Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 165 cm nainen, kelpaanko?

Vierailija
12.12.2017 |

Olenko riittävän pituinen miehelle?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, jotkut ovat kateellisia. Hekin tahtoisivat olla pieniä ja söpöjä

Vierailija
42/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm enkä ole kyllä pitänyt itseäni ikinä liian lyhyenä, pikemminkin olen pitempi kuin useimmat tutut naiset.

VaiKka olen käsittääkseni keskipituinen, mies kyllä kehuu vuoronperään siroksi keijukaiseksi ja rotusääreksi joten ei varmaan ole valittamista :D

Vierailija
44/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa olet pitkä.

Vierailija
45/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 165 cm enkä ole kyllä pitänyt itseäni ikinä liian lyhyenä, pikemminkin olen pitempi kuin useimmat tutut naiset.

VaiKka olen käsittääkseni keskipituinen, mies kyllä kehuu vuoronperään siroksi keijukaiseksi ja rotusääreksi joten ei varmaan ole valittamista :D

Selvä #metoo!

Vierailija
46/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa. Huonolla itsetunnolla ei pärjää. Sua lyhyempi pärjää hyvin, kun ei ole lukenut iltistä tai vauvapalstaa.

Vierailija
47/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa. Huonolla itsetunnolla ei pärjää. Sua lyhyempi pärjää hyvin, kun ei ole lukenut iltistä tai vauvapalstaa.

Miksi miehet aina jaksavat vaatia, että naisella ei saa olla kolhuja itsetunnossa? Aina pitäisi olla viimeisen päälle itsevarma ja hyvän itsetunnon omaava vai? Ei se tässä maailmassa ja yhteiskunnassa ole niin helppoa aina olla täysin sinut itsensä kanssa, ja oikeasti te miehet kaiken maailman ulkonäkö- ja luonnevaatimuksillanne olette vain pahentaneet asiaa. 

Vierailija
48/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet aina jaksavat vaatia, että naisella ei saa olla kolhuja itsetunnossa? Aina pitäisi olla viimeisen päälle itsevarma ja hyvän itsetunnon omaava vai? Ei se tässä maailmassa ja yhteiskunnassa ole niin helppoa aina olla täysin sinut itsensä kanssa, ja oikeasti te miehet kaiken maailman ulkonäkö- ja luonnevaatimuksillanne olette vain pahentaneet asiaa. 

Oletko tosissasi? Hyvä itsetuntohan on nimenomaan naisten ykköskriteeri miehille. Hyvänä kakkosena pituus ja komeus.

Vierailija
49/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh taas näitä kysymyksiä...

Tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa 😢😢😢😂😂😂

Jos et miehelle pituudeltasi kelpaa, pinnallista shaissea.

Kyllä ne on ihan muut kriteerit kun merkitsee.

Vierailija
50/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Hyvä itsetuntohan on nimenomaan naisten ykköskriteeri miehille. Hyvänä kakkosena pituus ja komeus.

Itsetunnon ei tarvitse olla rautainen, mutta itsensä mollaaminen ja just tällainen "kelpaanko"-kysely on aina luotaantyöntävää kummallakin sukupuolella.

Vierailija
51/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että olet liian lyhyt vai liian pitkä? En tajua mikä tuossa pituudessasi saa kysymään tällaista, olet niin keskimittainen kuin olla voi. Tuin pituisilla ystävilläni ei ole ainakaan pituutensa takia ollut miesvaikeuksia, eikä ole pidemmillä tai lyhyemmilläkään.

Vierailija
52/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään todella paljon lyhyistä söpöistä naisista. Kelpaako sinulle 177cm mies?

Taidat olla leveydeltäsi tuon 177cm.

Mulla on V figuuri keho ja harrastan painonnostoa. Et ole koskaan saanut munlaista miestä vaan niitä paskamahoja miestisuilla.

OLET LIIAN LYHYT. T. N 146 cm

Vierailija
53/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat jos olet pitkäraajainen ja sporttisen hoikka. Rehellisesti sanottuna, olen sen verran pidempi, että en ottaisi 165 cm persjalkaista plösöä. Mutta pitkäjalkaiselle 165 cm kirkassilmälle on aina kainalossa tilaa :-)

Vierailija
54/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm on kyllä se ihan minimi, muuten tuntuu siltä kuin lykkis hobittia...

Vierailija
55/55 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama kuinka pitkä, rikas tai koulutettu nainen on. Kunhan ei ole sairaalloisen lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi