Muita joilla tubulaariset rinnat?
Itselleni sattuneet AA-kupim alikehittyneet ketunnokat. Onko kanssasisaria?
- Onko imetys onnistunut?
- Oletko kärsinyt lapsettomuudesta, PCO:sta yms?
- Oletko mahdollisesti korjauttanut rintasi?
Kommentit (80)
Nostan tätä, sillä kesä alkaa eikä tissi-inho ota laantuakseen. Vihaan näitä joka solullani!
N28
Ketunnokathan on just kauniit, eikö?
Yhdellä kaverilla on, ihan hyvin on pärjännyt eikä miehistäkään ollut pulaa.
Jos kuppikoko on B, voiko silti olla tubulaariset? Tissit on pötkylän muotoiset ja nännin tosi isot vaahtokarkit.
Nyt mä en tajua ollenkaan!
Noita kuvia kun katsoin, niin näytti ihan normitisseiltä. Tuollaisia olen nähnyt saunoissa kymmeniä ja kymmeniä, en ole koskaan ajatellut että olisi jotenkin "vääränlaiset" tissit.
Millaiset sitten on ns. normitissit? Minusta ihan jokaisella on omanlaisensa, ei löydy kaksia samoja, ja jokaisella (paitis joillain silarityypeillä) tissit vielä on eriparisetkin...
Minullakin lievästi tubulaariset, noista kuvista sen 1. tapaiset. Paitsi että imetyksen jälkeen oli pelkkää nahkaa ja nännit siellä ruttuisen nahkan keskellä. Ja kyllä, imetykset x4 onnistui vuoden verran ongelmitta. Silloin rintani olivat tosi Ok. Kolme vuotta viimeisen imetyksen jälkeen otin silikonit. Mietin sitä varmaan kymmenen vuotta. En ole puhunut asiasta kuin parille ystävälle, mutta ketkä ovat nähneet kuvat ennen ja jälkeen, eivät ole tuominneet. Ei ollut mikään ”mulla on liian pienet rinnat”-ongelma, vaan rintarauhasta ei ollut, kuppi oli aa. Nyt on b-c-kuppi, en ole katunut. Esim urheilutopin jos ennen laittoi, olin täysin lauta. Ja harrastan paljon urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuppikoko on B, voiko silti olla tubulaariset? Tissit on pötkylän muotoiset ja nännin tosi isot vaahtokarkit.
Tuttavallani on turbuleeriset ja varmaan d-kuppi, on siis TOSI pitkät pötkylät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, siis tubulaariset D:
Vierailija kirjoitti:
Noita kuvia kun katsoin, niin näytti ihan normitisseiltä. Tuollaisia olen nähnyt saunoissa kymmeniä ja kymmeniä, en ole koskaan ajatellut että olisi jotenkin "vääränlaiset" tissit.
Millaiset sitten on ns. normitissit? Minusta ihan jokaisella on omanlaisensa, ei löydy kaksia samoja, ja jokaisella (paitis joillain silarityypeillä) tissit vielä on eriparisetkin...
Minä taas en koskaan nähnyt saunassa kenelläkään yhtä rumia rintoja, vaikka vuosia yritin sillä tsempata itseäni, että rintoja on erilaisia. Johtuu varmaan siitä, että kenellä on oikeasti tosi rumat rinnat, eivät käy yleisissä saunoissa. En minäkään imeytysten jälkeen käynyt. Ketkä täällä puhuu että ihan on nätit ja normaalit, niin heillä varmasti itsellä on tavalliset a-d kupin rinnat. Kyllä minullekin sellaiset olisi ilomielin kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä juuri! Omani ovat c:t (joista toinen istuisi varmaan paremmin d-kuppiin). Pitkät pötkylät on juuri se sanapari, jolla näitä hirvityksiä kuvaisin. Nännipihat ovat kuin Balkan-siivut ja itse nännit ovat tuijottaneet varpaita siitä saakka kun muistan. Ihan kamalaa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa omista en nyt voi ottaa, mutta kutakuinkin tyypin 3 tubulaariset ovat:https://www.researchgate.net/figure/221921012_fig3_Fig-3-Von-Heimburg-c…
Voi kamala. En ole ikinä nähnyt tommosta
epämuodostumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en koskaan nähnyt saunassa kenelläkään yhtä rumia rintoja, vaikka vuosia yritin sillä tsempata itseäni, että rintoja on erilaisia. Johtuu varmaan siitä, että kenellä on oikeasti tosi rumat rinnat, eivät käy yleisissä saunoissa. En minäkään imeytysten jälkeen käynyt. Ketkä täällä puhuu että ihan on nätit ja normaalit, niin heillä varmasti itsellä on tavalliset a-d kupin rinnat. Kyllä minullekin sellaiset olisi ilomielin kelvannut.
