Stadissa tänään 20cm loskaa - paljasnilkkatytöillä yhä ohuet tennarit, koska muoti!
Kommentit (51)
Surullista, jos kyse onkin köyhyydestä eli ei varaa ostaa vuodenajan vaatimia jalkineita?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella aikakaudella on teineillä se joku juttu joka ärsyttää vanhempaa sukupolvea. Minun nuoruudessa 90-luvulla se oli paljas pää pakkasella. Oli noloa tulla kouluun pipo päässä. Käytin pipoa koulumatkalla ja vähän ennen koulualueelle tuloa pistin pipon reppuun.
Se oli kyllä hupaisaa. Kävelin bussipysäkille joku ihme huivi kiedottuna päähän. Kiskoin pois ennen kuin bussi tuli.
Vanhemmat käyttävät vähäiset rahansa muuhun kuin lastensa kenkiin.
Teinit laittavat sukat jalkaan sitten keväällä, kun lumet sulaa ja tulee lämpöasteita.
Pakko kulkea nilkat paljaana, koska muoti.
Muistakaa sheivata niitä sääriä...!
Teinit vielä ymmärrän, hölmöys kuuluu ikään mutta se jo vähän naurattaa kun jotkut yli kolmekymppiset naisetkin harrastaa samaa.
Varmaankin sitten aistillista jo sitten rapiat nelikympisenä vetää yöksi lämpösukkia jalkaan kun jo niin kolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku katkera vanha akka jauhaa tätä teinien paljasjalkamuotia. Itse olen yli 50v ja en ole unohtanut omaa nuoruuttani. Muodin mukaan mentiin, hyvässä sekä pahassa. Anna jo olla. Kävele sinä kumisaappaissasi ja jätä nuoret rauhaan. Vai oletko joku lesta piireissä kasvatettu suvaitsematon tiukkapipo? Sellaiselta kuulostat.
Miksi se, että ei halua itselleen nivelreumaa, on katkeruutta?
Oon 34 ja mullakin on lyhyet puntit ja matalavartiset parikat. En todellakaan oo mikään ecco-täti yourfacen farkuissa:D :D
MinunI teiniaikoina oli lyhyet toppatakit muotia. Vatsa ja selkä piti vilkkua takin ja lantiofarkkujen välistä. Ja taas kauhisteltiin 😃
Vierailija kirjoitti:
Ja ne tennarit löyhkää pahalle kuivuttuaan!
Miksi ei voi kirjoittaa lausetta kokonaan? Koska muoti määrää. Koska sellainen on muotia. Muodin takia. Miten vaan, mutta ärsyttävää tuollainen koska se tai koska tämä tyyli.
Eiköhän tämä aihe ole käsitelty jo riittävän monta sataa kertaa. Minä olen aikuinen nainen ja käytän aina plussakelillä lenkkareissa vain varrettomia sukkia, oli joulu tai juhannus. Ei pitäisi kuulua muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku katkera vanha akka jauhaa tätä teinien paljasjalkamuotia. Itse olen yli 50v ja en ole unohtanut omaa nuoruuttani. Muodin mukaan mentiin, hyvässä sekä pahassa. Anna jo olla. Kävele sinä kumisaappaissasi ja jätä nuoret rauhaan. Vai oletko joku lesta piireissä kasvatettu suvaitsematon tiukkapipo? Sellaiselta kuulostat.
Miksi se, että ei halua itselleen nivelreumaa, on katkeruutta?
No ei nyt sentään nivelreumaa, se on autoimmuunisairaus eikä liity kylmettymiseen. Muita pysyviä vaurioita voi kyllä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Oon 34 ja mullakin on lyhyet puntit ja matalavartiset parikat. En todellakaan oo mikään ecco-täti yourfacen farkuissa:D :D
No minä kyllä mieluummin näyttäisin tädiltäkin kuin yli-ikäiseltä teinipissikseltä.
Revityt reikäiset farkut ovat myös aika epäkäytännölliset näillä keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella aikakaudella on teineillä se joku juttu joka ärsyttää vanhempaa sukupolvea. Minun nuoruudessa 90-luvulla se oli paljas pää pakkasella. Oli noloa tulla kouluun pipo päässä. Käytin pipoa koulumatkalla ja vähän ennen koulualueelle tuloa pistin pipon reppuun.
Jep. Ja nyt se ennen nolo pipo tuntuu kasvaneen niille päähän kiinni. Hyvä, kun nukkuessa ottavat pois.