Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla tubulaariset rinnat?

Tubutissi
12.12.2017 |

Itselleni sattuneet AA-kupim alikehittyneet ketunnokat. Onko kanssasisaria?
- Onko imetys onnistunut?
- Oletko kärsinyt lapsettomuudesta, PCO:sta yms?
- Oletko mahdollisesti korjauttanut rintasi?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, mutta otin silikonit. XDD ei oo ollu noita muita..

Vierailija
2/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Pienet putkimalliset. Ei onnistunut imetys, kahden lapsen kanssa yritin. Ei tullut maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, lapsia ei ole, joten en tiedä miten vaikuttaa imettämiseen. Minäkuvaan ja itsetuntoon näillä on kyllä ollut todella negatiivinen vaikutus. Itsellä siis vaikeasti tubulaariset rinnat, ei mitkään ketunnokat. Korjauttamaan en ole lähtenyt, koska rumuudestaan huolimatta ovat kuitenkin "terveet" eikä leikkauksen lopputuloksestakaan ole mitään takeita.

Vierailija
4/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuva jakoon,haluan nähdä millaiset teidän tubulaariset/ketunnokka rinnat oikeasti on?

Eikä mitään netistä ladattuja.

Vierailija
5/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, korjautin ja erittäin tyytyväinen olen. Harmittaa vaan, että kolmevitoseksi asti kuuntelin muiden mielipiteitä siitä kuinka pinnallista rintojen ulkonäön miettiminen on. Niin ja tosiaan imetyskään ei onnistunut.

Vierailija
6/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on! Odotin korjauksen kanssa, että lapset on tehty koska pelkäsin että silarit vaikeuttaa imetystä. Mutta ei siitä imetyksestä näillä ulokkeilla mitään tullut, liian vähän rauhasta ja nännit kun vaahtokarkit (pienen suun vaikea saada kiinni). Jälkeenpäin kuulin, että silareita syytetään turhaan imetyksen epäonnistumisesta, juurisyy on voinut olla juuri tubulaariset rinnat jotka korjattu sililoneilla. Eli odotimpa turhaan korjausta 15 vuotta. Nyt menossa julkiselle puolelle, korjausleikkaus rasvansiirrolla ilman implantteja. Can't wait, toivottavasti leikkaus onnistuu hyvin ja rasva tarttuu!

Vierailija
7/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketunnokkarintahan ei ole tubulaarinen. Tubulaarisen rinnan muoto on pitkulainen, eikä hännin alla ole rauhaskudosta (juuri) lainkaan. Ketunnokalla tarkoitetaan rintaa joka on pieni nöpö, mutta jossa nännin alapuolella on kuitenkin rintaa, eikä muoto ole suoraan alaspäin pitkulainen. 

Itselläni oli tubulaariset rinnat, juurikin kokoa AA. Mutta kolme pitkää (yli 2v) imetystä teki sen, ettei tubulaarisuutta enää oikeastaan ole, eli rinnan muoto muuttui imetyksissä. Minulla siis onnistuivat imetykset erinomaisesti tubulaarisuudesta huolimatta. Äidilläni on myös tubulaariset eikä hänellä imetykset onnistuneet. Saan olla tyytyväinen.

Vierailija
8/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuden hinta ohjelmassa, joka just käynnissä, kävi vastaanottolla nainen jolla oli tubulaariset rinnat. Katsokaapa se jakso. Siinä tultiin siihen tulokseen, ettei silikonit ole paras vaihtoehto tuollaisiin rintoihin. Muistaakseni hänelle tehtiin rasvansiirto rintoihin.

Vierailija
9/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubular bells ?

Vierailija
10/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yritettiin rasvansiirtoa kolmesti ja yhtään ei tarttunut. 15000 meni rahaa hukkaan.

Vierailija
11/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa omista en nyt voi ottaa, mutta kutakuinkin tyypin 3 tubulaariset ovat:https://www.researchgate.net/figure/221921012_fig3_Fig-3-Von-Heimburg-c…

Kutonen

Vierailija
12/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuva jakoon,haluan nähdä millaiset teidän tubulaariset/ketunnokka rinnat oikeasti on?

Eikä mitään netistä ladattuja.

Kuvittele iso alaspäin roikkuva nänninmöllykkä ilman ympärillä olevaa tukevaa rintakudosta, niin siinähän se.

Vierailija
13/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yritettiin rasvansiirtoa kolmesti ja yhtään ei tarttunut. 15000 meni rahaa hukkaan.

Oho! Onko sulla tubulaariset vai siirrettiinkö muusta syystä. Itse menossa julkiselle rasva siirtoon, taitaa tulla omasta pussista maksettavaksi ehkä satanen per kerta.

