Mies haluaa että maksan kalliin lehtitilauksen
Olen avoliitossa vuorta vanhemman miehen kanssa, olemme hieman yli 25-vuotiaita. Mies kokopäivätyössä ja minä opiskelija ja töissä sen ohella. Mies haluaisi nyt että maksan kalliin lehtitilauksen jota lehteä en itse edes lue (luulen että mies haluaa että se tulee vaan koska se kuuluu tulla, ei itsekään aina lue). En haluaisi itse maksaa lehteä koska se on kallis ja olen opiskelija.
Mitä tekisitte minun tilanteessa?
Kommentit (32)
Jättäisin idiootin enkä maksaisi tietenkään lehteä.
Mistä löysit noin vanhan miehen? Millaista on olla tuollaisen kanssa yhdessä?
Maksat lehden, jos haluat perhesovun säilyvän. Ellet halua, lähdet litomaan.
Avaat suusi ja sanot ettet maksa lehteä jota et lue. Jos mies tästä suuttuu niin onpa ajattelematon!
Miksi maksaisit toisen tilaaman lehden josta et itse ole kiinnostunut? Ite en automaattisesti tollaseen lähtis, ehkä voisin hinnasta riippuen jokskin aikaa tehä lahjatilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Maksat lehden, jos haluat perhesovun säilyvän. Ellet halua, lähdet litomaan.
Tota, minusta mitään perhesopua ei kuvaa se, että toinen alistuu toisen tahtoon riidan pelossa. Perhesopua on se, että pystyy sanomaan tällaisenkin asian rehellisesti ilman seuraamuksia.
Mene asumaan takaisin vanhempiesi luokse. Et selkeästi ole vielä kykenevä hoitamaan omia asioitasi. Holhoukseen sinut pitäisi pistää...
Mikä lehti on kyseessä? Kirjastossa on paljon lehtiä, joita voi lukea lehden ja lainata vanhoja numeroita.
Anna tilaus miehelle joululahjaksi.
Omat rahat ja omat lehtitilaukset.
Te olette perhe, perheellä on yhteiset rahat! Tietenkin maksat sen lehden, koska osoittaa aika lailla kakaramaista sitoutumattomuutta, että pystyy asumaan jonkun kanssa, mutta ei anna rahojaan yhteiseen käyttöön. Nyt hankitte yhteisen tilin, jonne kaikki rahanne menevät ja sen jälkeen ei ole mitään sun ja mun rahoja.
"Ei ole varaa tuollaiseen, sori".
Jätä se sika lehdille soittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Te olette perhe, perheellä on yhteiset rahat! Tietenkin maksat sen lehden, koska osoittaa aika lailla kakaramaista sitoutumattomuutta, että pystyy asumaan jonkun kanssa, mutta ei anna rahojaan yhteiseen käyttöön. Nyt hankitte yhteisen tilin, jonne kaikki rahanne menevät ja sen jälkeen ei ole mitään sun ja mun rahoja.
Totta. Ap hyötyy tästä ratkaisusta! Pistähän apvsiis vain toimeksi, niin saat maksimaalisen hyödyn avokkisi omaisuudesta.
VUORTA VANHEMPI MIES
voi vehnäpulla, minä repesin
Sanoisin tietysti miehelle, että en tilaa ja maksa lehteä, jota en lue. So simple.