Muita joilla tubulaariset rinnat?
Itselleni sattuneet AA-kupim alikehittyneet ketunnokat. Onko kanssasisaria?
- Onko imetys onnistunut?
- Oletko kärsinyt lapsettomuudesta, PCO:sta yms?
- Oletko mahdollisesti korjauttanut rintasi?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää niistä alkuperäisistäkin ettei tarvi hävetä tosiaankaan
Mihin väitteesi perustuu?
Niin no tämä on minun oma mielipiteeni, tissi kuin tissi kunhan se on naisen tissi. Kaikki varmasti kauniita. Jostain syystä omalle kohdalle sattunut vain isoja mutta ei se koko vaan se ihminen joka ne omistaa...
Tiedätkö miltä pahasti tubulaarinen rinta näyttää? Kaunis ajatus, että kaikki rinnat ovat kauniita mutta kun se tubulaarinen rinta on lähinnä koominen (itse olen niistä kärsinyt)Onneksi rinnat eivät ole kaikki kaikessa ja ihminenhän se tosiaan on tärkein.
No ei ole sattunut kohdalle mutta kukapa olisi täydellinen, sehän se ihmistä juuri kasvattaa kun kaikki ei tule hopealautasella. Ei ole niin täynnä itseään vaan ottaa toisetkin huomioon, ehkä.
Mulla aa-kuppi ja ketunnokat ovat "normaalitilassa". Kiihottuneena pyöristyy joten kuten. Aina olen näitä hävennyt enkä koskaan niitä kenellekkään näytä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tubulaariset, ja kyllähän ne ovat itsetuntoon vaikuttaneet. Olen kuitenkin opetellut tulemaan sinuiksi niiden kanssa, sillä parin vuoden takaisen rintasyöpäepäilyn jälkeen (osoittautui lopulta sidekudoskasvaimeksi) päätin, että kunhan rinnat ovat terveet, ne ovat aivan passelit.
Erittäin hyvin ajateltu.
Itse olen isotissinen nainen, meillä on geenitutkimus menossa (paperit käyty läpi ja nyt näytteet tutkittavana). Paljon syöpiä suvun naisilla.
Itseltäni lähtee rinnat pois, jos riskigeenit löytyy. Ja munasarjat myös.
Ikää on 35.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aa-kuppi ja ketunnokat ovat "normaalitilassa". Kiihottuneena pyöristyy joten kuten. Aina olen näitä hävennyt enkä koskaan niitä kenellekkään näytä.
Etkö pidä että niitä kosketellaan? Harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveystarkastuksessa on tärkeämpiäkin asioita kutättäväksi kuin rintojen muoto. julkisen puolen plastiikkakirurgiassa täytyy kyllä priorisoida terveyttä oikeasti uhkaavat asiat esim palovammojen ja haavojen hoidot...ei mielipahaa aiheuttavia tissejä.
Tubulaariset rinnat = kehityshäiriö. Siinä missä tytöiltä kysytään kuukautisista ja tarkastellaan murrosiän alkua ja mm. selkärangan kehittymistä, niin rintojen kehittyminen on ihan yhtä tärkeä asia. Jos tarpeeksi ajoissa huomattaisiin kehityshäiriön suunta, siihen olisi ehkä mahdollista jopa puuttua hormonihoidoilla. Kyseessähän on hormonihäiriötila, joka aiheuttaa tuon teini-iässä. Tällä säästettäisiin loppupeleissä todella paljon veronmaksajien rahoja, sillä tuosta kehityshäiriöstä koituu myöhemmin lukuisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvin ajateltu.
Itse olen isotissinen nainen, meillä on geenitutkimus menossa (paperit käyty läpi ja nyt näytteet tutkittavana). Paljon syöpiä suvun naisilla.Itseltäni lähtee rinnat pois, jos riskigeenit löytyy. Ja munasarjat myös.
Ikää on 35.