Vierailija
14/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, imetys ei onnistunut. Kiinnostaisi silikonit ottaa jossain vaiheessa mutta en ole varma saako niille tosiaan muodon korjattua normaaliksi vai jääkö silti jotenkin oudon malliseksi... 

Vierailija
15/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö noihin julkisen korjausleikkauksiin helposti? Mulla on varmasti kriteerit täyttävät rinnat, mutta jotenkin ahdistaa mennä näyttelemään rintojaan lääkäriin. Mitä kautta olette itse menneet?

Vierailija
16/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Mulla oli, mutta otin silikonit. XDD ei oo ollu noita muita..

Pystytkö laittamaan kuvaa ennen ja jälkeen?

Mikä oli lähtökohta ja lopputulos.

Vierailija
17/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin menemällä työterveyteen. Fiksu lääkäri ei edes katsonut paidan alle vaan antoi lähetteen plastiikkakirurgille, joka tutki rinnat ja laittoi lähetteen julkiselle. Kuuluu hoitotakuun piiriin eli kolmessa kuukaudessa pitää saada aika ja siitä kuuden kuulauden päästä leikkaus. Osa yleislääkäreistä ei oikein ole kartalla, joten kannattaa ottaa mukaan materiaalia (esim googlesta löytyy rintojen kehityshäiriön korjaaminen julkisella).

Tästä blogista löytyy paljon hyödyllistä tietoa:

http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/rintojen-muutos

Omani ovat kuin tuo pienempi tissi lähtötilanteessa ja olisin ikionnellinen jos saisin rasvansiirrolla samanlaiset kuin tuo blogisti.

Ja muistakaa että jos käytte yksityisellä niin julkinen puoli ei korjaa jos menee pieleen! Eli kannattaa hoitaa julkisella myös sen takia, että niitä tuunataan kunnes tulee hyvät!

Vierailija
18/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin menemällä työterveyteen. Fiksu lääkäri ei edes katsonut paidan alle vaan antoi lähetteen plastiikkakirurgille, joka tutki rinnat ja laittoi lähetteen julkiselle. Kuuluu hoitotakuun piiriin eli kolmessa kuukaudessa pitää saada aika ja siitä kuuden kuulauden päästä leikkaus. Osa yleislääkäreistä ei oikein ole kartalla, joten kannattaa ottaa mukaan materiaalia (esim googlesta löytyy rintojen kehityshäiriön korjaaminen julkisella).

Omani ovat kuin tuo pienempi tissi lähtötilanteessa ja olisin ikionnellinen jos saisin rasvansiirrolla samanlaiset kuin tuo blogisti.

Ja muistakaa että jos käytte yksityisellä niin julkinen puoli ei korjaa jos menee pieleen! Eli kannattaa hoitaa julkisella myös sen takia, että niitä tuunataan kunnes tulee hyvät!

Hui helvetti,miksi ei ollut värikuvia?

Aivan hirveää touhua,nännipihat ja kaikki leikelty eikä tuon enempää ole muuttunut.

Ei todellakaan kannata alkaa tuohon touhuun.

Laittakaa kuva miten silareilla muuttuu?

Vierailija
19/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveää touhua,nännipihat ja kaikki leikelty eikä tuon enempää ole muuttunut.

Mun mielestä noi on kyllä ihan hyvät, kun ottaa huomioon että harvemmin kenenkään tissit on unelmat. Musta noi on kahden leikkauksen jälkeen aika tavalliset tissit. Silareilla saadaan toki suuremmat, mutta bos omaa rintakudosta on vähän niin voi olla aika luonnottoman näköset pallukat. Ja entä vanhetessa, silareita voi joutua uusimaan useamman kerran. Leikkaus on aina riski, joten vähän veikkaisin että mummolta poistetaan jossain kohtaa vanhat implantit ja jätetään roikkuvat pussit.

Vierailija
20/80 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi on kyllä ihan hyvät, kun ottaa huomioon että harvemmin kenenkään tissit on unelmat. Musta noi on kahden leikkauksen jälkeen aika tavalliset tissit. Silareilla saadaan toki suuremmat, mutta bos omaa rintakudosta on vähän niin voi olla aika luonnottoman näköset pallukat. Ja entä vanhetessa, silareita voi joutua uusimaan useamman kerran. Leikkaus on aina riski, joten vähän veikkaisin että mummolta poistetaan jossain kohtaa vanhat implantit ja jätetään roikkuvat pussit.

Nännit oli leikattu ja kauan kestää perserasva tisseissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi