Heräsin viiden aikoihin ihan ihmeelliseen hajuun. Tuli mieleen palaneen (lampaan?) villan haju. Kävin ulkonakin haistelemassa, mutta mitään
ihmeellistä ei näkynyt. Osaatteko sanoa mistä tuollainen haju voi johtua?
Kommentit (44)
Oletko kirjoittanut tänne oudoista hajuista ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjoittanut tänne oudoista hajuista ennenkin?
En. Osaatko vastata kysymykseeni?
Vierailija kirjoitti:
Koronan ensioire?
Toivottavasti ei. Olisi ulkomaanmatka tulossa piakkoin.
Jos siellä kauempana tulipalo kuitenkin. Savu voi kulkeutua kaukaakin tai haju
Mä haistan ennen kuukautisia palaneen hajua. Joskus olen jopa juossut keittiöön tarkistamaan ettei mikään pala. Se on helpottanut sitten kun kuukautiset on alkaneet. En tiedä, mistä johtuu.
Naapurista? Tieltä? Ilmastointi? Joku laite? Demonin väitetään haisevan palaneelta.
Sauvoissa on nykyään kestävät ja ladattavat akut, ja jos sellainen vempele jää yöksi surisemaan, se saattaa aamulla savuta....
Sun oma aamulöyhkä ja uni oli tehnyt loput. Ihan tavallista.
Sinulla on aivosyöpä, moni kertoo ensioireinaan tunteneensa palaneen hajua. Olen erikoissairaanhoitajan ja hoidan syöpää sairastavia.
Naapuriisi on muuttanut kannabista poltteleva perussuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aivosyöpä, moni kertoo ensioireinaan tunteneensa palaneen hajua. Olen erikoissairaanhoitajan ja hoidan syöpää sairastavia.
No tämähän se ensimmäisenä tulee mieleen, mutta olisit voinut ilmaista asiasi pehmeämmin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tuollaisen diagnoosin kun pelkän aloituksen perusteella teit ( vaikka hoitaja ei edes sitä saa tehdä), niin mikäköhän syöpä minulla on, kun heräsin yöllä kanelipullan tuoksuun🌞
Stressi olen lukenut, että kun on palamassa loppuun haistaa palaneen käryä ja siitä myös nimi. Ehkä kumminkin vain uni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tuollaisen diagnoosin kun pelkän aloituksen perusteella teit ( vaikka hoitaja ei edes sitä saa tehdä), niin mikäköhän syöpä minulla on, kun heräsin yöllä kanelipullan tuoksuun🌞
Tuo "hoitaja" on laittanut samanlaisia viestejä minuutin välein. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Stressi olen lukenut, että kun on palamassa loppuun haistaa palaneen käryä ja siitä myös nimi. Ehkä kumminkin vain uni.
Ei haista, mutta aivosyövässä se on hyvin tyypillinen ensioire. Intä mitä intät mutta näin asia on.
Heräsit omaan, tavallista ärtsympään aamupieruusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haista, mutta aivosyövässä se on hyvin tyypillinen ensioire. Intä mitä intät mutta näin asia on.
Minkä alan lääkäri sinä olet?
Ettei vaan olisi psykoosi puhkeamassa..?