Jep. Multa tosiaan leikattiin isokokoinen sidekudoskasvain pois. Helpotus oli tuolloin niin valtava, kun syöpää ei ollutkaan, että sen jälkeen on tuntunut aivan kaukaiselta ja mahdottomalta ajatukselta mennä leikkauttamaan rintojaan esteettisten syiden vuoksi (tuohon asti olin tavallaan leikitellyt ajatuksella, että ehkä joskus…)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveystarkastuksessa on tärkeämpiäkin asioita kutättäväksi kuin rintojen muoto. julkisen puolen plastiikkakirurgiassa täytyy kyllä priorisoida terveyttä oikeasti uhkaavat asiat esim palovammojen ja haavojen hoidot...ei mielipahaa aiheuttavia tissejä.
Tubulaariset rinnat = kehityshäiriö. Siinä missä tytöiltä kysytään kuukautisista ja tarkastellaan murrosiän alkua ja mm. selkärangan kehittymistä, niin rintojen kehittyminen on ihan yhtä tärkeä asia. Jos tarpeeksi ajoissa huomattaisiin kehityshäiriön suunta, siihen olisi ehkä mahdollista jopa puuttua hormonihoidoilla. Kyseessähän on hormonihäiriötila, joka aiheuttaa tuon teini-iässä. Tällä säästettäisiin loppupeleissä todella paljon veronmaksajien rahoja, sillä tuosta kehityshäiriöstä koituu myöhemmin lukuisia ongelmia.
Täsmälleen näin! Mitäköhän pitäisi tehdä että terveyspuoli saataisiin kiinnostumaan asiasta ja suhtautumaan siihen vakavuudella. En toivoisi ikinä kenellekään samaa kohtaloa kuin itselläni on ollut.
Ei se imetys onnistu välttämättä vaikka olisi millaiset tissit.
Muijalla on kauniit kiinteät pienehköt pystyt tissit,eikä maitoa tullut kuin niin vähän että lapselle piti antaa antaa aina pullosta lisäksi ja aloitettiin kiinteät aika aikaisin.
M kirjoitti:
Ei se imetys onnistu välttämättä vaikka olisi millaiset tissit.
Muijalla on kauniit kiinteät pienehköt pystyt tissit,eikä maitoa tullut kuin niin vähän että lapselle piti antaa antaa aina pullosta lisäksi ja aloitettiin kiinteät aika aikaisin.
Kauniista rinnoista on kuitenkin iloa, vaikkei imetys lopulta onnistuisikaan. Rumista imetyskyvyttömistä hirvityksistä ei ole iloa eikä hyötyä. Ikävä kohtalo kenelle tahansa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin taitaa sitten olla tubulaariset rinnat, olen aina luullut että AA-kuppi mutta samalta näyttää kuin tuon Von Heimburg-taulukon kakkoskuva. Tosin kun nännit supistuu niin näyttää ihan normaaleilta rinnoilta, paitsi pienoiskoossa. Tiedä nyt sitten tästä. Itsetuntoon ei vaikuta kun ei kukaan ole rintoja nähnyt.
Pco löytyy.
Mun mielestä tuo 2kuva on ihan normaali pieni tissi ja itseasiassa näyttää ihan nätiltä.
Ei sun kannata kyllä häpeillä yhtään niitä.
Minkä ikäinen olet?
Kiira kirjoitti:
Mä kävin noin kuukausi sitten terveyskeskuslääkärillä näyttämässä rintoja. Lääkäri ei ollut ennen kuullutkaan tubulaarisista rinnoista, mutta pyysi minulle lähetteen julkisen puolen plastiikkakirurgille. Plastiikkakirurgiaikani on tammikuun lopulla.
Jännittää hemmetisti saanko lähetettä korjausleikkaukseen. Rintani vaikuttavat ihan liikaa kaikkeen elämässäni... En ole halunnut olla kenenkään miehen edessä alasti. Häpeän näitä niin paljon. Itsetunto aivan nollissa. Ikää on 23 vuotta ja opiskelen, eli minulla ei todellakaan ole varaa maksaa korjausleikkausta yksityisellä moneen vuoteen
:(
Kiira kirjoitti:
Mä kävin noin kuukausi sitten terveyskeskuslääkärillä näyttämässä rintoja. Lääkäri ei ollut ennen kuullutkaan tubulaarisista rinnoista, mutta pyysi minulle lähetteen julkisen puolen plastiikkakirurgille. Plastiikkakirurgiaikani on tammikuun lopulla.
