Olen 165 cm nainen, kelpaanko?
Kommentit (55)
Miksi on niin vaikea uskoa, että miehille kelpaa aivan mikä tahansa? 165 cm ei sitä paitsi ole edes lyhyt naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kelpaat. Sehän riippuu ihan keneltä kysyy. On niitä miehiä, jotka haluavat suomalaiseksi naiseksi keskivertoa pidemmän, jotkut tosi lyhyen, jotkut jotain siltä väliltä. Sitten on näitä, jotka eivät yksinkertaisesti välitä, kunhan ulkonäkö ja tyyli muuten iskee ja luonne on mahtava.
Itse olen vähän reilu 160 cm nainen, ja yläasteella seurustelin tosi pitkän pojan kanssa. Nykyään seurustelen 175 cm pitkän kanssa, ja olemme juuri sopivan mittaiset toisillemme, voin huoletta pitää korkkareita ja olen silloin hiukan vajaa mieheni mittainen. Olen ylipäätään kaikki nämä vuodet saanut miehiltä paljon huomiota, kukaan ei ole koskaan valittanut pituudestani. Ehkä se johtuu siitä, että mussa on paljon muitakin (hyviäkin) ominaisuuksia kuin pelkkä pituus. Olen myös todella hoikka, näytän varmasti pidemmältä kuin mitan mukaan olen.
Joskus on vieläkin vaikea hyväksyä itseni näin, joskus haluaisin olla vähän pidempi, mutta toisaalta moni pidempi nainen sanoo mulle että olen täydellinen ja heitä harmittaa olla siellä pidempien joukossa. Tuntuu, että ihminen on itse itsensä pahin vihollinen ja monesti toivomme juuri sitä mitä meillä ei ole. Jos olisin pidempi, löytäisin silti itsestäni vikoja ja varmasti joskus toivoisin olevani lyhyempi. Kuka tietää. Pääasia että kelpaat itsellesi, kelpaat itsevarmana varmasti monelle monelle muullekin. :)
"Voin huoletta pitää korkkareita". Missä tapauksessa korkkareiden tulisi huolettaa ja ketä? Kysyy 183cm pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea uskoa, että miehille kelpaa aivan mikä tahansa? 165 cm ei sitä paitsi ole edes lyhyt naiseksi.
Minäkin ihmettelen, miksi 165 cm pidetään (ainakaan täällä meillä) lyhyenä naiseksi. Mä näen päivittäin tuon pituisia naisia, sellaiset tuosta 10-15 cm > ovat oikeasti todella harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kelpaat. Sehän riippuu ihan keneltä kysyy. On niitä miehiä, jotka haluavat suomalaiseksi naiseksi keskivertoa pidemmän, jotkut tosi lyhyen, jotkut jotain siltä väliltä. Sitten on näitä, jotka eivät yksinkertaisesti välitä, kunhan ulkonäkö ja tyyli muuten iskee ja luonne on mahtava.
Itse olen vähän reilu 160 cm nainen, ja yläasteella seurustelin tosi pitkän pojan kanssa. Nykyään seurustelen 175 cm pitkän kanssa, ja olemme juuri sopivan mittaiset toisillemme, voin huoletta pitää korkkareita ja olen silloin hiukan vajaa mieheni mittainen. Olen ylipäätään kaikki nämä vuodet saanut miehiltä paljon huomiota, kukaan ei ole koskaan valittanut pituudestani. Ehkä se johtuu siitä, että mussa on paljon muitakin (hyviäkin) ominaisuuksia kuin pelkkä pituus. Olen myös todella hoikka, näytän varmasti pidemmältä kuin mitan mukaan olen.
Joskus on vieläkin vaikea hyväksyä itseni näin, joskus haluaisin olla vähän pidempi, mutta toisaalta moni pidempi nainen sanoo mulle että olen täydellinen ja heitä harmittaa olla siellä pidempien joukossa. Tuntuu, että ihminen on itse itsensä pahin vihollinen ja monesti toivomme juuri sitä mitä meillä ei ole. Jos olisin pidempi, löytäisin silti itsestäni vikoja ja varmasti joskus toivoisin olevani lyhyempi. Kuka tietää. Pääasia että kelpaat itsellesi, kelpaat itsevarmana varmasti monelle monelle muullekin. :)
"Voin huoletta pitää korkkareita". Missä tapauksessa korkkareiden tulisi huolettaa ja ketä? Kysyy 183cm pitkä nainen.
Joko trollaat, jos tosissasi kysyt. Kaikki ne 170-175 cm ja siitä pidemmät naiset ketä tiedän, tuntevat ahdistusta laittaa 10 cm korot jalkaan koska heihin kiinnitetään liikaa huomiota, on vaikea löytää mies joka on silloinkin pidempi kun käyttää korkkareita jne. Ehkä olet itse se harvinainen tapaus jota ei haittaa vaikka miehet jäisi sua päätä lyhyemmäksi. Harvoin miehet edes uskaltaa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
No etkös sä ole juuri ihannepituinen? Itse olen 178cm ja lyhyitä suomalaisia miehiä se kauhistuttaa.
N24
No ei 165 ole muuten ihannepituinen, mutta miehiä saa vähän laajemmalla skaalalla. Useimmat suomalaismiehet eivät silloin jää naista lyhyemmäksi. Mutta muuten olet enemmän ihannepituinen, 178 cm on hieno pituus naiselle, 165 taas sellainen tavis:)
Olen 165 cm pitkä eikä ole kukaan mies koskaan valittanut pituudestani. Eipä ole edes tullut mieleen ajatella tuollaista että kelpaako. Olen seurustellut miesten kanssa pituudeltaan 172-191 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, miksi 165 cm pidetään (ainakaan täällä meillä) lyhyenä naiseksi. Mä näen päivittäin tuon pituisia naisia, sellaiset tuosta 10-15 cm > ovat oikeasti todella harvassa.
