yrittää vihjata, että olisi aika sinun maksaa vuorostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei oo todellista tämä kysymys, vai onko 😂💦

Vierailija
24/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä maksa mitään lehtiä miehelle ja alat etsiä uutta kämppää heti. Kun olet sen löytänyt dumppaat miehen ja etsit sellaisen jonka arvot vastaavat enemmän omiasi.

Tuliko selväksi?

Antaisin tämän saman neuvon vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin.

Mä oisin kyllä  osannut miettiä tätä ihan ilman apuakin, silkkaa kiristämistähän tuo miehen puolelta on - rakkaudesta ei  tuossa puhuta.

Nyt ne aivot käyttöön sieltä talviunesta ap!

Vierailija
25/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sanomalehti mutta mies haluaa että lehti tulee kotiin. Kyllä mies ostaa minulle myös asioita, mutta itse en tarvitse niin paljon materiaa vaan muut asiat ovat minulle tärkeitä.

Ap

Vierailija
26/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs sanomalehti mutta mies haluaa että lehti tulee kotiin. Kyllä mies ostaa minulle myös asioita, mutta itse en tarvitse niin paljon materiaa vaan muut asiat ovat minulle tärkeitä.

Ap

Eli mies haluaisi, että sinä tilaat Hesarin, koska sinä saat sen opiskelijahintaan ja hän ei. Jos olette samaa ruokakuntaa, se ei oikeastaan ole opiskelijatilauksen tilausehdoissa sallittua, mutta harva siitä varmaan kiinni jää. Toisaalta voithan sinä tilata lehden, mutta mies maksaa sen sinulle.

Vierailija
27/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen rinnalla kalpenevat jopa ne joidenkin palstalaisten mainitsemat hämmästyttävät 50-kymppiset miehet!

Vierailija
28/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehille naistenlehdet ovat miestenlehtiä, kun niissä on kauniita naiskuvia.

Vierailija
29/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haluaa näin? Onko hän maksanut jotain sinun juttujasi vastaavasti?

Vierailija
30/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat jonkin miehen haluaman lehden opiskelijahintaan, voit sen tilata mutta MIES MAKSAA. Simple.

Vierailija
31/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon loisit miehen rahoilla? Maksatko edes lähimainkaan puolia kaikesta?

Vierailija
32/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan uteliaisuudesta, mikä on miehen perustelu että sinä maksaisit hänen lehtensä?