Jännittää hemmetisti saanko lähetettä korjausleikkaukseen. Rintani vaikuttavat ihan liikaa kaikkeen elämässäni... En ole halunnut olla kenenkään miehen edessä alasti. Häpeän näitä niin paljon. Itsetunto aivan nollissa. Ikää on 23 vuotta ja opiskelen, eli minulla ei todellakaan ole varaa maksaa korjausleikkausta yksityisellä moneen vuoteen
:(
Ihan varmasti pääset leikkaukseen jos rintasi tosiaan ovat tubulaariset ja aiheuttavat sinulle kuvailemaasi sosiaalista haittaa. Onnea matkaan, vuoden päästä sinulla on varmaan jo ihan kivat tissit! Toivoisin että itse olisin tajunnut mennä lääkäriin aiemmin, vasta nyt yli kolmikymppisenä tajusin että voidaan korjata julkisella ja vieläpä ilman silikoneja. Ajan myötä kyllä totuin näihin ja mieskin on sen verran fiksu ettei ole koskaan sanonut rinnoistani mitään. Itsetuntoni ei enää ole rinnoista kiinni, mutta sen verran häiritsevät että parempi hoitaa kuntoon niin kehtaa käydä vaikka työpaikan saunaillassa.
Minulla pahasti tubulaariset AA:t. On vaikuttanut musertavasti koko elämääni. En koe itseäni naiseksi, olo on vastenmielinen ja muotopuoli. Uimahallit, saunomiset ja uimarannat on jääneet väliin, olen muuten isokokoinen ja lanteikas, mutta rintakehässä vain pulleat nännit roikkuvat maata kohti. Nuoruudessa vaikutti myös ystävyyssuhteisiin, erakoiduin kun kyllästyin salailemaan tätä asiaa. Vaatteet ei istu päälle. Parisuhteet jäävät tapailuasteelle kun en vain pysty tuntemaan itseäni seksikkääksi tai itsevarmaksi. Joku kuvaili näkyä koomiseksi, ja sitä se juuri on. Hirveä kohtalo, suren joka päivä miten minulla on tämä yksi elämä mutta en kuitenkaan saa olla oikea nainen. Inhoan alasti olemista yksinkin, suihkussa ja saunassa käyn mahdollisimman nopeasti ja en ikinä katso kehoani peilistä.
Leikkaukseen en kuitenkaan uskalla, ja ikääkin jo 40. Yritän ajatella positiivisesti, mutta kyllä se vaikeaa on. Voimia kohtalotovereille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pahasti tubulaariset AA:t. On vaikuttanut musertavasti koko elämääni. En koe itseäni naiseksi, olo on vastenmielinen ja muotopuoli. Uimahallit, saunomiset ja uimarannat on jääneet väliin, olen muuten isokokoinen ja lanteikas, mutta rintakehässä vain pulleat nännit roikkuvat maata kohti. Nuoruudessa vaikutti myös ystävyyssuhteisiin, erakoiduin kun kyllästyin salailemaan tätä asiaa. Vaatteet ei istu päälle. Parisuhteet jäävät tapailuasteelle kun en vain pysty tuntemaan itseäni seksikkääksi tai itsevarmaksi. Joku kuvaili näkyä koomiseksi, ja sitä se juuri on. Hirveä kohtalo, suren joka päivä miten minulla on tämä yksi elämä mutta en kuitenkaan saa olla oikea nainen. Inhoan alasti olemista yksinkin, suihkussa ja saunassa käyn mahdollisimman nopeasti ja en ikinä katso kehoani peilistä.
Leikkaukseen en kuitenkaan uskalla, ja ikääkin jo 40. Yritän ajatella positiivisesti, mutta kyllä se vaikeaa on. Voimia kohtalotovereille.
Minulla on ihan samanlainen olo. Tuntuu niin väärältä ja epäreilulta, että joudun elämään tällaisena muotopuolena, joka ei saa koskaan tuntea itseään naiseksi ja olla haluttu sellaisena. Olen jo nuoresta saakka tuntenut voimakasta vajavaisuuden ja erilaisuuden tunnetta. Tunne siitä, että minulla on suuri peiteltävä salaisuus tuntuu taakalta, joka eristää ja estää elämästä normaalia naisen elämää. Tämähän rajaa pois konkreettisesti monia elämän alueita, en käy ikinä uimahalleissa, saunailloissa tai kuntosalien suihkuissa ja rajoittaa myös seksuaalista kanssakäymistä ja omaa seksuaalisuutta , en pysty uskomaan, että kukaan voi ikinä hyväksyä minua tällaisena. Enkä voi sitä keneltäkään edellyttääkään. Suurin ongelma on kuitenkin jatkuva psykologinen taakka ja päivittäinen erilaisuuden tunne. Sellaisen, jolla ei ole itsellään tätä vaivaa, on varmasti vaikea ymmärtää näitä ajatuksia. Jaksamista myös sinulle.
Hommatkaa ihmeessä lähete julkisen puolen plastiikkakirugille jos tubulaariset rinnat rajoittaa elämää tai tunnette olonne muotopuoleksi. Selkeästi tubulaariset korjataan julkisella ihan hoitotakuun mukaan eli kolmessa kuukaudessa lääkärille ja siitä kuuden kuukauden päästä leikkaukseen. Korjaus voidaan tehdä joko rasvansiirrolla tai implanteilla. Turha näistä on kärsiä, kun on hoidettavissa oleva vaiva. Itse olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Käyn uimahallissa ja kuntosalin saunassa, mutta en työporukan saunailloissa. Jos eroaisin niin en enää kehtaisi näyttää näitä uudelle kumppanille. Vaikka tissit ei enää ole niin suuri taakka niin päätin ne nyt korjauttaa kun kerran kuuluu julkisen hoidon piiriin. Rasvansiirtoon menossa, kun ei implantit nappaa. Jos huomaan tyttärelläni samanlaiset niin vien lääkäriin heti ennen kuin ehtii muodostua ongelmaksi.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin taitaa sitten olla tubulaariset rinnat, olen aina luullut että AA-kuppi mutta samalta näyttää kuin tuon Von Heimburg-taulukon kakkoskuva. Tosin kun nännit supistuu niin näyttää ihan normaaleilta rinnoilta, paitsi pienoiskoossa. Tiedä nyt sitten tästä. Itsetuntoon ei vaikuta kun ei kukaan ole rintoja nähnyt.
Pco löytyy.
Mun mielestä tuo 2kuva on ihan normaali pieni tissi ja itseasiassa näyttää ihan nätiltä.
Ei sun kannata kyllä häpeillä yhtään niitä.
Minkä ikäinen olet?
Reilusti myöhässä tulee vastaus mutta kiitos kommentista, tuli hyvä mieli. :) Olen 29v.
Hei! Täällä yksi tubulaarisista rinnoista kärsivä myös olen kärsinyt jo 29 vuotta. Kävin näyttämässä kaksi kertaa niitä, mutta hoitaja ei ottanut kummallakaan kerralla tosissaan. Asia harmittaa ja paljon.:( täytyisi mennä uudestaan näyttämään. Tästä on niin vaikea puhua, niin vertaistuki olisi niin hyväksi.
Tiedätkö miltä pahasti tubulaarinen rinta näyttää? Kaunis ajatus, että kaikki rinnat ovat kauniita mutta kun se tubulaarinen rinta on lähinnä koominen (itse olen niistä kärsinyt)Onneksi rinnat eivät ole kaikki kaikessa ja ihminenhän se tosiaan on tärkein.