Pikku vinkki sinulle: nosta seuraavan kerran kadulla kulkiessasi leukaa ylöspäin kohti taivasta, silloin näet ne kaikki 165 cm pidemmätkin!
Mä olen 158 cm enkä ole koskaan miettinyt kelpaanko.
"Voin huoletta pitää korkkareita". Missä tapauksessa korkkareiden tulisi huolettaa ja ketä? Kysyy 183cm pitkä nainen.[/quote]
Joko trollaat, jos tosissasi kysyt. Kaikki ne 170-175 cm ja siitä pidemmät naiset ketä tiedän, tuntevat ahdistusta laittaa 10 cm korot jalkaan koska heihin kiinnitetään liikaa huomiota, on vaikea löytää mies joka on silloinkin pidempi kun käyttää korkkareita jne. Ehkä olet itse se harvinainen tapaus jota ei haittaa vaikka miehet jäisi sua päätä lyhyemmäksi. Harvoin miehet edes uskaltaa lähestyä. [/quote]
En trollaa, trollaatko itse? Vai oletko jostain ajatusmaailmaaltaan viime vuosituhannelle jämähtäneestä peräkylästä? Ihan oon 183 cm ja korkkareita käytän silloin tällöin. En ehkä ihan 10 cm:n, mutta kuitenkin. Mitä sitten jos kiinnitetään huomioita? Ei tällä pituudella niin kovin helposti muutenkaan piilouduta. Kukaan mies ei ole vielä karkuun juossut, jotkut ovat jopa oma-aloitteisesti lähestyneet. Taitavat olla niitä, jotka a) pitävät pitkistä naisista tai b) ajattelevat, että minussa on jotain muutakin kuin pituuteni. Onnea matkaan kaikille, pituuteen katsomatta!
T. 183 cm pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki sinulle: nosta seuraavan kerran kadulla kulkiessasi leukaa ylöspäin kohti taivasta, silloin näet ne kaikki 165 cm pidemmätkin!
Ei, vaan nimeomaan todella harvassa on ne tilanteet, kun joutuu kohottamaan katsettaan siitä ylöspäin, mitä normaalisti kun suoraan eteensä (ei maahan) katsoo, että näkisi jonkun ihmisen kokonaisuudessaan. Olen kuitenkin korolliset kengät jalassa sen vähintään 170 cm, harvassa on silloin ne ketä ylöspäin tarvii katsella. :D
Et kelpaa, liian lyhyt. Lyhyet naiset hyi.
Se on siinä ja siinä. Jos olisit kaksi senttiä pitempi, et kelpaisi, eihän sua enää tunnistaisi, hui, pelottava amatsooni.
t. nainen, 170 cm, käyttää vaikka 10 cm korkeita korkoja, kelpaa miehille
Ps. Älä rassaa päätäsi turhilla asioilla
Jos painat 75 kg, et todellakaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko trollaat, jos tosissasi kysyt. Kaikki ne 170-175 cm ja siitä pidemmät naiset ketä tiedän, tuntevat ahdistusta laittaa 10 cm korot jalkaan koska heihin kiinnitetään liikaa huomiota, on vaikea löytää mies joka on silloinkin pidempi kun käyttää korkkareita jne. Ehkä olet itse se harvinainen tapaus jota ei haittaa vaikka miehet jäisi sua päätä lyhyemmäksi. Harvoin miehet edes uskaltaa lähestyä.
En trollaa, trollaatko itse? Vai oletko jostain ajatusmaailmaaltaan viime vuosituhannelle jämähtäneestä peräkylästä? Ihan oon 183 cm ja korkkareita käytän silloin tällöin. En ehkä ihan 10 cm:n, mutta kuitenkin. Mitä sitten jos kiinnitetään huomioita? Ei tällä pituudella niin kovin helposti muutenkaan piilouduta. Kukaan mies ei ole vielä karkuun juossut, jotkut ovat jopa oma-aloitteisesti lähestyneet. Taitavat olla niitä, jotka a) pitävät pitkistä naisista tai b) ajattelevat, että minussa on jotain muutakin kuin pituuteni. Onnea matkaan kaikille, pituuteen katsomatta!
T. 183 cm pitkä nainen
Et lukenut mitä kirjoitin. En ole ajatusmaailmaltani viime vuosituhannelle jämähtänyt, vaan perustin näkemykseni ihan omien tuttavanaisteni kokemuksille, jotka ovat pidempiä. He itse ovat minulle noin kertoneet ja tuollaista palautetta antaneet. Mutta minähän tunnenkin vain pienen määrän pitkiä naisia, en kaikkia ja kaikki ovat erilaisia. Ei tarvitse hermostua. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei niin!
T: 158cm joka ei edes ajattele asiaa
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa, liian lyhyt. Lyhyet naiset hyi.
Toivottavasti tulee hyvä mieli, kun pääsee haukkumaan ja vittuilemaan ihmisille keitä et edes tunne. :D Tuokin olisit voinut kirjoittaa asiallisesti, kuten vain että sinun makuusi liian lyhyt. "Hyi lyhyet naiset." Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään todella paljon lyhyistä söpöistä naisista. Kelpaako sinulle 177cm mies?
Hei, terkoitin, että kelpaanko MIEHILLE en rääpäleille. Miehen pitää olla vähintään 185 cm. Ap.
Vierailija kirjoitti:
...mutta keskimittainen (175 - 180 cm) mies on auttamattomasti pätkä...
Kelpaat varmasti jollekin pervolle miehelle, joka haaveilee esiteini-ikäisistä tytöistä.
Haluan sellaisen pienen naisen, jonka voin kantaa kotia. M32.