Julkiset saunat ovat ihan vihoviimeinen paikka minne menisin. Tyttökavereiden ja perheenkin kanssa saunomista olen vältellyt aina, sekasaunaan en mennyt kertaakaan nuorena vaikka se oli kaveriporukassamme tapana. Myös kaikki muut nakujutut venyivät tämän häpeän vuoksi pitkälle aikuisuuteen. Olisin varmaan hajonnut palasiksi mikäli joku satunnainen rakastaja olisi huomioinut rintani millään tavoin.
Joskus ajattelin, että aika tekee tehtävänsä ja kaunis sisäinen puhe "kaunistaa" rintanikin, mutta sitä päivää tuskin näen. Veitsen alle kai on minunkin lähdettävä.
Olen hävennyt rintojani aina. Teininä elättelin toivoa, että nämä muuttuisivat iän myötä siedettäviksi, mutta ei. Ovat vain alkaneet roikkua enemmän. Pötkylän muotoiset lerpat, joita voi sormilla heilutella ylös ja alas kuin vieteriukkoa.
Kaiken kruunaa nuo jäätävän isot ja pulleat nännit. Oi ja ai niin, etten unohda niin vielä hirsutismi ja iso koko ja ylipaino tähän päälle! Tummaa, paksua karvaa kasvaa nännien ympärillä, tisseissä ja rinnoissa, sekä navan seudulla. Nyt on alkanut tulla selvästi viikseäkin ylähuulten seudulle.
Todella mieltä kohottavaa. Siskoni ovat normaaleja kaikin puolin. Olen niin katkera. Miksi mun pitää olla tällainen omituinen otus? Yökötän itseäni. Olen niin miesmäinen.
Tulipahan purkauduttua.
N26
Vierailija kirjoitti:
Olen hävennyt rintojani aina. Teininä elättelin toivoa, että nämä muuttuisivat iän myötä siedettäviksi, mutta ei. Ovat vain alkaneet roikkua enemmän. Pötkylän muotoiset lerpat, joita voi sormilla heilutella ylös ja alas kuin vieteriukkoa.
Kaiken kruunaa nuo jäätävän isot ja pulleat nännit. Oi ja ai niin, etten unohda niin vielä hirsutismi ja iso koko ja ylipaino tähän päälle! Tummaa, paksua karvaa kasvaa nännien ympärillä, tisseissä ja rinnoissa, sekä navan seudulla. Nyt on alkanut tulla selvästi viikseäkin ylähuulten seudulle.
Todella mieltä kohottavaa. Siskoni ovat normaaleja kaikin puolin. Olen niin katkera. Miksi mun pitää olla tällainen omituinen otus? Yökötän itseäni. Olen niin miesmäinen.Tulipahan purkauduttua.
N26
Hei, olethan kuullut PCO-syndroomasta? Tieto voi auttaa tuskaan.
Minulla oli. Kävin teininä lääkärillä, mutta se lähetti vain mammografiaan... Oli siinä mammografian ottajallakin ihmettelemistä, että miksi 14-v tyttö tulee kuvaukseen.
No, asialle ei tehty mitään, siihen aikaan ei liene vaan ollut tietoutta? Mutta opettelin elämään niiden kanssa. Sain miehen ja lapsiakin. Imetys onnistui, mutta oli siinä omat kikkansa, piti painaa sormella nännipihaa että vauva sai happea eikä nänni tukahduttanut koko naamaa. Vanhemmiten olen lihonut ja tissit on paisuneet kanssa. Nyt ne on isot painavat riipparit, tubulaarisuus on lieventynyt kuitenkin.
