Stadissa tänään 20cm loskaa - paljasnilkkatytöillä yhä ohuet tennarit, koska muoti!
Kommentit (51)
Sinertävien nilkkojen paluuta on odotettu koko pitkä kesä ja syksy!
Mitä muiden kenkävalinnat sinulle kuuluu? Tuskin ne niitä sinun kämppään tuo haisemaan. Ja jos oma teini tuo, niin vie ne kengät ulos, tai teinin huoneeseen.
Jokaisella aikakaudella on teineillä se joku juttu joka ärsyttää vanhempaa sukupolvea. Minun nuoruudessa 90-luvulla se oli paljas pää pakkasella. Oli noloa tulla kouluun pipo päässä. Käytin pipoa koulumatkalla ja vähän ennen koulualueelle tuloa pistin pipon reppuun.
Tampereella katselin samaa touhua.
Sisukkaita tyttöjä! <3 Eikös sisukkuus kulje suomalaisilla verissä?
Aika harvassa maassa teinit pukeutuu funktionaalisesti.
No, ehkä jossain Mongoliassa teinitkin sentään pukeutuu sään mukaan.
Mulla oli tänään ihan sen takia, että olin perjantaina kiireessä heittänyt conssit jalkaan ja olin jäänyt niille teilleni tietämättä sään muuttumisesta:) normaalisti pukeudun kyllä ihan säänmukaisesti, mutta anna muiden palelluttaa nilkkansa jos haluavat, mitä se sua kiinnostaa...
Ei nilkat ainakaan itselläni jäädy helposti. Ennemmin tulee käsiin jne. kylmä kuin nilkkoihin.
xD
Minkäs teet. Omassa teini-iässä ei pahus pistetty pipoa vapaaehtoisesti päähän, vaikka pakkasta olisi ollut -25 :)
Ketä kiinnostaa? Voisiko jatkuvan paljaista nilkoista ja polvista puhumisen lopettaa? Kaikkien oma asia miten pukeutuu
Ja 20cm on nyt ehkä vähän liioittelua jos stadista puhutaan...
Täällä Tampereella eivät aikuisetkaan käytä pipoa koska luulevat olevansa COOL :)
Minäkin huomasin tänään aamubussia odottaessa kun jollain oli ohuet syysnilkkurit ja paljaat nilkat, kuitenkin maassa paljon lunta ja lisää tuli koko ajan eikä kunnolla oltu vielä aurattu kevyen liikenteen väyliä. Varmasti meni lunta niille paljaille nilkoille.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Voisiko jatkuvan paljaista nilkoista ja polvista puhumisen lopettaa? Kaikkien oma asia miten pukeutuu
Joskus sitä itse ihmettelee, että miten tarkenevat. Sitten muistan, että olin samanlainen, siihen loppuu ihmettely. Väitän, että jokainen sukupolvi ihmettelee nuorempaansa. Sitten niistäkin tulee käpyjä, jotka jatkavat ihmettelyn perinteitä :D
t: keski-ikäinen mies, joka oli joskus pitkätukkainen mopopoika (no on vieläkin) ;)
Koska huono suomi.