Täällä kokemusta 3. kuvan tyypistä. On vaikuttanut osaltaan teini-iässä alkaneeseen itseinhoon, kun huomasin etten ole ”oikeanlaisella” kropalla varustettu. No, olen kyllä muutenkin ruman näköinen, joten tuo oli vain yksi asia. Enemmän olen murehtinut rumaa naamaa, koska se näkyy koko ajan. Ja muita ihanteesta poikkeavia piirteitäni. Kuitenkin myös tämä on vaikuttanut osaltaan naiseuden kokemukseeni.
Sain miehen ja lapsen. Imetys onnistui normaalien alkuvaikeuksien jälkeen. Lapsivuodeosastolla imetystä ohjannut kätilö ehdotti rintakumia heti nähdessään rintani, mutta se pelkästään vaikeutti vauvan imuotetta. Muuten en ole koskaan näyttänyt rintojani missään terveydenhuollossa, joten en ole saanut niistä mitään arviota.
Harmittaahan se, että ei ole ulkoisesti upea nainen, mutta itselläni tämä on siinä suhteessa murheista pienin. Ehkä jos olisin muuten vähemmän ”virheellinen”, korjauttaisin rinnat jotta ei jäisi tällaista kauneusvirhettä kun se varmaan olisi silloin suuremmassa roolissa. En tiedä, jokaisella murheiden määrä ja järjestys on eri.
Kakkoskuvan A-B 70 tissit täällä. Ei ole oikeastaan ikinä haitannut itseäni. Joskus nuorempana sitä tuli käytettyä push-uppeja ja tosi topattuja liivejä, mutta nykyään käytän kaarituettomia, vähän pehmustettuja liivejä, jotka vähän pyöristävät rinnan ulkonäköä ja vaatteet istuvat kivemmin. En muutenkaan kekkuloi ilman paitaa kuin kotona miehen edessä ja joskus yleisissä suihkuissa tms ja mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelevat.
Koskaan, siis koskaan, ei kukaan mies ole maininnut mulle mun rinnoista mitään negatiivista. Ei niiden ulkonäöstä, eikä pienuudesta. Miehet ovat onneksi aina valinneet mut muun kuin rintojen takia. Nykyinen mieheni on kai ihan tyytyväinen, puristelee niitä ohi mennessään, joten kai ne sitten hänelle tuottavat jotain iloa.
Olen muutenkin tyytyväinen pieniin rintoihin. Voin käyttää mitä vaatteita vain, liiviostokset ovat helppoja, urheilu, kiipeily, juokseminen ja kärrynpyörien heittäminen ei ainakaan rinnoista jää kiinni. Voin nukkua mahallani, ihmiset eivät jää tuijottelemaan etuvarustustani, ei niska-eikä selkävaivoja.
Olen muutenkin aika hoikka ja pienikokoinen, joten rinnat istuvat ihan passelisti kehooni. Vaikka ne alasti ollessa ovatkin vähän hassun näköiset, niin siinä sitten ovat. Pidän niistä sellaisina kuin ne ovat, pieninä ja suippoina, hassun näköisinä ja en juurikaan ajattele niiden olemassaoloa.
Tykkään myös rintaliiveistä, ostelen kaikkia söpöjä liivejä vaikka en oikeastaan edes tarvisi liivejä.
Mulla on isot tubulaariset rinnat joiden kanssa en ole vielä reilu kolmekymppisenä oppinut elämään 😔
Ei taideta enää korjata yli 40 vuotiaan tubulaarisia rintoja. Laihtumisen myötä rinnat ovat pelkät ketunnokka nahkasäkit. Normaaleja rintaliivejä ei voi käyttää kun rinnassa ei ole rintakudosta juuri ollenkaan. Tiukalla urheilu toppi/liivillä saan rinnat jotenkin litistettyä mutta silloinkin menevät epämiellyttävästi kaksinkerroin ja nännit osoittavat alas. Vaikea kuvailla.
Minullakin tuon 2. kuvan kaltainen aa - kupin rinta ennen raskautta. Imetys onnistui erinomaisesti, ei mitään ongelmia. Muutenkaan ei mitään hormoniongelmia ole. Tuo rinta ei minustakaan ole tubulaarinen.
Tuntuu vähän kuin pienistä rinnoista tässä keskustelussa yritettäisiin tehdä kehityshäiriöistä. Rintoja Han on erikokoisia ja mallisia, aivan kuin muitakin ruumiin osia.